Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Weet niet wat

• ***Pleïade****

we nu moeten doen..

mijn zoon is in behandeling bij en psychiater..omdat het moet van ARBO..en gisteren vroeg ik voor therapie, dat doet de psychiater niet..schreef wel weer zwaardere medicijnen voor..

• Hyperactief

we nu moeten doen..

mijn zoon is in behandeling bij en psychiater..omdat het moet van ARBO..en gisteren vroeg ik voor therapie, dat doet de psychiater niet..schreef wel weer zwaardere medicijnen voor.. Aldus: ***Pleïade****.

Hoi ***Pleïade****, kan je wat meer info geven, over hoe oud je zoon is en wat er speeld ??? Zie ook het bericht hieronder over dat men het niet weet bij “stoornissen”, print het van mijn part uit en wijs ze hier en op de eventuele schadelijke gevolgen van medicatie. Groetjes v Hyperactief

• ***Pleïade****

Heb al een keer op dit bord geschreven..waar het om gaat is dat mijn zoon na het verbreken van een relatie een psychose heeft gehad..en daar nog steeds problemen mee heeft..van de Arbo moet hij naar Psychiater,,na het verbreken van die relatie..heeft mijn zoon bijna nergens meer vertrouwen in,,vroeg aan de psychiater om daar therapie voor te geven, doet ie niet..wel de dosis medicijnen omhoog,,die mijn zoon niet mag innemen van mij,,heb gisterenmorgen meten de huisarts gebeld, voor een afspraak..

• ***Pleïade****

Mijn zoon is 27 jaar..

• Hyperactief

Heb al een keer op dit bord geschreven.. Aldus: ***Pleïade****.

Hoi ***Pleïade****, dat had ik gelezen, maar niet de leeftijd die je nu hieronder neergezet heb. “Probleem” ondanks alle goede bedoelingen is dat hij volwassen is. Hij zal dus zelf alle iniatief en verantwoording moeten nemen en dragen. Als hij het er zelf ook niet mee eens is, dan zou ik alles schriftelijk aankaarten, en/ of bij een afspraak een getuige meenemen. Ze kunnen hem wel verplichten naar een psych te gaan, maar niet verplichten aan de medicatie te zetten. Doen ze dat van de Arbo wel, laat ze dat dan schriftelijk vastleggen waarop jullie een zaak aan kunnen spannen, daar “geestelijke stoornissen” op pseudowetenschap gebaseerd zijn. (zie de topic hieronder) Dat is de weg die ik in zou slaan, succes. Groetjes v Hyperactief

• ***Pleïade****

Ok..thanks..;)

• Hyperactief

Geen dank, graag gedaan.;) Groetjes v Hyperactief:)