Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

alternatieve psychiatrie - Amstelland

  • Chaosx1

    Helemaal mee eens hyperactief maar probeer maar eens een psychiater van overtuigen dat hij aldie teit fout heeft gehandeld en onzin heeft geleerd er bestaat niet zo iets als deskundigheid net als met metselen the vergelijken in deutsland word de mortel op een andere manier op de baksteen gelegt dan in nederland de vroegere psychiatrie maakt de zelfde fout als nu en dat wij niet iets horen the moeten geen enkele dwang behandeling natuurlijk zouw dat betekenen dat je bepaalde mensen niet kunt helpen

    maar om een vreemd voorbeeld the gebruiken stel dat je hondert mensen op pakt om the zeggen dat ze kanker hebben die je vervolgens gedwongen laat behandelen en later blijkt dat bij zoon zestig personen inderdaat kanker haden rechtvaardigt het dan gedwongen heid zeg je dan tegen de rest zorrie heeft vrij heit niet alteit een prijs o ja ik vergat een psychiater heeft het nooit fout we moeten met zijn allen acsepteren dat we niet alles weten en ook nooit alles zullen weten ooit

    en of pillen niks kosten ze rechtvaardigen ge woon het ziek zijn dat we bezig zijn aan een oplosing waarom word bij voorbeeld fitammine B12 niet vergoed en gegeven terwijl de psychiatrie zelf toe geeft dat een gebrek een oorzaak kan hebben in psychoze en dat geld in mijn ogen ook voor bepaalde kruiden bij bepaalde kwalen waar men de zelfde onderzoek metode toe past namelijk vergelijken en nog eens vergelijken hoe het egt werkt weet men niet maar dat geld ook vaak voor de cimiese middelen bij bijden raad ik wel aan scepties the zijn en niet gewoon wat kruiden the kopen in de winkel maar laat je invormeren Groeten Chaosx1

  • Hyperactief

    Helemaal mee eens hyperactief maar probeer maar eens een psychiater van overtuigen dat hij aldie teit fout heeft gehandeld en onzin heeft geleerd er bestaat niet zo iets als deskundigheid net als met metselen the vergelijken in deutsland word de mortel op een andere manier op de baksteen gelegt dan in nederland de vroegere psychiatrie maakt de zelfde fout als nu en dat wij niet iets horen the moeten geen enkele dwang behandeling natuurlijk zouw dat betekenen dat je bepaalde mensen niet kunt helpen Aldus: Chaosx1.

    Hoi Chaosx1, een metselaar ook al doet ie het elders anders heeft tenminste nog een vak geleerd. Een psychiater leert veel en krijgt uiteindelijk papieren van “professor in de weetnietkunde”;) Dwangopname ben ik al helemaal tegen, iedereen die in deze als “patiënt” gezien wordt draagt zelf geen verantwoordelijkheid meer, maar is overgeleverd aan de grieven van de arts…..

    maar om een vreemd voorbeeld the gebruiken stel dat je hondert mensen op pakt om the zeggen dat ze kanker hebben die je vervolgens gedwongen laat behandelen en later blijkt dat bij zoon zestig personen inderdaat kanker haden rechtvaardigt het dan gedwongen heid zeg je dan tegen de rest zorrie heeft vrij heit niet alteit een prijs o ja ik vergat een psychiater heeft het nooit fout we moeten met zijn allen acsepteren dat we niet alles weten en ook nooit alles zullen weten ooit Aldus: Chaosx1.

    Je haalt een mooi voorbeeld aan, als dit in het geval van kanker of een andere ziekte zou gebeuren op deze wijze, dan was Nederland te klein en zou de pleuris uitbreken. Psychiaters kunnen daarintegen nog vrij ongestraft de samenleving als laboratorium gebruiken……:(

    en of pillen niks kosten ze rechtvaardigen ge woon het ziek zijn dat we bezig zijn aan een oplosing waarom word bij voorbeeld fitammine B12 niet vergoed en gegeven terwijl de psychiatrie zelf toe geeft dat een gebrek een oorzaak kan hebben in psychoze en dat geld in mijn ogen ook voor bepaalde kruiden bij bepaalde kwalen waar men de zelfde onderzoek metode toe past namelijk vergelijken en nog eens vergelijken hoe het egt werkt weet men niet maar dat geld ook vaak voor de cimiese middelen bij bijden raad ik wel aan scepties the zijn en niet gewoon wat kruiden the kopen in de winkel maar laat je invormeren Aldus: Chaosx1.

    Zodra je iemand een etiketje geeft, haal je de verantwoordelijkheid bij diegeen weg doordat er niet meer gedacht wordt. En juist het bedenken van oplossingen waarom steeds meer mensen tussen wal en schip vallen zou prioriteit nummer één moeten zijn…. Groetjes v Hyperactief