Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

WAARSCHUWING voor BLOWEN !!!

  • Hyperactief

    Een waarschuwing voor blowen is in deze ook hier wel op zijn plaats, waarom ??? Omdat blowen helemaal niet zo onschuldig is als het lijkt, blowen kan namelijk tot psychoses leiden, en een psychose weer kan leiden als gevaarscriteria bij gedwongen opname in de psychiatrie. Mensen staan hier vaak in het geheel niet bij stil, dus bij deze, want het zou wel heel wrang zijn als ex-psychiatrische “patiënten” en/ of anderen die nog nooit met de psychiatrie te maken gehad hebben, daarin zouden belanden door het blowen. Bij deze dus ter info voor de mensen die uit de klauwen van psychiaters willen blijven, want een pseudo-etiketje is zo opgeplakt.:( Groetjes v Hyperactief

  • Chaosx1

    je moet niet alles geloven wat ze zeggen Hyperactief toen ik jong was niet dat ik nu oud ben maar goed blowde 1 op 3 nu jaren later zullen dat er wel veel meer zijn en drank word ook veel gedronken dus zullen er huis wel eens mensen die ook wel eens drinken worden op genomen maar daar mee is er nog geen bewijs dat het daar door komt laatst was er un hulp verlener op tv die beweerde dat hij zelf een jochie van 6 jaar kende die voor 50 euro blowde ten eerste kun je dan af vragen wat voor zoort ouders zo,n jongen heeft

    tentwede lijkt mij het zeer sterk om dat ik ooit zelf de grotste blower van het land was en ben dan ook nooit iemant tegen gekomen die meer kon roken dan ik ik had Armand nog onder nog onder de tafel geblowd maar goed je kunt je dan af vragen of je er dan niet the goed over kan maar ik kan je verzeker ik geen last van psychoze heb maar je bent als blower tegen woordig wel gewaar schuwt want de waar hijt is dat je gewoon een makkelijke slachtover bent van de psychiaterie want als ze iemand op pakken kunnen ze zeggen maar hij blowde wel

    zo dat het makkelijker is om de omgeving van de slachtover en hem zelf the over tuigen van zijn ziekte beeld dus blowers zijn gewaarschuwt er is een hekse jacht aan de gang het lijkt mij beter af the vragen waarom de jeugt van van daag zo veel genots middellen gebruikt wel dat is heel zimpel de maatschapij en de voorige generaatsies vermoorden de jeugt de oudjes die zeuren dat ze vroeger zo arm waren zeuren nu als ze niet drie keer op vakantie kunnen oeps dit verhaal word the lang ik hou maar op met zeuren Groeten Caosx1

  • Hyperactief

    je moet niet alles geloven wat ze zeggen Hyperactief toen ik jong was niet dat ik nu oud ben maar goed blowde 1 op 3 nu jaren later zullen dat er wel veel meer zijn en drank word ook veel gedronken dus zullen er huis wel eens mensen die ook wel eens drinken worden op genomen maar daar mee is er nog geen bewijs dat het daar door komt laatst was er un hulp verlener op tv die beweerde dat hij zelf een jochie van 6 jaar kende die voor 50 euro blowde ten eerste kun je dan af vragen wat voor zoort ouders zo,n jongen heeft Aldus: Chaosx1.

    Het gaat in deze niet om wel of niet geloven aangaande de waarschuwing Chaosx1, maar om het feit dat de psychiatrie psychosen bij drugsgebruik aan drugs kan relateren en je daarmee kan laten opnemen. alleen dat zou voor mij al een reden zijn deze troep niet te gebruiken. Iemand hoeft maar een keer flink uit zijn plaat te gaan, en het probleem ligt er dan….. Wat die jongen van 6 betreft wie weet had die wel geen ouders, en werd die aan zijn lot overgelaten.:?:?:?

    tentwede lijkt mij het zeer sterk om dat ik ooit zelf de grotste blower van het land was en ben dan ook nooit iemant tegen gekomen die meer kon roken dan ik ik had Armand nog onder nog onder de tafel geblowd maar goed je kunt je dan af vragen of je er dan niet the goed over kan maar ik kan je verzeker ik geen last van psychoze heb maar je bent als blower tegen woordig wel gewaar schuwt want de waar hijt is dat je gewoon een makkelijke slachtover bent van de psychiaterie want als ze iemand op pakken kunnen ze zeggen maar hij blowde wel Aldus: Chaosx1.

    Mijn opa is 97 geworden met roken als een schoorsteen, maar toch staat deze man niet model voor rokend Nederland kwa levensduur…… Het is bekend dat je van drugs psychoses kan krijgen, voor wie dat wel en voor wie dat niet geldt is net als rokers niet van te voren in te schatten of ze aan longkanker sterven of niet. Wat dat laatste betreft, daar is de waarschuwing voor bedoeld…..

    zo dat het makkelijker is om de omgeving van de slachtover en hem zelf the over tuigen van zijn ziekte beeld dus blowers zijn gewaarschuwt er is een hekse jacht aan de gang het lijkt mij beter af the vragen waarom de jeugt van van daag zo veel genots middellen gebruikt wel dat is heel zimpel de maatschapij en de voorige generaatsies vermoorden de jeugt de oudjes die zeuren dat ze vroeger zo arm waren zeuren nu als ze niet drie keer op vakantie kunnen oeps dit verhaal word the lang ik hou maar op met zeuren Aldus: Chaosx1.

    De overheid werkt met zijn hypocriete gedoogbeleid gebruik bij jongeren in de hand, en ik denk wel eens, een groot deel van de bevolking wordt onderdrukt met psychiatrische drugs, en een ander deel doet dat uit vrije wil….. De jeugd zuipt en blowt de ellende van zich af, maar hoe we het wenden of keren, willen we de maatschappij ten goede veranderen en op een democratische manier verlossen van de graai en snaaicultuur, dan hebben we heldere mensen nodig…….. En daar zit het probleem nu juist….. Groetjes v Hyperactief

  • Chaosx1

    Hallo Hyperachtief het probleem zit niet in het gedogen in mij ogen hadden ze het helemaal moeten legilaseren dan bedoel ik alleen de wiet ieder geval geen gemiesche middelen het probleem zit eerder in het fijt dat jongeren kinderen moeten blijfen door de maatschapij er is veel verandert als je kijkt naar niet zo ver verleden als een jongen rond de zestien was vroeger dan was hij alang aan het werk en bezich zijn huis the maken het leven was zwaar dat is waar in die teit maar veel zimpler hij had veel al znel een gezin waar hij zelf de verandwoordelijke moest spelen

    en nu zegt ieder een tegen een jongen van rond de 16 go wat bof je toch je hebt een mobilefoon hebt en als hij een baantje neemt heeft hij een schoter hij moet naar school waar behalfe dingen leert word er ook gezegt hoe hij moet wezen en als hij thuis komt is hij er nog niet van af dan moet hij huiswerk maken en om the ontspanen en mag hij dan weekents op stap om zijn onnatuurlijk leven the vergeten en om er bij the horen en om soschaal the worden en er bij the horen gebruikt hij genotsmiddelen en dat the midden van zij het zoms mooi lawaai maar het blijft lawaai kan hij proberen om een van ander sexse versieren als hij onder tussen niet is inelkaar geslagen is door iemand die agresief werd

    en als hij dan endelijks twintig is geworden en eerst nog een paar jaar moet werken om praktijk ervaring op the doen zo dat hij zich af gaat vragen wat heb ik dan ooit aan school gehat komt hij er achter hoe moelijk het is om werk the vinden waar hij voor geleerd heeft en als hij thog eens werk heeft is het meestal tijdelijk bij een uitzendbeuro en kan pas zelf een huis kopen als hij een vriedin heeft die ook werk heeft en dan alleen als hij in zijn vrije teit zwart werkt en dat terwijl we tegen woordig wel minder uuren werken is de werk druk eenorm toe genomen om die zelfde reden verhuisen mensen naar belgie om dat men daar wat gemoedelijker werkt

    en hij mag hopen tegen woordig dat hij vooral niet ziek word want dan moet hij weer omscholen daar bij kan hij zijn ijgen huis ook nog eens kwijt raken plus schulden krijgen maar als hij maar een breedbeeld tv heeft waar hij achter kan ergeren dan is het allemaal wel oke waar op die zelfde tv te horen krijgt dat mensen tegen woordig the laat kinderen krijgen dat er een woning the kord is en geen werk en dat de wereld naar de klote gaat en dan beschrijf ik iemand die in mijn ogen nog geluk heeft in deze thijt

    ik denk dat jongeren dit heel goed aan voelen zij het niet bewust meschien en ik denk dat daar de oorzaak licht hij moet opboksen tegen tegen het fijt dat Nederlands laatste groote daat en visie heeft getoont de afsluit deik is en een land dat vergrijst waar wij straks met zijn allen voor moeten zorgen dit is het probleem en daarom blowt men we hebben het meschien niet slecht maar vooruit komen doen we niet meer Groeten Chaosx1

  • Erik

    Van kleurstoffen worden kinderen (soms volwassenen) agressief

    Van alcohol worden mensen vanalles.

    Van conserveringsmiddellen krijg je verschillende uiteenlopende ziekte's , veelal tumors.

    Van varkensvlees krijgen veel mensen puisten, soort van verstopping in bloed en huidvaten.

    In thee zitten looizuren die de darmen en andere organen kunnen beschadigen.

    Van suiker en snoepgoed krijg je rotte tanden.

    Ga zo maar door……

    Mischien wel verstandig om te stoppen met blowen en geheelonthouder te worden, de gedachten zijn geboren…………

    Erik

  • Hyperactief

    Hallo Hyperachtief het probleem zit niet in het gedogen in mij ogen hadden ze het helemaal moeten legilaseren dan bedoel ik alleen de wiet ieder geval geen gemiesche middelen het probleem zit eerder in het fijt dat jongeren kinderen moeten blijfen door de maatschapij er is veel verandert als je kijkt naar niet zo ver verleden als een jongen rond de zestien was vroeger dan was hij alang aan het werk en bezich zijn huis the maken het leven was zwaar dat is waar in die teit maar veel zimpler hij had veel al znel een gezin waar hij zelf de verandwoordelijke moest spelen Aldus: Chaosx1.

    Hoi Chaosx1, het gedoogbeleid heeft het voor de jeugd makkelijker gemaakt, in onze tijd wist je dat drugs verboden waren, door het te gedogen doet de overheid of het tot de normale levensbehoeften van volwassenen behoord, en dat is een slechte zaak……

    en nu zegt ieder een tegen een jongen van rond de 16 go wat bof je toch je hebt een mobilefoon hebt en als hij een baantje neemt heeft hij een schoter hij moet naar school waar behalfe dingen leert word er ook gezegt hoe hij moet wezen en als hij thuis komt is hij er nog niet van af dan moet hij huiswerk maken en om the ontspanen en mag hij dan weekents op stap om zijn onnatuurlijk leven the vergeten en om er bij the horen en om soschaal the worden en er bij the horen gebruikt hij genotsmiddelen en dat the midden van zij het zoms mooi lawaai maar het blijft lawaai kan hij proberen om een van ander sexse versieren als hij onder tussen niet is inelkaar geslagen is door iemand die agresief werd Aldus: Chaosx1.

    Ik weet wel dat de jeugd het niet eenvoudig heeft, maar daar moet verzet tegen komen, en niet een stel zombies die zich in hun eigen wereld terug trekken door middel van drugs. Gaan ze dan uit hun dak, dan is de kans groot dat ze in de psychiatrie belanden wat vervolgens nog meer frustratie oproept. Vecht op een democratische manier tegen de gevestigde orde voor je bestaan, maar laat je niet door de verlengstukken van de gevestigde orde opsluiten door middelenmisbruik. Het lijkt net als met drank dat het problemen verzacht, maar voor je het weet heb je er één of meerdere problemen bij……. De rest wat je beschrijft zie ik ook allemaal, en iedereen wel die een beetje pienter is, maar ik geloof alleen niet dat mediaverhaal dat de vergrijzing niet te betalen zou zijn. De werkelijkheid is dat de grote jongens veel geld wat de mensen daar zelf voor opgebracht hebben, verbrast hebben, oftewel voor andere dingen gebruikt waaronder zelfverrijking…… Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief

    Mischien wel verstandig om te stoppen met blowen en geheelonthouder te worden, de gedachten zijn geboren………… Aldus: Erik.

    Hoi Erik, is geen gek idee, want dat je van de door jou genoemde zaken ook van alles kan krijgen wat ook niet bij iedereen zal gebeuren, is een drugs gerelateerde psychose gevaarlijker, daar het je in de klauwen van de psychiatrie kan brengen, waarbij de “gevestigde orde” de laatste lachende is, en die “lol” moet je ze niet gunnen, voor verandering moeten de geesten fris blijven.;) Groetjes v Hyperactief:)

  • Chaosx1

    Hallo Hyperachtief een verbot werkt niet dat kunnen we zien in landen waar dit geld

    vrije wil heeft zo zijn nadelen en ik kan je verzekeren dat ik met wiet nooit als een zombie heb bij gelopen ik zelf ben er mee gestopt om dat ik dat ooit al had voor genomen voor een bepaalde leefteit dat the doen en ik heb er dan ook geen spijt van dat ik het ooit gedaan heb maar alles heeft een teit al geef ik wel toe dat het middellen zijn om de jongeren in een waan the houden dat ze het tegen woordig goed hebben met kijk wat een vrijheit

    en ja als je het op een pepaalde manier kijkt dan kun je het zelf als ecowisme zien om the menen dat je zo veel kunstmatig lol moet hebben maar als je door hun ogen kunt kijken of hoe je ooit zelf was wat moeten ze anders tijt om na the denken hebben ze nooit egt gehat nog een opzie om de maatschapij the veranderen en als ze die leefteit hebben dat ze dat wel kunnen zijn de meeste hun dromen al vergeten om the overdrijven robots geworden die zijn vrijhijt alleen zijn vrijteit stoont kan vinden en feestend al is daar zoms niks mis mee

    maar het is natuurlijk ook gewoon nieuwschierig wezen ik zelf heb nog nooit iemand psychoze zien krijgen door wiet wel heb ik ooit iemand horen zeggen dat hij dat voor het eerst gekregen heeft terwijl hij dronk dus mieschien kan het daar door ook wel komen hoe wel is dat de vraag als dat ooit wel een psychoze is geweest? na ik gehoord heb wat die gene mee heeft gemaakt ieder geval heb ik zelf nog geen overtuigend bewijz gezien dat het door wiet kan komen alleen mensen die zeggen dat het zo is en dat is in mij ogen het zelfd als een zegt dat vrouwen dommer zijn dan mannen er is altijt wel een raport van een onderzoek die dat bevestigt net zo goed als die dat tegen spreken maar meschien is het inderdaat wel tijt om het roor om the smijten en dat mensen stoppen met genotsmiddellen en zich the verzetten tegen hoe het nu gaat en om je niet the laten pakken door de psychiaterie en moet er andere manieren bedacht worden voor vervanging van genotsmiddelen als die er alzijn is het the wijnig of the duur enz

    Groeten Caosx1

  • Hyperactief

    Hoi Chaosx1, of een verbod wel of niet werkt vindt ik niet zo belangrijk, mensen die een verbod aan hun laars lappen nemen zelf onverantwoorde risico's waar ze later voor kunnen boeten, niet zelden komt dan pas de spijt als het telaat is.

    Zelf zie ik meer in goede informatie waarbij ouders de taak hebben kinderen op de gevaren te wijzen. Afschaffen van het gedoogbeleid alhier zou verstandige ouders daarbij een steuntje in de rug geven. Hieronder nog wat feiten die ik van een kennis kreeg :

    1 Het Trimbosinstituut heeft er vorig jaar een rapport over uitgegeven en een reclame campagne over gevoerd om jongeren te waarschuwen tegen het risico van psychoses.

    2 Deze kennis heeft een keer van een psychiater gehoord dat het grootste gedeelte van de jongeren die in de psychiatrie vast zitten met gedwongen opnamen daar terecht zijn gekomen door een wiet-psychose.

    3 Onlangs heeft nog in de Spits gestaan dat de DEA (Drugs Enforcement Agency) heeft vastgesteld dat het THC gehalte in de Nederlandse wiet in de afgelopen 5 jaar is gestegen van 8% naar 22,4%, dit kun je dus nauwelijks nog softdrugs noemen.

    4 Veel minder bekend is dat je ook impotent kunt worden van blowen, voor de farmaceuten een leuke bijkomstigheid daar die daar wel weer middeltjes voor heeft, zij het met gevaarlijke bijwerkingen.

    Hoe dan ook, allemaal redenen genoeg om er niet aan te beginnen of er mee te kappen op vrijwillige basis, al is het alleen maar om te voorkomen dat mensen het risico lopen straks gedwongen onder omstandigheden te komen waar anderen over jou gaan beslissen. Individuele goedpraterij van ik heb het nog nooit gezien betekent niet dat het er ook niet is, een gebruiker loopt nou eenmaal een verhoogd risico door dat gebruik, en voorkomen is beter dan genezen…… Groetjes v Hyperactief

  • Chaosx1

    Hallo Hyperachtief als je zo veel blowers als ik gekend heb geloof je daar niet in ik was ooit zeer sochaal achtief en de menselijke waar heidt is nu eenmaal bepaalt wat we met ijgen ogen kunnen zien stel ik stop een kat in een doos en we laten hem daar een teitje zitten dan kan ik wetenchappijk niet weten of hij nog leeft of gestorven is er is geen 50% kans of wat dan ook het kan leven of dood zijn tot ik de doos openen

    stel iemand die ik ken opend de doos die weet dan of de kat nog leeft het probleem is dat dan hij alleen die werkelijk heit weet of ik moet zien dat hij de doos opend en dat zou ook weer gelden voor een derde persoon enzovoort (Schrodinger??)

    en als het uit de mond komt van de psychiatrie kun je er zo iezo een vraag teken bij zetten bovendien geloof ik ook niet in psychoze geen psychiater heeft mij dan ook ooit egt duidelijk kunnen maken wat dat nu is en heeft de psychiaterie niet alteit gezegt dat het in erfelijke aanleg moet zitten om psychoze the kunnen krijgen hoe kan het dan dat ze nu meer mensen met wiet psycoze gedwongen opname geven

    ijgelijks snap ik dan ook niet dat iemand als jij nu eens op hun woord vertrauwt aangezien dat psyciaters en aanverwanten mensen met ADHD rittalin willen geven en zeggen dat je eenziekte beeld hebt en allerij onzin hebben verzonnen om de mensen maar pillen the zlijten en om de staat stikkem macht the geven om een normaal rechtsysteem the omzijlen ik heb dan ook het vermoeden dat men gewoon de oude outiriteit van staat en ouders willen herstellen en dit gebruiken om de oude waarden the herstellen zo mochten ze meschien in de jaren 70 de ouders wat the vaak de schuldt hebben gegeven

    nu hebben ze een ziekelijke bemoeienis om ouders alteit gelijk the geven en proberen ze het contact the herstellen tussen ouders en de psychiaterse pachent zelf als dat tegen zijn wil is ik heb dan ook het vermoeden dat ouders de psychiatrie gebruiken om hun kind in het gereel the krijgen zo als zij dat willen zo, voorbeeld uit amerika heb ik al eens gebruikt Groeten Chaosx1