Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Zwarte dag, ik zal niet rusten !!!

  • Hyperactief

    Vandaag is het voor mij een beetje een zwarte dag, daar mijn zoon vandaag precies 4 jaar onschuldig vast zit. Ook in deze mede dankzij de rapportage van een psychiater die ondanks dat hij wist dat hij ontkennende verdachte was, hem toch kapot rapporteerde i.p.v. van het terug te verwijzen naar de rechtbank wat bij ontkenning in deze gebruikelijk is. De ontkenning schrijven psychiaters toe aan het “ziektebeeld”, een ontkenning die een onschuldige in Nederland op levenslang kan komen te staan…..:( Ik zal niet rusten tot deze rechtsverkrachter veroordeeld is, en daar wordt aan gewerkt !!! Ondanks dat het in verreweg de meeste zaken wel daders zijn en dus wel goed gaat, vraag ik mij af hoeveel mensen er daadwerkelijk onterecht zitten. We hebben nogal wat grote zaken gehad de laatste tijd, maar niet alle echte daders bieden zich op een presenteerblaadje aan, waardoor ze niet meer om een dwaling heen kunnen. En psychiaters die zo gemakkelijk iemand kapot kunnen schrijven, doen mij gelijk denken aan psychopaten….. Groetjes v Hyperactief

  • Alkien

    Ik leef in deze met je mee, uiteraard omdat ik op de hoogte ben. Ik zal dan ook zeker waar ik kan mijn bijdragen leveren.

    Waar het de psychopaten betreft kan ik het alleen maar met je eens zijn.

    Wat er zoiezo in past is het gewetenloze/ gevoelloze, anders zou je nooit willens en wetens iemand helemaal naar de k.lo……kunnen schrijven.:(

    Maar naar ik aanneem zullen de verandwoordelijke in deze zichzelf nog wel tegen komen.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Waar het de psychopaten betreft kan ik het alleen maar met je eens zijn.

    Wat er zoiezo in past is het gewetenloze/ gevoelloze, anders zou je nooit willens en wetens iemand helemaal naar de k.lo……kunnen schrijven.:( Aldus: Alkien.

    In feite heb ik dubbele gevoelens bij de term psychopaat Alkien, daar deze term dezelfde verwerpelijke werkwijze van de psychiatrie behelst, en mensen rechteloos op kan sluiten als sociaal controlemiddel terwijl veel onderzoekers zelf aan veel criteria voldoen waar ze anderen mee kapot maken. Daarbij gaat de vraag spelen van wie controleerd de controleur, en wie onderzoekt de onderzoeker:?:?:? In een tijd dat wij op of onder het niveau van voormalige Oostbloklanden gedaald zijn, geen overbodige luxe…..

    Deze uitspraak blijft van toepassing:

    …was er ooit een overheersing die niet als vanzelfsprekend voorkwam aan degene die haar uitoefende? John Stuart Mill Groetjes v Hyperactief

    P.S.: Wat je bijdragen en steun betreft THNX.;)

  • Chaosx1

    Ik leef mee meer woorden lijkt mij over bodig Groeten Chaosx1

  • Hyperactief

    THNX Chaosx1, maar geen zorgen want hij heeft een ijzersterk karakter. Groetjes v Hyperactief

    Chaosx1 schreef:

    >

    > Ik leef mee meer woorden lijkt mij over bodig Groeten Chaosx1