Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

nalatigheid door zeeuwse gronden

  • RonaldBerg

    Ik heb 1,5 jaar van tevoren al aangegeven dat het fout begon te gaan met mij. Het ging erover dat ik lastiggevallen werd door mijn buren waardoor ik in psychose raakte. spullen die in mijn tuin gegooid werden bespuugt door de buren etc. zeeuwse gronden zou andere woonruimte regelen. gesprekken regelen met de wijkagent etc. Dit is er echter nooit van gekomen totdat ik in psychose raakte. alles werd tijdens de zitting door zeeuwse gronden omgedraaid. ik zou problemen maken met de buurt zo werd gezecht. Nu woon ik nog steeds op dezelfde locatie. Nu is het weer gaande en heb ik weer symptonen dat ik weer in psychose aan het raken ben erdoor. En weer na urenlange gesprekken vertellen ze mij in het begin van het gesprek dat ze gaan praten met de mensen die de problemen bij me veroorzaken ( ditmaal binnen de groep van zeeuwse gronden ) echter aan het einde gebeurd er niks en word me verteld dat ik maar aan mezelf moet werken om het te voorkomen. Ik geef hierbij duidelijk aan dat het fout gaat. en weer doet de zeeuwse gronden niks. Ze hebben het te druk met allerlei uitbreidingen van het zogenaamde zorgbedrijf. Maar iets betekenen voor een veilige woonomgeving waarin ik bedreigd word is niet belangrijk genoeg wat eerder al geleid heeft tot een psychose. en opname. Is het nu weer raak en weer word er niet naar omgekeken. Hoe meer gesprekken ik met ze voer hoe meer verwarrender het word. Keer op keer moet ik hetzelfde uitleggen en worden me geen opties geboden. Ze zeggen dat ik zelf maar de problemen op moet lossen met de probleemveroorzakers en willen wel met me praten maar er verder niks in betekenen. Dus hun taak als zorgverlener en het aanbieden van een veilige leefomgeving staat ze mooi. Na de klachten die ik vorig jaar indiende werd mij verzocht te vertrekken van zeeuwse gronden. Dus ipv hulp bieden met mijn problemen zeggen ze gewoonweg zoals altijd bij zeeuwse gronden. Je kan beter ergens anders gaan wonen. Dus klachten indienen helpen niet eens. Eerst 1,5 jaar aan het lijntje houden en dan zeggen dat je moet vertrekken. Maar de problemen zijn daarmee nog niet verdwenen. Ze schieten als paddenstoelen uit de grond met nieuwe vestigingen, maar problemen binnen de organisatie worden niet aangepakt.

    Ik vind dat het aan het licht moet komen, ik vind dat ik letselschade oploop door deze omstandigheden. wie heeft raad

  • Hyperactief A-P

    Hoi RonaldBerg, is een beetje moeilijk oordelen vanachter de computer over een burenconflict. Is er al buurtbemiddeling ingezet? Of kunt u wat specifieker zijn waarom het precies gaat? Groetjes v Hyperactief A-P.