Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Oproep wantoestanden TBS klinieken ???

• Hyperactief A-P

De ene TBS kliniek heeft al geen 20 jaar meer de separeercellen hoeven gebruiken, de anderen bijna dagelijks. Veel gehoorde klachten ook uit andere psychiatrische instellingen in het land zijn dat door middel van dwang en pressie mensen tot het uiterste gedreven worden. De manier van wij hebben de macht en jij bent toch maar “patiënt”, personeel wat olie op het vuur gooit omdat ze niet bereid zijn naar hun eigen aandeel te kijken. En als het dan fout gaat, volgt de heilloze weg van nieuwe dwang en pressie. “Stoornissen” waar geen enkele medische en/ of wetenschappelijke grondslag voor is, worden misbruikt door medicatie toe te dienen waar inmiddels veel internationale waarschuwingen aangaande verhoogd suïcide en/ of geweldsuitbarstingen bijwerkingen kunnen zijn, maar de één verschuilt zich achter de ander… Zonder medische en/ of wetenschappelijke grondslag is dit pure vergiftiging, waarvan niemand de lange termijn effecten kan. Heeft u klachten op dit gebied mail ze mij dan door, dan kunnen we kijken of we gezamelijk actie tegen deze misdaden tegen de mensheid kunnen ondernemen. Even op de onderstreepte nickname klikken voor mail, discretie verzekerd en bij voorbaat mijn dank. Groetjes v Hyperactief

• Moeder

Hoi Hyper !!!

Wat jij omschrijft, maak ik eveneens mee !…. duistere praktijken door dwangmedicatie toe te dienen, dwang en pressie om het zwijgen op te leggen, zodat behandelaars in hun gelijk worden gesteld wat hun ‘gevaarlijke en gekke’ patienten betreft.

Uit hun fijne (maar onbetrouwbare) praktijkboekjes die onze minister van justitie blijkbaar heeft goedgekeurd…. (maar enfin hij heeft er zelf ook geen verstand van)…plegen zij geestelijk geweld tegen de mensheid… die zij zelf beschouwen

als een goede daad, en hiermee weer een wit voetje halen bij justitie.

Dat die geweldplegers van een behandelaars zélf eens onder behandeling moeten,

daar heeft Donner nog geen kaas van gegeten… want daar is hij te naief voor.

Eveneens is hij een lafbek.. laat ie zelf eens stage lopen voor een aantal jaartjes…

als die zwakke geest van hem dat tenminste aankan.

Geestelijke ontucht tegen de mensheid is een schande !!!!… zéker voor een

hoog genomeerd land als hier !!!!!

Hoop eveneens op reacties Hyper !!!!

• Hyperactief A-P

THNX voor je reactie Moeder, waar ik me zorgen om maak is dat de één zich achter de ander blijft verschuilen, en op grond van pseudowetenschap experimenteerd met levensgevaarlijke medicatie waarvan bij sommigen gewelduitsbarstingen uit kunnen voortvloeien. En de massa maar denken als er weer een incident in demaatschappij gebeurd met een gecreëerde onderdrukte lopende tijdbom dat mensen hun pillen niet geslikt hebben. De pest is dat we in nederland geen registraties op dit gebied bijhouden, en raportages voor geen meter kloppen, die zijn altijd gekleurd aangaande de onderdrukkers hun verhaal, de “patiënt” is immers “ziek” dus daar denken zij wel voor.

Het meest idiote vindt ik nog, dat zo'n destructieve beroepsgroep die al de hele geschiedenis meer schade aangericht heeft dan goed gedaan, uiteindelijk net als de jeugdzorg geldelijk extra beloond worden voor hun falen met de allermoeilijksten in de samenleving. ± 80 jaar TBR/ TBS heeft nog geen enkele werkende “behandeling” opgeleverd, is ook niet zo gek, want de gerapporteerde voorgeschiedenis waar ook veel niet van klopt daar wordt vanuit gegaan. “Behandeling” op basis van pseudowetenschap op verkeerde gegevens, en de belastingbetaler betaald zich groen en geel aan dit “circus” van gedraggologen die vaak nog niet eens weten hoe ze zelf in elkaar steken.

Ministers kun je het overigens niet kwalijk nemen dat ie er geen verstand van hebben. Tegen de tijd dat ze erin rollen komt vaak de volgende alweer om de hoek kijken, en de pseudopsychiatrie profiteerd van die onwetenschap.:(:(:( Het wordt tijd dat Nederland ontwaakt en de psychiatrie zijn machtsmisbruik ontneemd, waar de samenleving uiteindelijk niet beter maar slechter van geworden is. Op alle gebied zijn de problemen alleen maar toegenomen, net als de inquisitie waar de psychiatrie een voortzetting van is moet deze beroepsgroep ontmanteld worden voor een gezonde samenleving, waar gecreëerd crimineel gedrag van de gekke is, maar al op scholen begint.:(:(:( Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Dat doen ze nu konstant. En iets zegt mij dat dit nog even zo blijft. Maar, jij heb inmiddels wat bereikt, en ik daarentegen ook door nu overal en nergens onze visitekaartejes al te “leveren”…letterlijk en figuurlijk. Dat vinden ze dus vast niet leuk.

Erg…??? Nee dus….;)

Groetjes,

Alkien.

PS Jou stapeltje komt eraan. ;)