Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

IVM MEDIA, GEZOCHT: 'Slachtoffers in of van de GGZ'

  • delgado

    geachte heer, mevrouw,

    voor een landelijk dagblad zijn wij op zoek naar (ex-)patienten van de ggz welke kunnen getuigen van de kennelijke misstanden binnen de ggz (sedatie, supressie, verwaarlozing, medische fouten etc).

    van belang is dat u met enige afstand naar uw ervaring kunt kijken en dat het niet schadelijk is voor uw gezondheid.

    u wordt anoniem geinterviewd. wij hebben geen financiele bedoelingen.

    indien u belangstelling heeft kunt u bellen of een sms achter laten naar 06-31219050

    met vr gr

    Marcel Brenninkmeyer, vrijgevestigd journalist

  • Hyperactief A-P

    Beste Marcel, stuur Danja op dit forum een privébericht, die heeft hier heel wat negatieve ervaringen weggeschreven. Ik zal ook een paar mensen benaderen, om te kijken of die mensen weten die hier toe bereid zijn. Er zijn slachtoffers genoeg, maar gezien de trauma's is het moeilijk mensen te vinden die dat publiekelijk willen verwoorden. Mensen zijn vaak zo murw gemaakt, dat velen zelfs geen power hebben om klachtenprocedures in te gaan. Daarnaast verdringen veel mensen hun vernederingen opgelopen in de GGZ instellingen. Succes alvast. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    Er is toch een grote twijfel ontstaan over deze oproep, daar er zowel schriftelijk als telefonisch niet terug gereageerd wordt. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • feline32

    Klopt dan misschien niet nee. Misschien is het iemand die bij de ggz werkt. Die zijn regelmatig nogal slinks heb ik gemerkt. Apart ook dat het dezelfde achternaam is als de Nationale Ombudsman,toch??Tja,kan natuurlijk,maar als er helemaal geen reactie meer komt…Lijkt me niet betrouwbaar.En dan over misstanden in de psychiatrie willen schrijven? Een onbetrouwbare die over het onbetrouwbare wil schrijven??

    Mensen die ernstig getraumatiseerd zijn door de ggz,zijn vaak niet stabiel genoeg om bij zo iemand hun verhaal te doen,als het al een betrouwbaar iemand is..

    Je gezondheid is ernstig geschaad door de ggz…die herinneringen weer ophalen kan schadelijk zijn ja…

  • Hyperactief A-P

    Hoi feline32, wekom alhier, en ja scherp opgemerkt, dat had ik ook van dezelfde achternaam als de ombudsman. Op zich zou dat nog kunnen, maar het niet reageren is op zijn zachtst gezegt vreemd. Zeker als deze persoon in zijn bericht vermeld dat het personen geen schade mag berokkenen, dan spring je zo niet met mensen om. Maar anderen inclusief de mailgroepen zijn ook gewaarschuwd. Een verhaal in de media is prima, maar niet op deze manier, het moet wel te achterhalen zijn, alsmede de bedoeling moet duidelijk zijn. Het zal zeker niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn dat een anti verhaal contra gebracht wordt. Dat zullen wij van deze pagina niet toelaten, dat mensen in de zeik genomen worden. Groetjes v Hyperactief A-P.