Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Just me Thea ???

• Hyperactief A-P

We hebben al een tijdje van Just me Thea niets meer gehoord en/ of gelezen, ik hoop dat ze dit bericht leest en even een levensteken geeft of het wel goed bij haar gaat, want we maken ons zorgen ??? Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Ja precies. Thea waar zit je. Laat idd even wat horen.

Groetjes,

Alkien.

• Thea

Hallo Hyperactief en Alkien

Je moet je om mij geen zorgen maken, als het niet goed gaat, komt de CD forche wel in beweging, gewapend met psychiater, en spv'er, en dan is een vrijwillig verplichte opname zo geregeld. Ben daarna 5 weken opgenomen geweest, en mocht gelukkig al weer snel naar huis.

Het gaat wel op dit moment, en in de zomer ging het zelfs heel goed. Ontzettend veel gedaan.

Maar heb nu wel een goede psychiater, en die kom je heel weinig tegen. Maar dat is iemand die naar je luistert, en de tijd voor je neemt, en niet gelijk pillen loopt te smijten, op stikkers opplakt, heb nu wel een stikker maar een die ook wel klopt, en vallen ook een heleboel stukjes op zijn plaats. En hoef ik ook niet meer te vechten tegen die stikker van bordeline.

Voor de rest heb ik wel met jullie meegelezen, maar nog niet gereageerd, maar dat komt wel weer.

Want sta dus ook op de nominatie om voor mijn zoons een OTS aan mijn broek of rok te krijgen.

Hoop dat het met jullie ook goed gaat, en met jullie kinderen.

Liefs en groetjes Just me Thea

• Alkien

Hoi Thea,

Fijn om weer iets van je te horen. We maakten ons echt zorgen.

Kennelijk als ik het zo lees ook niet helemaal onterecht. Klinkt misschien wat negatief, maar je kent me wel een beetje nu denk ik. ;)

Ik hoop wel dat wat jeschrijft dat dit niet nodig is hoor, je kunt beter “buiten” bljven.

En je weet als je ergens mee zit mag je me altijd mailen.

Gelukkig maar dat je een psych getroffen hebt die wel oren heeft naar de mensen die bij hem komen. Daar zijn er idd maar weinig van. En niet direkt met potten pillen loopt te zwaaien, want daar wordt je idd niet beter van maar slechter.

Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.

Probeer je niet druk te maken waar het OTS betreft. Mocht het echt uit de klauwen lopen dan kan ik je daarbij helpen om daar iets mee te doen. Ik ken zoals je weet het klappen van de zweep.

Verder ben ik blij je weer te zien. En doe maar rustig aan. We zien je wel weer verschijnen. Mocht er wat zijn dan horen we het wel. We zijn er om te steunen. ;)

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Hoi Thea, lief van je dat je reageerd, geeft een goed gevoel om weer wat van je te vernemen, we maakten ons echt zorgen om jou. Wij hopen dat het in opwaartse zin blijft gaan met je, voor de rest sluit ik me bij Alkien haar topic aan, zoals zij al zegt, heb je advies nodig, schroom niet om ons persoonlijk aan te schrijven. Discretie gewaarborgd en waar we helpen kunnen zullen we dat doen. Groetjes v Hyperactief;)