Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Dit is de enige echte Antipsychiatrie in zijn huidige vorm...

  • Hyperactief A-P

    Als ik terug kijk op de vele jaren ervaring met deze materie wat begon tegen de jeugdzorg, dan zijn er niet veel mensen overgebleven die hun rug recht gehouden hebben aangaande het doel wat ze zeiden te dienen. Vele mensen zijn er voorbij gekomen sinds rond de eeuwwisseling. Met diverse mensen heb ik om de tafel gezeten, maar velen zijn in de branche opgeslokt waar ze eerst zogezegt tegen waren. De één in een pro organisatie, de ander gesubsidieerd wiens brood men eet wiens woord men spreekt. Sommigen hebben hunzelf gewoon buiten spel gezet omdat ze ronduit ondoordacht stom bezig waren zonder te communiceren en eerder opgedane ervaringen mee te wegen. Met deze materie kun je niet blindelings nieuwkomers vertrouwen, dan schaad je de groep en het doel. Zulke kun je beter kwijt dan rijk zijn. Anderen zijn gewoon gestopt. en zijn wat anders gaan doen. Een enkeling afgebrand,

    Toch ben ik trots, dat deze pagina nog steeds de enige echte antipsychiatrie in de huidige vorm zoals die rond de eeuwwisseling door mij weer op internet gezet is zich niet van de kaart heeft laten vegen. Geheel belangeloos, ongesubsidieerd, een luis in de pels van de psychiatrie, en nog steeds hetzelfde doel als waar het ooit mee begonnen is. Recht doen aan het menselijke, en de hulpverlening in zijn huidige destructieve vorm openbaren. Via de oude media kanalen wordt dat steeds moeilijker. Veel media is in handen van weinigen. Veel personeel is door fusies eruit gegooit. Wat over gebleven is op redacties, zijn vaak de hersenloze ja knikkers, die steeds berichten tegen de psychiatrie en/ of de farmaceutische industrie boycotten. Zo zijn de kranten in Nederland verworden tot verlengstukken van het grote geld. Oftewel media dictatuur aan de Noordzee. Mooi om in zo'n gecompliceerde corrupte wereld je oorsprokelijke doel vast te kunnen houden, terwijl de één na de ander zwicht voor geld, of hun eigen boven het eigenlijke doel plaatsen. Maar de strijd gaat zowel praktisch als via dit medium voort. Groetjes v Hyperactief A-P.

    Wijzigingen betreft: Ontbrekende letters bijgeplaatst.

  • Ellen-Josee

    Gefeliciteerd met je standvastigheid en succes voor de toekomst Hyperactief ;)

    Groet van Ellen XL

  • Hyperactief A-P

    Dankjewel Ellen XL, er moet er eentje zijn poot stijf houden.;) Er zijn al teveel jaknikkers of mensen die te koop zijn. Ik ben daar nooit in me gegaan, en zal dat ook nooit doen. Het gevaarlijkste blijken de mensen te zijn die zich als een los projectiel gedragen, en die proberen de antipsychiatrie zonder enig overleg vorm te geven. En jij natuurlijk ook het allerbeste toegewenst. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Ellen-Josee

    Dank je wel Hyper!

    Het is goed dat jij er bent :)

    Shalom,

    Ellen

  • danja

    ik sluit me aan bij ellen-jose!hyper,goed dat jij er bent en dat deze site er is!door omstandigheden lukt het me niet om te posten,maar ik draag de anti psychiatrie nog steeds een warm hart toe.power en respectgroet danja.