Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Psychiatrische wantoestanden !!!

• Ellen XL

Hoi Hyper, je schreef: Mensen helpen oké, maar dan op de plek van herkomst of in veilige gebieden vlak daarbij, maar dat is mijn mening.

Dat denk ik ook, ze kunnen dat dan sponsoren want hier kost het dan geen geld meer. (om ze zo'n tijd als een dier in een hok met uitloop te zetten, bah!)

Ik was mijn andere stukje nog aan het typen en toen schreef jij dit antwoord al.

Groetjes Ellen

• Hyperactief A-P

Hoi Ellen XL, je heb inmiddels mijn antwoord van 29-07-2006 20:06 gelezen zie ik en bent het daar mee eens. Als aanvulling, hier hutje op mutje in een steeds verder verhardende maatschappij ver van de geboortegrond worden mensen in die omstandigheden alleen maar ongelukkiger van. Ik vind het dan ook onvoorstelbaar dat wij grove mensenrechtenschendingen financiëren, want het heeft niets met humaan “behandelen” te maken opsluiten in kooien… Groetjes v Hyperactief

• Ellen XL

Daar ben ik het ook helemaal mee eens Hyper!

Ik vind opsluiten toch al niet zo'n goede oplossing.

Groetjes van Ellen

PS Konden we de my maar veranderen he?

• Hyperactief A-P

Zolang De Haagse stulp voor een groot deel bevolkt wordt door machtsbelusten die niet verder kijken dan hun eigen knip gevuld is, kunnen we het wel vergeten dat er wat veranderd Ellen.;) Helaas.:( Groetjes v Hyperactief

• Ellen XL

Ha ha! Ja! Ze blijven wel lang in hun knip staren (blijkbaar heel wat te zien) want wat duurt alles toch lang… :( Of ben ik nou zo ongeduldig :?

Groetjes van Ellen

• Alkien

Nee Ellen, dat het zo lang duurt komt alleen omdat ze zitten te kijken of ze nog wat ruimte kunnen vrij maken waardoor er nog wat meer ping ping bij kan. ;)

• Hyperactief A-P

Nou zo lang duurt het niet Ellen, voor je het weet loop je met een rollatortje met wegbezuinigde handremmen, en ben je in een kringloop bejaardentehuis ala Bos en Lommerplein gestouwt nabij een helling van 45% die op de afgrond uit komt, die de legale staatskist dieven tegen die tijd leeg geplunderd hebben… De psychiatrie heeft tegen die tijd minimaal de pil van Drion in de aanbieding…:( Groetjes v Hyperactief;)

• Ellen XL

Grinnik!

Heb je er ervaring mee Alkien?

Ik hoop het echt voor je :D

Groetjez van Ellen ;):)

• Alkien

:D:D:D

• Ellen XL

Tja, het kan mij niet zo veel schelen, ik heb mijn beste tijd toch al gehad.

Die pil van Drion, heeft die een goed en lekker effect?

Ik werd afgelopen zondag tijdens een fietstochtje overvallen door onweer en ik realiseerde mij dat getroffen worden door de bliksem ook wel een stoer en begerenswaardig einde is.

Dus als ik er genoeg van heb dat er geen rem op mijn rolator is, ga ik gewoon met een koperen buis omhoog in een bakkie water staan als het onweerd :D

Haha! Ik kan me de toespraken tijdens mijn uitvaart al voorstellen…

En dan, iedereen mag nog in mijn kist kijken, dus ik zal er wel een beetje verkoold uitzien, hebben ze nog wat om over te kletsen naderhand.

Groetjes van Ellen