Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Roken

  • Chaosx1

    Hallo luitjes met Chaosx1 op http://nl.psychiatrie.be/ het volgende tegen dat mensen met schizofrenie meer zouden roken meer gemiddelt dan de rest van de bevolking dit zou zijn om dat op die menier men zelf zijn ziekte beeld probeert af the remmen terwijl dit de efecht van de pillen zou af remmen zucht ze presteeren het steets weer om met totale onzin the komen

    met alle mensen die ik gesproken heb met het stikker schizofrenie zeggen onder ik zelf dat het komt omdat men zich stierlijk verveeld in de dwang opname wat zou je anders moeten er is niks the lezen of een manier om je enerchie kwijt the kunnen het eenegste wat je er doen kunt is roken als ik hier mocht vloeken dan had ik het nu gedaan laat daar mee nu ieder een eens dudelijk zijn wat ze van plan zijn en dat vrij heidt niet langer meer bestaat Groeten Chaosx1

  • Erik

    Ja het klopt,

    Ook ik als psycho/schizo rook meer, om tijd te doden, om onzinnige gedachten tegen te gaan.

    Ook hier thuis, tijdens muziek luisteren, tijdens het computeren, ook als ik bezig ben rook ik, en staak regelmatig de dingen de ik doe om een peuk op te steken.

    Vaak stel ik het slapen uit om nog even een peuk te roken, als ik wakker word uit een nachtmerrie, moet ik eerst even roken.

    Na de sex (soms tijdens) rook ik.

    En ik rook wiet, nederwiet, geen shag, om rustig te blijven, om de ontsnapping uit de gesloten afdeling te vergeten, om de aanslagen op mijn leven te vergeten,om te vergeten dat deze regering die nu in de tweede kamer is het mij onmogelijk hebben gemaakt om ook kinderen op de wereld te zetten, gewoon door de maatschappij te duur te maken.

    Om te vergeten dat ik ook dromen had op een gelukkig gezin, een gelukkig leven, die ze me afnemen, door armoede te creeren.

    Ja, ook ik rook meer…….. om rustig te blijven, te kunnen relaxen, en alle dromen verder te laten waaien die door me hoofd gaan.

    En te accepteren dat het voorbij is. Echter lukt dit laatste niet.

    De acceptatie lukt niet, alleen nog verwrongen gevoelens tegen onderdrukkers, financiele onderdrukkers.

    Voor degene die nu lachen, Ik ben er klaar voor.

    Als je me ziet is het te laat.

    Erik.

  • Chaosx1

    vroeger zou ik meschien gezegt hebben dat je geen domme dingen moet doen maar het is niet meer vroeger Chaosx1

  • Alkien

    Wat spreekt er een ongelooflijke haat en verbittering uit jou woorden. Haat naar de zogenaamde hulpverleners.

    Sorry dat ik dit zo zeg.

    Ik kan me dat als ik jou zo lees ook wel een beetje voorstellen.

    Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat jij je verhaal aan iemand kwijt zou willen.

    Het komt wel op internet te staan, al dan niet anoniem. Dat is geheel aan jou.

    Zoals ik hieronder al zei, mail me maar voor verdere info, mocht je dit willen.

    Het zou je eveneens kunnen helpen bij het verwerkingsproces.

    Groet,

    Alkien.

  • Erik

    Haat naar de zogenaamde hulpverleners.

    Precies ze zijn zogenaamd en niet echt. Hulp verleen je vanuit je hart en niet vanuit een boek, portomonnee of iets dergelijks.

    En ik zal mijn verhaal schrijven, al duurt het maanden.

    Ik ben er al eens mee gestart, maar het verhaal word lang, de gebeurtenissen, mijn mening, en hoe ik behandeld ben, ik zal binnenkort een weblog starten met een normaal uiterlijk waar ik probeer dagelijks te schrijven.

    Herrinneren om te relativeren, maar als ik dan in het nu terugkom word ik er niet vrolijk van.

    En dan rook ik, dan rook ik, tot ik rustig ben.

  • Alkien

    Ik begrijp het helemaal Erik.

    Ik ben ook heel benieuwd naar je log. Als hij er is horen we het wel hé.

    Dat het zwaar is kan ik me zeker voorstellen, je reactieve geheugen zal bij iedere letter weer in werking gezet worden.

    Maar dat hoort ook weer bij het verwerkingsproces.

    Ik wens je er in elk geval heel veel sterkte bij.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    En daar sluit ik me bij aan Alkien, en erik je ervoor uit lachen is het laatste wat wij zouden doen. Om misstanden en ontmenselijking onder het motto van hulp valt niet te lachen….. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Hoi Chaosx1, bij ADHD onderzoeken lees je ook met regelmaat dat mensen meer roken uit zelfmedicatie. Als ik daar dieper over na denk, zeggen ze dit volgens mij alleen om hun medicatierotzooi goed te praten. Nu zouden ze net als met het roken van overheidswege grote waarschuwingsstickers op psychiatrische medicatie moeten zetten met de teksten:

    Psychiatrische medicatie kan dodelijk…..

    Psychiatrische medicatie kan tot onvruchtbaarheid……

    Psychiatrische medicatie kan tot overgewicht…….

    Psychiatrische medicatie kan tot blijvende schade……… etc. etc. etc.

    Maar of dat ooit zal gebeuren in deze hypocriete maatschappij….. Wie weet……. Groetjes v Hyperactief

  • Chaosx1

    Hallo Hyperachtief ze geven het zelf al een beetje aan dat ze mensen die roken gewoon meer pillen willen geven als roker bezef ik ook wel dat roken niet zo goed is maar vogens mij heb je gewoon hier mee een cocurentsie strijt van delers gaande aan gezien dat de tabak indrustrie al aardig wankeld is het gewoon een makkelijke doelwit en een geweldige publiesietijt stunt en geeft daar mee al aan waar het gewoon om draait allemaal en dat is geld

    en wat betreft ADHD moet ik toch even arocant zijn en zeggen dat ik 100% zeker weet dat je van rittalin en ander mede zoorten meer gaat roken en wat dacht je van drinken ja dat ook ze maken mij dan ook niet wijs dat ze dat niet weten of het moet komen omdat mensen daar liever niet over spreken? Groeten Caosx1

  • Hyperactief

    Hoi Chaosx1, biertje/ peukie/ biertje/ peukie kan ik wel uit de tijd dat ik nog dronk, met Ritalin heb ik gelukkig geen ervaring, en dat wil ik graag zou houden.;) Groetjes v Hyperactief