Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Politie betrapt op machtsmisbruik tegen journalist!?

  • Hyperactief A-P

    Onderstaande filmpjes, deel 1 en deel 2 in totaal ongeveer een half uurtje kwam ik op You Tube tegen met bovenstaande koptekst. De filmpjes duren ongeveer een kwartier, oftewel in totaal ongeveer een half uur. Dit zet ik hier neer omdat Justitie zie filmpje deel 2 op minuut 12:37 een psychiater los wilde laten op deze journalist. Daarnaast, los van het feit dat ik tegen pedo's ben, vindt ik deze journalist niet erg geloofwaardig overkomen om de volgende redenen:

    1. De koptekst vindt ik zo en zo misleidend, daar ik zowel in filmpje 1 als in filmpje 2 juist een hele relaxe motoragent zijn werk zie doen, wat in mijn ogen helemaal niets met machtsmisbruik te maken heeft. Sterker nog, de agent zou denk ik eerder nog problemen kunnen krijgen omdat die veels meegaand is.

    2. Als je als journalist de aanhouding in deel 2 vergelijkt met de afvoer van Joden naar concentratiekampen in de Tweede Wereldoorlog, dan ben je naar mijn mening zachtjes uitgedrukt toch wel een beetje boel het spoor bijster.

    3. Niet erg snugger als je als journalist die zich uitgeeft onrecht te bestrijden, blowende met een joint in beeld je eigen laat filmen, en ook nog bij je aanhouding (deel 2) bier bij je heb, temeer omdat juist veel delicten onder invloed van verdovende middelen gepleegd worden die de perceptie op de realiteit veranderen, wat gezien het vorige punt ook behoorlijk zijn werk gedaan heeft zo te zien.

    Het enige waar ik in deze mijn vraagtekens bij heb, is waarom Justitie er op voorhand een psychiater op af wilde sturen? Na dat stukje op 12:37 in deel 2 komt er ook nog een stukje telefoongesprek in beeld waar de politie het “over als er weer gebeld wordt, dan verzinnen we wat anders en gaan we creatief” vindt ik discutabel. Maar ondanks dat ik antipsychiatrie ben, en tegen het inzetten van psychiaters om anderen monddood te maken, blijft naar mijn mening in deze de vraag waar de grens ligt? Want het filmpje 2 afsluiten zoals hij doet door tegen alles en iedereen een middelvinger op te steken, inclusief de motoragent die juist heel coulant was tegen hem, in combinatie met de vergelijking als Joden afgevoerd te worden, gaat helemaal nergens meer over. Persoonlijk zou ik met zo'n journalist niet in zee willen gaan, jammer dat mensen die zeggen voor een goede zaak te strijden zichzelf zo respectloos te kakken kunnen zetten, maar dat is mijn mening! Kijk en oordeel zelf:

    http://www.youtube.com/watch?v=2kfN-GewHBs

    http://www.youtube.com/watch?v=koEGqWxfKEU

    Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Ellen-Josee

    Wat een eikel! Eerst daar voor dat advocatenkantoor staan te schreeuwen ‘pedofielenadvocaat!’

    Dan tegen die agent liegen dat de bewuste advocaat ‘de ouders van misbruikte kinderen vertegenwoordigd en dat het zo erg is dat hij de namen van die misbruikte kindertjes niet mag weten’. Ja wat denkt ie dan, dat die bewuste kinderen met naam en toenaam op internet moeten - het zou me wat zijn!

    Die agent had zijn dag denk ik niet. Als ik die agent was had ik hem meteen schrapend langs de pui omhoog gedrukt. Het was gewoon ‘ordeverstoring’, de clienten konden het advocatenkantoor niet meer in.

    Vervolgens is die nepjournalist ook nog boos omdat justitie een psychiater op hem af wil sturen :D Nou, als hij zelf staat te rellen en hij kan dan niet tegen de gevolgen en daarom moet ie dan voor de camera een grote jonko roken, ben je gewoon gestoord!

    Het commentaar onder die video's op YouTube loog er ook niet om.

    Wat een opgefokte vent, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die zoiets stoms willen bekijken, of je moet zelf ook zo zijn.

    Ellen

  • Hyperactief A-P

    Ja klopt wat je schreef Ellen-Josee, alsof de ouders van misbruikte kinderen op zijn publiciteit zitten te wachten. En een joint roken oftewel druggebruik in het algemeen, staat in de DSM-IV als stoornis aangemerkt, dus feitelijk geeft die het systeem waartegen die zegt te vechten zelf een troef in handen. Meer dan één zelfs, want zoals ik al schreef deze aanhouding vergelijken met de Jodenvervolging dan ben je toch wel zachtjes uitgedrukt een beetje boel de weg kwijt. Nee zulke mensen moeten eerst hunzelf eens tegen het daglicht houden. Zo vindt ik alles en iedereen uitschelden niet alleen respectloos, maar ook nog eens overkomen dat die geen geldige argumenten heeft. Zulke figuren zou ik verre van me af houden, die vernietigen niet alleen hunzelf, maar alles en iedereen om hun heen. Strijden tegen iets doe je met argumenten op een respectvolle wijze, maar niet met een door middel gebruik verdraaide realiteit! Ik heb gezegt.;) Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Ellen-Josee

    Helemaal mee eens! En wat je zegt:zulke figuren van je af houden! Probleem is als je dit soort teveel om je heen hebt, wordt dat de norm en krijg je zelf de neiging terug te schelden.

    De Holocaust wordt tegenwoordig ook maar voor van alles gebruikt, tot aan de bio-industrie toe. Daarom is het ook zo irritant deze mensen.

    Ik moet wel zeggen; in eerste instantie schrok ik me rot, dat hij voor dat advocatenkantoor over ‘pedofielenadvocaat’ stond te brullen. Dat brengt bij mij alleen al genoeg agressie naar boven, om tot actie over te gaan. Ik was anders geweest als die agent. Maar goed, ik ben wel eens vaker blij geweest dat ik niet in de buurt was. Oh ja en wat hij zei over die 4 strepen - hoge piet. Dat valt nogal mee hoor, één stap verder dan een gewone agent (3 strepen). Twee strepen is toezichthouder en 1 streep is een leerling :)

    De politie zou ‘ducktape’ standaard bij de uitrusting moeten hebben :D Want je ziet, hoe je het ook doet; een grote bek krijg je toch wel en door ervaring heb ik geleerd dat een grote bek wijst op schuldigheid. Maar een professionele houding is (na zijn verhaal, even vragen waarom dat advocatenkantoor gebeld heeft) aanhouden en meenemen op ordeverstoring. Makkelijk zat.

    Groetjes van Ellen