je moet niet alles geloven wat ze zeggen Hyperactief toen ik jong was niet dat ik nu oud ben maar goed blowde 1 op 3 nu jaren later zullen dat er wel veel meer zijn en drank word ook veel gedronken dus zullen er huis wel eens mensen die ook wel eens drinken worden op genomen maar daar mee is er nog geen bewijs dat het daar door komt laatst was er un hulp verlener op tv die beweerde dat hij zelf een jochie van 6 jaar kende die voor 50 euro blowde ten eerste kun je dan af vragen wat voor zoort ouders zo,n jongen heeft Aldus: Chaosx1.
Het gaat in deze niet om wel of niet geloven aangaande de waarschuwing Chaosx1, maar om het feit dat de psychiatrie psychosen bij drugsgebruik aan drugs kan relateren en je daarmee kan laten opnemen. alleen dat zou voor mij al een reden zijn deze troep niet te gebruiken. Iemand hoeft maar een keer flink uit zijn plaat te gaan, en het probleem ligt er dan….. Wat die jongen van 6 betreft wie weet had die wel geen ouders, en werd die aan zijn lot overgelaten.

tentwede lijkt mij het zeer sterk om dat ik ooit zelf de grotste blower van het land was en ben dan ook nooit iemant tegen gekomen die meer kon roken dan ik ik had Armand nog onder nog onder de tafel geblowd maar goed je kunt je dan af vragen of je er dan niet the goed over kan maar ik kan je verzeker ik geen last van psychoze heb maar je bent als blower tegen woordig wel gewaar schuwt want de waar hijt is dat je gewoon een makkelijke slachtover bent van de psychiaterie want als ze iemand op pakken kunnen ze zeggen maar hij blowde wel Aldus: Chaosx1.
Mijn opa is 97 geworden met roken als een schoorsteen, maar toch staat deze man niet model voor rokend Nederland kwa levensduur…… Het is bekend dat je van drugs psychoses kan krijgen, voor wie dat wel en voor wie dat niet geldt is net als rokers niet van te voren in te schatten of ze aan longkanker sterven of niet. Wat dat laatste betreft, daar is de waarschuwing voor bedoeld…..
zo dat het makkelijker is om de omgeving van de slachtover en hem zelf the over tuigen van zijn ziekte beeld dus blowers zijn gewaarschuwt er is een hekse jacht aan de gang het lijkt mij beter af the vragen waarom de jeugt van van daag zo veel genots middellen gebruikt wel dat is heel zimpel de maatschapij en de voorige generaatsies vermoorden de jeugt de oudjes die zeuren dat ze vroeger zo arm waren zeuren nu als ze niet drie keer op vakantie kunnen oeps dit verhaal word the lang ik hou maar op met zeuren Aldus: Chaosx1.
De overheid werkt met zijn hypocriete gedoogbeleid gebruik bij jongeren in de hand, en ik denk wel eens, een groot deel van de bevolking wordt onderdrukt met psychiatrische drugs, en een ander deel doet dat uit vrije wil….. De jeugd zuipt en blowt de ellende van zich af, maar hoe we het wenden of keren, willen we de maatschappij ten goede veranderen en op een democratische manier verlossen van de graai en snaaicultuur, dan hebben we heldere mensen nodig…….. En daar zit het probleem nu juist….. Groetjes v Hyperactief