Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

onschuldig bij Lentis

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Op het veganisme zit een hele grote vloek, nog meer op goede muziek ( “breaks”, dwz drum and bass, hiphop, dance etc.). Het een en ander staat niet los van elkaar. Radio zonder enige hiphop etc. is ahw een typisch nederlands verschijnsel. Internet voorziet in andere muziek, maar om daar van afhankelijk te zijn ben je puur underground bezig en dat is nu net het punt waar ik het over wil hebben. Het eten van havermout, het simpelste en lekkerste eten wat er bestaat wordt in alle tijden vervloekt. Om iets kinderlijk lekker te vinden is zeker niet iets voor volwassenen, waar je vooral zuivel ( melk met name) en vlees lekker moet vinden. Havermout kun je op alle manieren lekker maken en zelfs als het niet zo lekker is , is het nog altijd lekkerder en beter dan melk en vlees. Melk en vlees geeft starre en gemene mensen. Je bent een underdog en sterk in de minderheid, als je het niet eet en drinkt. Je wordt dan gedwongen puur underground bezig te zijn terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ben. Ik wil me in principe op de tv kunnen presenteren ( liefst als breakdancer, maar ook als politicus, gewoon presentator etc.) en in elk geval op de radio als fatsoenlijke dj die voldoende hiphop etc. draait. Dit alles is niet mogelijk door een totaal geschifte wereld met name in Nederland ( veganisten worden overal geweerd) In Amerika is het gelukkig echt anders daar heb je een president die nog een beetje van hiphop houdt en een veganistische presentaor ( Ellen Degeneres). En vooral breakdance en hiphop wordt in alle lagen van de bevolking gewaardeerd en is daar een publiek verschijnsel. Wat ik vooral duidelijk wil maken is dat ik wel van de daken kan schreeuwen dat havermout moet, maar dat zal wel duidelijk worden na mijn dood en het einde van de tijd, want ik ben er van overtuigd dat het leven weer opnieuw begint en er dan weer gelijkwaardiger mensen komen , maar dan met weing veranderingen ( geen technologie).

  • danja

    Beste Jaap.

    Ik hoop dat het jou ook lukt om je ongenoegen te gebruiken om een daad te stellen:Zoek a.u.b hulp die je wel echt helpt.Ook ik ben behoorlijk kapot gemaakt door een instelling,maar ik heb de daad gesteld er weg te gaan en op zoek te gaan naar goede hulp,dat is gelukt…ik heb hulp naar volle tevredenheid,al een hele tijd.

    Ik hoop voor jou dat je niet van doen hebt met verplichte opname etc..want overgeleverd zijn aan mensen die doen wat heel slecht is voor jou,dat is verschrikkelijk,zelf de hulp kunnen kiezen die je goed doet…is een zegen.

    Het is jouw leven,probeer je a.u.b. een beetje gelukkig te zijn in het hier en nu?

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Hulp zoeken is echt moeilijk. Ik zie de wereld als gemeen en slecht ( allemaal melk en vleeseters, zo denk ik toch) Alleen in de undergroundcultuur zou ik wat kunnen vinden, maar zelfs dat is een moellijke wereld. Ik denk vaak dat ik er beter kan uitstappen, want geluk is toch niet voor me weggelegd ( het wordt gewoon tegengewerkt).

  • danja

    nee jaap niet opgeven!het kan beter worden,echt!het lijkt me heel naar om de wereld helemaal als slecht te zien.dat is wat anders dan op je hoede zijn. echt..er zijn nog zoveel mooie dingen.probeer daar op te focussen,ondanks je problemen.en ik hoop toch dat je de goeie hulp voor jou vind,of de kracht/mogelijkheid om het zelf te redden.desnoods hulp online!

  • Hyperactief A-P

    danja Schreef:

    ——————————————————-

    > nee jaap niet opgeven!het kan beter

    > worden,echt!het lijkt me heel naar om de wereld

    > helemaal als slecht te zien.dat is wat anders dan

    > op je hoede zijn. echt..er zijn nog zoveel mooie

    > dingen.probeer daar op te focussen,ondanks je

    > problemen.en ik hoop toch dat je de goeie hulp

    > voor jou vind,of de kracht/mogelijkheid om het

    > zelf te redden.desnoods hulp online!

    Daar sluit ik me volledig bij aan danja. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Ik bliif er bij dat er onuitspreekbare verschillen bestaan tussen mensen, die zeker door het eten van vlees en het drinken van melk worden veroorzaakt. Ik kan me voorstellen dat je in dit klimaat nog melk drinkt, maar van vlees word je zeker gemeen en slecht en houd je positieve veranderingen tegen. Internet inspireert me nog wel, maar ik ga denk ik geen hulp zoeken, omdat ik toch vooral vleeseters niet kan uitstaan. Ik ben ook geen dokter geworden, om te adviseren dat het niet eten van vlees gezond is. Het is meer om me te beschermen tegen de gemene, slechte vleesetende wereld, maar dat is gewoon niet gelukt, ze houden me er toch onder.

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Lentis heeft me geen reden en recht om te bestaan gegeven. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik al hardstikke dood, veel te jong gestorven en op een zinlose manier, dankje wel Lentis

  • jaapnotenbomer@hotmail.nl

    Lentis heeft geen emailadres waar ik m'n klachten kan uiten en de psychiaters van lentis helemaal niet. Het is een totale zinlose bende, waardoor ik ook op een zinlose manier moet sterven

  • bastet1

    En denk je nu echt dat ze je klachten serieus gaan nemen laat staan in behandeling nemen?Of denk je dat ze schuldgevoelens zullen hebben?Ze hebben je goed te pakken gehad en daar kan je niks meer aan veranderen.Probeer je te concentreren op jezelf, op je innerlijke kracht.

  • bastet1

    Reden en recht op bestaan creeer je zelf en heb je al om de simpele reden dat je een mens bent.Probeer het goede te doen en goed te leven.Als je je mee laat sleuren door het negatieve trek je ook meer negatieve dingen aan.