Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Psychiaters overstag !!!

  • Alkien

    Psychiaters zijn er over aan het denken om meer mensen naar de alternatieve genezers door te verwijzen.

    Ze hebben gemerkt dat er al vele mensen die kanten opgaan.

    Ook werd er gezegd dat de mensen vinden dat dit beter werkte dan de reguliere psychiatrie.

    Ook al werkt het volgens hen als een placebo, ze vinden dat mensen die keus moeten hebben in plaats van direkt aan de medicatie te hoeven.

    Psychiater J.W. L. zei dat hij de mensen de keus geeft maar ze wel blijft volgen.

    Op zich een goede ontwikkeling.

    Hoogleraar K. vind het echter niet zo'n goede ontwikkeling. Hij zegt dat hun manier nog altijd 40% beter werkt.

    Ach ja. Die houd je er altijd bij. Maar gelukkig zijn er dus prychiaters die er al anders over denken.

    Groetjes,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Ik heb er gisteravond een stukje over gezien op Netwerk TV Alkien, en eerst zien en dan geloven. Eén psychiater liet netwerk als voorstander zien, de andere psychiater uit een groot ziekenhuis uit het midden des lands een echte psychopoliticus, die beklaagde zich erover dat alternatieve geneeswijzen niet wetenschappelijk onderbouwd waren in hun werking. Hij vergat voor het gemak even dat de psychiatrie ook niet wetenschappelijk onderbouwd is, sterker nog, kinderen en volwassenen op deze manier aan de psychiatrische drugs zetten is een misdaad tegen de mensheid. Dus wat mij betreft laat de alternatieven maar komen, mensen hebben baadt bij probleemoplossing, en onderdrukking van pillen zorgt er alleen maar voor dat ze op de lange duur meer werk creëren en het ene bijverschijnsel met het andere “oplossen”:(:(:( Groetjes v Hyperactief

  • ***Pleïade****

    Na het verbreken van een relatie, kreeg mijn zoon van de ene op de andere dag en psychose. Omdat ik tegen psychiatrie en medicijnen ben, gingen wij het zoeken in de alternatieve geneeswijzen. Wat wel goede resultaten geeft. Van de arts van Arbo mocht dat niet. Wat wij deden was niet wetenschappelijk bewezen.

  • Alkien

    Hoi ***Pleïade****, dan zou hij eens bij zichzelf goed te raden moeten gaan.

    Psychiatrie is een pseudo-wetenschap, en niets daarin is wetenschappelijk bewezen gewoonweg omdat men dat niet kan.

    Groet,

    Alkien.

  • Hyperactief

    Goed gedaan ***Pleïade****, zeg de volgende keer maar tegen zo'n arboarts dat het van de psychiatrie ook niet bewezen is zoals Alkien al zei.;) Groetjes v Hyperactief

  • Chappy

    Hoi,

    Je schrijft “alternatieve geneeswijzen”. Zou je eens willen vertellen wat je precies gedaan hebt?

    Alvast bedankt.

    Chappy

  • ***Pleïade****

    Bij en Chineese arts, Accupuntuur , daar krijgt hij ook kruiden,,

    Mijn zoon had hoge bloeddruk en hoge hartslag..erge hoofdpijn..is allemaal al weg..

    Hij is nog wel moe en duizelig..

    Ook gaan wij naar een natuurarts..die uittest wat hij heeft waar het vandaan komt en wat er aan te doen..deze arts magnetieseert mijn zoon..

    Van hem moest hij ook gaan boksen op een bokszak..om van zijn boosheid af te komen..

    Heb mijn zoon op dieet gezet,,geen koolhydraten

    Vanaf het uur van dat dieet,,is hij veel rustiger..vertel dat tegen de psychiater,, en wat zegt hij..?? is niet wetenschappelijk bewezen..ik zeg daar gaan we weer,,;)

    Op deze site kan je dat zien,,van koolhydraten

    http://www.scdiet.nl/schizofrenie.php

  • ***Pleïade****

    Ik zal het hem zeggen,,;)

  • ***Pleïade****

    Ik ken veel mensen,,die in de psychiatrie behandeld worden,,heb er nog nooit een van zien genezen..

  • Hyperactief

    Klopt ***Pleïade**** dat je nog nooit iemand heb zien genezen binnen de psychiatrie, want om te kunnen genezen moet je ziek zijn, en verder dan symptomenbeschrijving van gedragskenmerken is deze pseudowetenschap nooit gekomen. Groetjes v Hyperactief