Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Kritiek op TBS systeem van overleden psychologe...

  • Hyperactief A-P

    Het is te hopen dat de dood van deze psychologe tot de onderstesteen uitgezocht wordt. Ik vind het zeer verdacht dat deze psychologe opeens aan zogezegd een psychose overleden is. Met man en macht probeerd men met dreigen (wat is nieuw, dat hele verotte systeem hangt van dreigementen en onderdrukking in elkaar) de uitgave van het boek tegen te houden. Zogezegt onder het motto van privacy, naar mijn mening dit systeem goed kennende, niet voor privacy, maar dat ze koste wat het kost de deksel op deze enorme beerput willen houden. Ik hoop dat die uitgever het koste wat het kost uitgeeft, en zich niet laten intimideren, laat de echte verhalen maar los komen, als de beerput eenmaal open gaat, is die niet meer te stoppen. Zie hier het stuk: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wetenschap-Gezondheid/article/detail/3327651/2012/10/06/Kritiek-op-TBS-systeem-van-overleden-psychologe.dhtml#.UHAwRTm57fE.facebook Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Er zijn inmiddels tig berichten over de dood van deze psychologe en over het boek dat helaas nog steeds niet gepubliceerd is. Ook is het mij tot op heden nog niet gelukt om te achterhalen in welke kliniek zij werkte? Wie oh wie weet dat of kan mij in contact brengen met haar ouders? Groetjes v Hyperactief A-P.