Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

ypsilon

  • Chaosx1

    Vandaag op 6 februarie op maandag was rtl 4 ypselon op tv met de mededeling dat Minister Hoogervorst de subsidie aan ypsilon wil stop setten om voor hun belangen op the kommen hadden ze in mijn ogen een zwakbegaafde man en zijn moeder in beeld de moeder huilde er ofer hoe blij ze wel niet was met ypsilon op een mannier dat je geen psycheloog hoeft the zijn om the zien dat het gespeeld was brook van de bold and the beutiful speeld dat toch egt wel beter de jongen vertelde hoe goed de pillen wel niet waren

    hoe hij anders wel niet aantoe zou zijn kendelijk heeft deze jongen wel ijgen ziekte inzicht wat psychiaters anders weer ontkennen dat mensen met zijn ziekte hebben oftewel schizofrenie hij zag er als een zombie uit en mischien zij hij daarom ook gewoon wat hij van andere moest ik vermoet aan het uiterlijk dat de man leponex krijgt zo ga je ernamelijk van uit zien

    ik vind zelf dat ze de subzidie voor ypsilon mogen stop zetten het eenigste waar ze wat voor doen is de psychiatrie en de ouders of famielie op komen voor de mensen voor of tegen hun wil in de psychiatrie hebben ze nooit veel gedaan en zeker niet voor mensen die een klacht over de psychiatrie hebben of personen er geprobeert uit the halen die er niet horen en niet willen zijn

    ze zij nu bezich een hantekeningen aan het versamelen op hun website het lijkt mij als ouders of familie zo graag wil dat ypsilon blijft bestaan zie ik niet in waarom ze dat niet zelf kunnen kunnen regelen met geld aan gezien dat je toch al voor lidmaatschap moet betalen aangezien dat ze al 12.000 handtekeningen hebben en meer wel zullen volgen moet dit mochelijk zijn volgens mij Groeten Chaosx1

  • Hyperactief

    Hoi Chaosx1, ik ben ooit politiek actief begonnen in een ADHD actie comité, uiteindelijk zijn we onafhankelijk van de politiek verder gegaan. Ook ben ik nauw betrokken en actief geweest binnen bewonerscommissies. Wat ik van al deze activiteiten geleerd heb, is dat veel mensen met de beste bedoelingen beginnen, zo ook patiëntenverenigingen. Op het moment dat ze erkend en gehoord worden, gaan veel mensen naast hun schoenen lopen en verkwanselen hun principes. Opeens zijn ze van niets iets, tenminste zo voelen velen dat. Alkien en ikzelf zijn één van de weinigen die nog steeds met beide benen op de grond staan, en gaan waar we voor staan. Fanatieke huiskamergroepjes die uitgroeien tot erkende organisaties die hun principes verkwanselen staan ons niet aan. Ik heb het niet gezien, maar kan me er iets bij voorstellen. In het ADHD “belangen” wereldje ben ik ook heel wat arrogantjes tegengekomen die nu in de r.e.e.t van de farmaceuten kruipen en in feite medeverantwoordelijk zijn voor de vele kinderen die dagelijks gedrogeerd worden.:( Ik houdt me verre van dat soort lui, en dat bevalt me prima. Groetjes v Hyperactief

  • Chaosx1

    Je hebt Groot gelijk dat je vere houd van dat zoort lui het is beter voor je gezond heid Hyperactief en ben het in de grootste lijnen met jullie eens er zal natuurlijk wel eens anders tegen dingen aangeken worden tussen ons maar in het algemeen geloof ik in wat jullie doen en sta ik achter jullie en wat dat zoort orginisatsie betreft

    past de mooie woorden van Alkien bij dat men banger is voor de waarheid dan voor de dood ze duiken liever in een fabeltjes wereld dan in zien dat het allemaal goed mis is daar bij heb je natuurlijk ook gewone egoisten

    wat ook vreemd mag genoemd worden is dat ondanks ypsilon zijn bestaan wil recht vaardiggen en aan gezien dat ze al eenteitje bestaan mag het vreemd genoemd worden dat mensen die uit hun zelf opgenomen willen worden op een eenorme wachtlijst zoms komen en die mensen die niet willen meteen opgenomen worden ook vind ik men dom dat juist nu is gebleken dat er mensen zijn die ontergt TBS hadden gekregen ondanks dat psychiaters ze haden ge opsiedeert en vaarschijndelijk vol met pillen zijn gepropt maar nu wel teregt vrij zijn gesproken

    dat men dat niet vind dat in de psychiatrie niet mensen onteregt worden op gesloten met ook nog eens zonder normaal recht siesteem heel vreemd dat men die link niet kan leggen maar goed als je ziet hoelang nedeland er over gedaan om de fout Nederlands India toe te geven is dat mischien niet zo vreemd maar wie weet word men toch nog eens ontwaakt door de anipsychiatrie dat dit zo langer niet kan Groeten Chaosx1