Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Welke kant op ?

  • Erik

    Na 3 voor mij duidelijke aanslagen op mijn leven,

    en 2x opgesloten worden in de psychiatrie

    (Eerste keer na 3 dagen gevlucht, 2e keer de eerste avond gevlucht met forceren van ziekenhuisdeuren)

    Leef ik, Erik, nu al een paar jaar in de nacht, speel gitaar, maak andere muziek en website's, ik kom me huis niet uit.

    Ik ben bang, bang voor de instantie's, bang voor de rechtsprekers (dat zijn leugenaars in nederland).

    Als de deurbel gaat zet ik eerst de video aan, ik heb een camera bij de deur.

    Post ontvang ik liever niet, 90% rekeningen en dingen die ik op moet lossen omdat er ergens weer eens een administratie niet deugd.

    Als ik de straat op ga doe ik een muts op en het liefst een zonnebril, ik zwijg als ik op straat ben, zal niemand uit mezelf aanspreken, Ik antwoord wel gewoon als iemand mij iets vraagt, alleen kort en vriendelijk.

    Nee, deze maatschappij is er niet voor mensen, in deze maatschappij moet je veel liegen en dan zorgen dat niemand erachter komt.

    Deze maatschappij kwalificeert zich niet tot menselijk, eerder demonisch, veel mensen denken “Omdat het mijn werk is is het goed” of “Ik ben ”“ dus jij moet je mond houden”

    Echter de mensen die zo zijn hebben een positie waarin ze mensen moeten manipuleren om hun eigen hachje te redden. Zonder dat ze dat zelf zien, want ze hebben er voor gestudeerd. Dus niks geleerd.

    Ikzelf ben voor mijn 30ste altijd lekker aan het werk geweest, in de bouw, in de IT, en ik ben nog voor veel meer projecten gebruikt die tijdelijk waren. (Gelokt met de leugen op een uitzicht op een vaste baan).

    Ik heb veel gereisd, ik ben alleen nog niet in Rusland Afrika en Noord amerika geweest, echter vertel ik weining over mijn reizen, ik heb in veel landen meer geleerd dan wat je in een bibliotheek zou kunnen stoppen. Het echte leven.

    Echter na mijn opsluitingen lijk ik wel dood van binnen, opgesloten in een huisje ergens in Amsterdam, psychotisch geworden, teveel medicijnen genomen, en een gesprek met God aangevraagt.

    Sindsdien leef ik met geesten, geesten om mij heen, goden, demonen, dromende mensen, overleden mensen.

    Ik spreek met foto's, lees ogen van mensen, ik til je geest op en spreek in gedachten met de waarheid in je.

    Als iemand mij een brief stuurt, lees ik de brief en de gedachten die je had tijdens de brief schrijven.

    Bang was ik, bang voor de waarheid…….

    Ik heb een website geopend hier ga ik al mijn gebeurtenissen, van vroeger en hedendaags beschrijven.

    De website is http://www.insanitypro.com , deze gaat over dromen, visioenen, geesten en meer. (Wees niet bang voor de vormgeving, het is maar een site)

    moet ik nu echt terug naar de psychiatrie ? waar het allemaal begonnen is ?

    Ook dan zal ik vluchten, naar vrijheid, al is het nog zo hard op straat, de psychiatrie moord.

    Erik

  • Chaosx1

    Hallo Irik ik hoop voor jouw dat je niet the rug hoeft naar de psychiatrie het verhaal dat je vertelt is mij niet vreemt er worden kendelijk mensen in Nederland opzettelijk kappot gemaakt al verschild ieders verhaal er zit gelijkenis in en ben dat versprijt op het internet tegen gekomen dat daar bij zommige egt psychotichs worden verbaast mij ook niet

    al ben ik dat minder vaak tegen gekomen ik heb het vermoeden dat je de stempel schizofrenie hebt gekregen om je mond dood the maken ik heb door dat je veel snachts leeft denk er om want dat kunnen ze als excuses gebruiken als een teken van psychoze maar dat moet je natuurlijk zelf weten Nederland is gek geworden het is meschien een idee als je omstandig heden daar goed genoeg voor zijn om Nederland the verlaten ieder geval welkom op het prikbord Groeten Chaosx1

  • Hyperactief

    Hoi Chaosx1, Nederland verlaten heeft weinig zin, de psychiatrie zit overal, de inquisitie is destijds van zijn voetstuk gevallen, de psychiatrie zoals Thomass S Szasz in zijn boek de psychiatrie als voortzetting van de inquisitie genoemd heb, moet met zijn destructieve daden tegen de mensheid ook verdwijnen, zeker de institutionele psychiatrie die zich opdringt, i.p.v. de “patiënt” het laatste woord heb.

    Het is een grof schandaal dat ook in Nederland, tienduizenden kinderen aan de medicatie gezet worden die psychoses/ agressief gedrag/ suïcide tot gevolg kunnen hebben die deze destructieve branche dan opnieuw van werk voorziet.:(:(:(

    In sommige situaties vrijwillig verplicht, door middel van chantage en/ of dreigementen van andere instanties om een kind uit huis te halen, en dat alles gesubsidieerd door de overheid of semieoverheidsinstanties……. Groetjes v Hyperactief

  • Erik

    Vaak heb ik geen woorden alleen muziek.

    http://home.zonnet.nl/elza2003/What.wma

    ik ben al op veel plaatsen in de wereld geweest, ik zou niet weten waar het beter is dan hier in nederland, echter zijn alle volken die in vrede leefde onderdrukt door een ander land.

    En de volken die nog in vrede leven, als ze er nog zijn zou ik ze het liefst met rust laten, om te kijken , om te leren.

  • Alkien

    En de volken die nog in vrede leven, als ze er nog zijn zou ik ze het liefst met rust laten, om te kijken , om te leren. Aldus Erik.

    Hier ben ik het mee eens Erik. Maar in mijn ogen is dit welmet een ondertoon “ALS” want zodra men een volkje zou ontdekken waarvan nog niemand het bestaan wist, dan worden ook die in no time overspoeld door mensen die ze willen “veranderen”.

    En dat is nu net wat men met de wereld aan het doen is.

    Veranderen !!!

    De mens wordt systematisch veranderd. Kijk maar om je heen in bv. het openbaar vervoer, wat een gezichten. Wij noemen het wel eens gekscherend antidepressivakoppen, maar ik denk dat als je een hele bus vol gaat ontleden dat de overgrote meerderheid wel iets slikt.

    En op die manier verander je de mens……….door medicatie…….en dus ook de mentaliteit.

    De mens wordt apatisch……

    En daar is nog een lange weg in te gaan om dat terug te draaien cq weer te verbeteren.

    Groet,

    Alkien.

  • Chaosx1

    Hallo Hyperactief als je het nieuws hebt gezien is er zins kord weer een man die zijn gezin om seep heeft geholpen en daar na zich zelf hij zou agresief en depresief zijn geweest volgens zommigen ik weet dat het gewaagt is maar je vraagt je dan af als het door de antidepresiefem komt mensen die daar mee stoppen kunnen namelijk agresief worden en als ik nog verder daar in zou gaan zou ik mij kunnen afvragen is het daarom dat het lijkt als dat steets meer voor komt wie weet? Groeten Chaosx1

  • Hyperactief

    Hoi Chaosx1, ik vroeg me dat ook gelijk af, hij zou psychiatrisch voor agressie “behandeld” gaan worden, maar dat was nog niet gebeurd, daar de psychiatrie gelijk dit naar buiten bracht. Maar dat zegt niets of die geen medicatie slikte, meestal krijgt iemand gelijk één of ander middel toegedient. En helaas hebben we in Nederland geen registratie hiervan. Want stel je eens voor dat dit medicatie gerelateerd geweld zou zijn, waar in het buitenland voorbeelden genoeg van zijn, dan zou het flink gaan donderen in dit land. Maar voorlopig moeten we het nog doen met “gissen”:(:(:( Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Als je jezelf er maar prima bij voelt Erik, dan is het goed.;) Groetjes v Hyperactief

  • Chaosx1

    Hallo Hyperachtief dat komt er dus op neer kendelijk dat ze der van uit gaan dat nederlanders anders reageren op dat zoort pillen okee dat is onzin als het in veel gevalen door de pillen zou komen zie ik in dat ze veel redenen hebben om op zettelijk geen registratsie willen laten we wel wezen in Nederland word van alles en nog wat geregistreet maar dit niet het zal dan ook allemaal wel in de naam van geld wezen het is triest Groeten Chaosx1

  • Erik

    Jawel, ik voel mij regelmatig in orde.

    Als je meerdere psychoses hebt gehad voel je ze aankomen, en tegenwoording weet ik wat ik moet doen om het makkelijker te maken om er doorheen te komen.

    Al is het vaak moeilijk, tijd en rust hebben mij nog altijd geholpen.

    Groetjes Erik.