Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

ADHD Medicijn doden WAARSCHUWING !!!

  • Hyperactief

    Precies, als je niets doet gebeurd er zeker niets, ze komen het niet bij je halen….. Groetjes v Hyperactief

    Alkien schreef:

    >

    > Mijn motto ???? Niet geschoten is altijd mis. Al weet ik diep

    > in mijn hart dat de vuilnisbak daar gretig gebruikt wordt. :(

    >

    > Groetjes,

    > Alkien.

  • Chaosx1

    Hallo Hyperachtief dat kan ook zijn omdat afkik klenieken mensen vresen die een zo genaamde stoornis hebben het kan ook zo wezen dat je het anders bedoeld in dat geval zou de psychiaterie een andere verklaring geven dan de jouwe maar ik ben het met je eens dat zommige psychiaterse middellen erger zijn wat ook the danken is aan konstante veel vuldig gebruik een mens die alleen voor de lol speed neemd zal het met tussen pose niet nemen terwijl iemand die ADHD is verklaart het elke dag krijgt

    terwijl iemand het voor de lol neemd toch op den duur ook verslaaft kan raken laten we zeggen dat de kans zelf zeer groot is en het word ook dat onderschat dan weten we wel wat er gebuurt als je het al in iemands kinder jaren gaat geven en dan the beddenken dat hier van wel artsen op de hoochte zijn je mag het dan ook als morreel het als een poging tot moord zien of al een moord wat de psychiatrie doet kendelijk hebben zij een vergunig om the moorden (heeft de maatschapij hem die macht ge geven of heeft hij dat zelf ge daan op het moment dat hij of zij besloot om psychiater the worden???) Groeten Chaosx1

  • Hyperactief

    Hoi Chaosx1, nee ze weten dat het van sommige psychiatrische medicatie moeilijk afkicken is met onvoorspelbare bijwerkingen, daar zit de grootste adder. Je mening over moord deel ik niet, moord is met voorbedachte rade, en daar is in de psychiatrie geen sprake van. Dood door schuld zou meer in de richting kunnen komen in sommige gevallen, maar dan moet wel de schuld bewezen worden en de oorzaak bekend zijn. Zonder registratie en andere wetgeving blijft dat een moeilijke materie. Groetjes v Hyperactief

    Chaosx1 schreef:

    >

    > Hallo Hyperachtief dat kan ook zijn omdat afkik klenieken

    > mensen vresen die een zo genaamde stoornis hebben het kan ook

    > zo wezen dat je het anders bedoeld in dat geval zou de

    > psychiaterie een andere verklaring geven dan de jouwe maar ik

    > ben het met je eens dat zommige psychiaterse middellen erger

    > zijn wat ook the danken is aan konstante veel vuldig gebruik

    > een mens die alleen voor de lol speed neemd zal het met

    > tussen pose niet nemen terwijl iemand die ADHD is verklaart

    > het elke dag krijgt

    >

    > terwijl iemand het voor de lol neemd toch op den duur ook

    > verslaaft kan raken laten we zeggen dat de kans zelf zeer

    > groot is en het word ook dat onderschat dan weten we wel wat

    > er gebuurt als je het al in iemands kinder jaren gaat geven

    > en dan the beddenken dat hier van wel artsen op de hoochte

    > zijn je mag het dan ook als morreel het als een poging tot

    > moord zien of al een moord wat de psychiatrie doet kendelijk

    > hebben zij een vergunig om the moorden (heeft de maatschapij

    > hem die macht ge geven of heeft hij dat zelf ge daan op het

    > moment dat hij of zij besloot om psychiater the worden???)

    > Groeten Chaosx1

  • Chaosx1

    Hallo Hyperactief ik heb begrepen dat Alkien dit bericht van jou door gespeeld heeft naar de poletiek als daar bij weer niks verandert zie ik niet in hoe ik het anders moet zien dan moord dan kun je handen wel blijfen schoon maken in onschuld en je kop in het zand steken als je weet dat bepaalde mensen kunnen sterfen door bepaalde pillen en je weet dat en daar mensen bij dwingt op ze the slikken dan kun je dat niet goed praten dat het maar om een kleine minder heid gaat of wat dan voor rede dan ook. Je hebt het leven slecht geobserveerd,als je niet ook de hand hebt gezien die met zachtheid…doodt.

    Groeten Chaosx1

  • Hyperactief

    Hoi Chaosx1, nee Alkien heeft dit bericht niet doorgestuurd naar de politiek, maar de politiek is hiervoor al meermalen gewaarschuwd o.a. door het NCRM. En ja ik begrijp nu hoe je het bedoeld, en het zou zo moeten werken, maar helaas verschuilt iedereen zich achter de bureaucratie en voelt niemand zich verantwoordelijk……..:( Groetjes v Hyperactief

  • Erik

    ADHD - is geen ziekte,

    maar opstand tegen de ziekte die maatschappij heet.

    En dat willen de heren dokters etc voorkomen, dus maken ze onze kindertjes verslaafd aan medicijnen die uiteindelijk het “heerlijke rebbelletje” vermoorden.

  • Hyperactief

    Kort maar krachtig Erik, en zo zie ik het ook, ADHD is een voor deze overhaaste onmenselijke tijd een “lastige karaktereigenschap”. Die de pseudo psychiatrie onderdrukt met medicatie en op andere onetische manieren mind control wil bewerkstelligen. Een goede tip is www.psychopolitiek.nl en daar onder brainwashing het vertaalde Russische psychiatrische boek op word eens te lezen. Kijk wat het Communisme wilde, en waar het Neo Liberalisme nu is.:( Groetjes v Hyperactief

    Erik schreef:

    >

    > ADHD - is geen ziekte,

    >

    > maar opstand tegen de ziekte die maatschappij heet.

    >

    > En dat willen de heren dokters etc voorkomen, dus maken ze

    > onze kindertjes verslaafd aan medicijnen die uiteindelijk het

    > “heerlijke rebbelletje” vermoorden.