Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Amstelland - alternatieve psychiatrie in jaren 70

  • Chaosx1

    Oh ik zie dat wim al weer gereageert heeft heel moedig Wim en welkom op het prikbort

  • Alkien

    Hoi Chaosx1,

    Er zijn al diverse brandbrieven naar de politiek uitgegaan, maar zoals altijd sluit men de ogen. Op een uitzondering na, maar die zal je dan naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer op een herkozen plaats in de politiek terugzien.

    Er zijn ook al diverse persberichten uitgegaan.

    Wat ik zo jammer vind is dat men nog altijd niet wil zien wat er eigenlijk allemaal gebeurd.

    En hiermee bedoel ik niet alleen de “grotere jongens”, maar ook de gewone burger. De meesten blijven blindelings geloven in de psychiatrie in zin algemeenheid, zij hebben er immers voor geleerd is het motto. :(

    Ik heb een paar maal via mijn website een mail gehad van mensen ‘uit het vak’, maar dan hebben we het niet over de psychiaters zelf, maar over de mensen die in de psychiatrie werkten of hadden gewerkt.

    Ook een Belgische advocaat die helemaal achter ons stond, en er weer mee verder kan in zijn praktijk.

    Dit geeft toch de burger moed. ;)

    Schrijven in het openbaar is denk ik iets waar we alleen maar van kunnen hopen dat het ooit zover komt, maar de drempel voor de mensen is hoog…..heel hoog.

    Groet,

    Alkien.

  • Chaosx1

    Hallo beste Alkien dus hier op zouw ik op uitmaken kunnen dat psychiaters in het algemeen inderdaat te kwetsbaar zijn een kurses arsieviteit zouw hun mischien kunnen helpen wat de poletiek betreft daar is een naam voor struisvogel poletiek voor die genen die het gebrobeert hebben kan ik alleen zeggen petje af je hebt het the minste gebrobeert al helpt het je cariere om zeep in de poletiek zij hebben the minste door ge had waar het in de poletiek om hoort the gaan het verdedegen van belangen van anderen waar doe je het anders voor? maar zo vraag je wel weer af wie hier nu het voor het zeggen hebben ,zij hij die de molens voor monsters aan zach? Groeten Chaosx1

  • Alkien

    Nee Chaosx1, ik zie het niet als kwetsbaar. Eerder als koppig. Assertief zijn ze wel maar het grote geld is veel mooier. Dus dat is de reden dat ze niet spreken en daarbij leven ze in de waan dat ze een fantastisch beroep hebben die de mensheid dient. Althans dat willen ze zo laten lijken. Dus in het openbaar je uitspreken over dingen die je niet aanstaan in je beroep doen ze zeker niet.

    Maar ach, wie weet staat er ooit nog eens eentje op. ;)

    Tja, en waar het de rest betreft moeten we gewoon afstevenen op een nieuw kabinet, een totale vernieuwing dan. En nadat die de rommel van de voorgangers hebben opgeruimd, mogen wij gaan hopen dat de nieuwkomers beter hun werk doen.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Hoi Chaosx 1, ik heb het al diverse keren meegemaakt dat psychiaters zich zeer ongemakkelijk kunnen voelen als je met feiten komt waar ze vaak geen antwoordt op hebben. Degeen die er voor open staan, vertel je niets nieuws, die weten het wel, de destructieve psychiaters worden peu neveu.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • Chaosx1

    Hallo Alkien dan hebben ze wel een enorme bezem nodig om de rommel van jaren op the ruimen zelf denk ik dat er nog iets meer dan geld speelt angst om je leven the veranderen bij voorbeelt en er zullen nog wel meer zijn zelf frees ik dat ze de metote weer ge woon zullen veranderen met als resultaat dat dan weer na een aantal jaren je weer het zelfde hebt maar wie weet Groeten Chaosx1

  • Chaosx1

    Hallo Hyperactief blij te weten dat er ook psychiaters zijn die er voor open staan want je zult toch wel weer mensen uit die werk groep nodig hebben om het systeem the veranderen waar het van belang is wat die gene die zelf hulp wil dan maar niet iets weer moet zo als bezichijdt terepie of pillen slikken maar gewoon de rust krijgt om wel wat the doen of niets zij het met mogelijk heden en vooral gedult dan zouw het nog niet pervegt zijn maar het zouw beter zijn voor de regten van de mens Groeten Chaosx

  • Hyperactief

    Hoi Chaosx1, voorlopig gaan de psychiaters net als onderstaande Belgen met de meerderheid de verkeerde kant op. Groetjes v Hyperactief:D

  • Alkien

    :) De psychiatrie zit overal in verweven, zelfs in onze voedselketen. Overal wordt een stempeltje aan gegeven, kijk maar in de DSM, voor iedereen staat er wel iets in. Zo kunnen ze mensen medicatie blijven voorschrijven. En wordt je dus in de psychiatrie gehouden, en wordt er geld aanverdiend. Snap je ???

    Groet,

    Alkien.

  • Alkien

    :D:D:D