Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Psychiaters overstag !!!

• Hyperactief

Kijk ook eens onder schizofrenie op mijn log ***Pleïade****:

http://antipsychiatrie.web-log.nl/ Groetjes v Hyperactief

• Chappy

Hoi,

Fijn dat er zoveel vooruitgang is. Ben ervan overtuigd dat de alternatieve geneeskunde op veel vlakken veel verder is dan de reguliere geneeskunde. Ik vond deze site nog:

www.allergie-weg.nl

Wie weet heb je er wat aan. Er staan ook heel veel verhalen van mensen op die behandeld zijn en voor welke klachten.

Groetjes,

Chappy

• ***Pleïade****

Heb even gekeken op de site,,dit is het gevoel wat ik heb,, er staat over meridianen en blokades..energieveld..en allergie..ik ga de site nog een uitgebreid lezen..en het er met de altrnatieve artsen over hebben..

Dank je voor de site..

• ***Pleïade****

Heb de eerste link van Shizofronie gelezen..en ben het daar helemaal mee eens..

ik ga de andere ook nog lezen..mag ik die weblog op mijn startpagina plaatsen..??

Thanks..

• Hyperactief

Oké ***Pleïade****, tuurlijk mag je hem plaatsen, mooi dat je het er mee eens bent. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief

Hoi Chappy, de reguliere “geneeskunde” (is eigenlijk een vies woord voor psychiatrie) houdt zichzelf vaak in stand om de kassa te laten rinkelen, terwijl mensen er bij gebaat zijn als problemen opgelost worden. Ook met bijvoorbeeld eczeem in de gewone gezondsheidszorg, krijg je allemaal zalfjes die geen moer helpen, maar de kassa blijft rinkelen. Ga je naar een alternatieve genezer, dan moet jezelf betalen maar het is dan ook wel weg… Groetjes v Hyperactief

• Chappy

Hoi,

Ja, het kan allemaal wat “zweverig” overkomen, maar de kinesiologie is eigenlijk een aftakking van de giropraktie. Ik zag laatst een programma waarin een giropractor een behandeling deed op een (huil)baby, en wat hij toepaste is kinesiologie. Zij gebruiken de kinesiologie als controlemiddel voor hun behandeling. Door middel van spierspanningen kan je namelijk onbalans in je lichaam opsporen.

Ik ben zelf bezig met een cursus Touch for Health (kinesiologie). Degene die de cursus geeft, geeft de behandeling voor allergieen ook. Het is heel apart. Meestal hoef je maar 27 uur op dieet en het werkt nog ook?!?

Wat ik het mooie vind van deze behandeling is dat men uitgaat van het zelfherstellend vermogen van het lichaam. Ikzelf heb weleens koorts gehad een aantal dagen na de behandeling en was daarna van de klachten af. Grappig is, dat ik van tevoren voor dezelfde klachten een antibiotica-kuur van de huisarts had gekregen en toen kwamen de klachten wel gewoon terug.

Je merkt waarschijnlijk wel dat ik heel erg enthousiast ben. De site die ik heb doorgegeven heb ik gisteren ontdekt en ik ben blij dat er zo veel verhalen met ervaringen op staan. Ik hoop van harte dat je er wat aan hebt.

Groetjes,

Chappy

• Chappy

Hoi Hyper,

Ik vrees dat alles in de wereld om geld draait; anders zouden we met z'n allen allang op zonnebloemolie rijden - toch?!?!?

Groetjes,

Chappy

• ***Pleïade****

Ik heb ook die uitzending gezien, van de baby..

Heb ook de cursus kinesiologie en touch for healt gevolgd..

Ik ga de site nog eens goed bekijken,,

Is idd mooi dat lichaam zelf hersteld, ik doe altijd affimaties,, werkt ook heel goed..;)

• ***Pleïade****

Ik ga um plaatsen,,;)