Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Medicatie in combinatie met Wiet !!!

• Alkien

Ton, allereerst zou je misschien met wat kleinere letters kunnen schrijven, dit staat nogal schreeuwerig.

Voor wat het je antwoord betreft zou ik graag iets meer duidelijkheid hebben omtrent hetgeen jij het over hebt.

Bij voorbaat dank.

Groet,

Alkien.

• otje

maar hey ton!!!

wat is dan het te wensen effect en voorbeeld dat ouders willen geven???

blowen is ongezond maar daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat je geen lol hebt en te dik wordt????

• Moeder

Beste Ton,

Voor alle duidelijkheid: Het gáát helemaal niet over mijn zoon !!, ik denk dat je dat

eruit opmaakt, omdat ik als Moeder schrijf.

En idd ik vraag me ook af (net als Alkien)… om welk middel het dan wel niet gaat… weer een nieuw pilletje op de markt ?, en wat zijn dan dáár weer de gevolgen/bijwerkingen van ?

Al dat medicatie gebeuren ben ik niet zo'n voorstander van, zou wel erg makkelijk gaan als er voor alles een pilletje is……

groetjes Moeder.

• Hyperactief A-P

Al dat medicatie gebeuren ben ik niet zo'n voorstander van, zou wel erg makkelijk gaan als er voor alles een pilletje is…… Aldus: Moeder.

Hoi Moeder, heb je toevallig gisteravond de medicijn testen op (ongeletteRde) mensen door farmaceuten getiteld: “Medicijntests steeds vaker in India” gezien ??? Is nog te bekijken via de link: http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=237635 Het is een grote schande hoe sommige farmaceuten de regels alhier omzeilen.:( Groetjes v Hyperactief