Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

hpu test dr J.Kamsteeg

  • L.Monsanto

    Ik heb een hpu test laten doen bij dr kamsteeg en toen ik de uitslag kreeg stond er dat hij 24 uurs urine had onderzocht, toen ik hem erop wees dat ik de urine niet 24 uur verzameld had, daar hij in de aanwijzingen over hoe de urine verzameld moest worden niet had aangegeven dat ik de urine 24 uur moest verzamelen en daaruit een monster moest opsturen.

    In zijn aanwijzingen had hij het erover dat men urine kon verzamelen vanaf na de avond maaltijd tot en met de ochtend urine en daaruit een monster moest opsturen voor onderzoek als men in de nacht vaker moest plassen,( hetgeen bij mij dus het geval is ) ook moest men vermelden hoeveel urine men verzameld had.

    Bij het opsturen heb ik duidelijk vermeld over hoeveel urine (550 ml) het ging en dat ik het vanaf na het avondeten tot en met de ochtend had verzameld, ondanks dit alles heeft hij de urine onderzocht alsof het 24 uur was verzameld en dus vond ik de uitslag niet kloppen omdat hij fout zat.

    ook wilde hij niet ingaan op mijn voorstel om de test op zijn kosten opnieuw te doen omdat hij vond dat ik de urine niet goed verzameld had, terwijl ik al zijn aanwijzingen had opgevolgd.

    Lylian

  • Hyperactief A-P

    Vervelend, maar denk dat dit prikbord in deze niets kan betekenen, wat is je vraag voor hier of wat denk je er hiermee te bereiken? Groetjes v Hyperactief A-P.