Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Promoveren ?!?!?!?

• Alkien

Hoe is het mogelijk dat iemand promoveert op een leugen.

Ik ben benieuwd of de lezers zien wat ik hiermee bedoel.

Groet,

Alkien.

'Meer nazorg bij gebruik ADHD-medicijn'

GRONINGEN (ANP) - Het is belangrijk om kinderen die langdurig medicijnen slikken tegen ADHD goed te volgen. Daarvoor pleit wiskundige Adrianne Faber in een onderzoek waarop ze maandag 2 oktober promoveert aan de Rijksuniversiteit Groningen.

Steeds meer kinderen met ADHD gebruiken medicijnen om rustiger te worden. In 1998 was dat nog 0,6 procent van de kinderen met ADHD, terwijl het percentage in 2002 was gestegen tot 1,2. Volgens Faber is er weinig bekend over de gevolgen van de medicijnen als kinderen ze langdurig slikken. Daarom moeten huisartsen volgens haar goed volgen hoe het kind zich ontwikkelt en hoe het reageert op de geneesmiddelen. Het kan zijn dat de dosering moet worden aangepast of dat een andere behandeling meer effect heeft.

BRON :Apotheek.org

• Hyperactief A-P

Ik weet wat je bedoeld Alkien, alleen zit ik me af te vragen of het onder een leugen valt of ongelukkige woordkeuze. Ik zal het uitleggen, jij valt over het woord geneesmiddelen toch ??? En om iets te kunnen genezen moet je ziek zijn, ADHD is geen ziekte, en kan dus ook niet genezen worden. Maar medicatie wordt wel als geneesmiddelen gezien. Opzich promoveert zei wel op de hele materie als zijnde een leugen, of bedoelde je dat ook ??? Kinderen die niet ziek zijn aan de levensgevaarlijke medicatie zetten, zijn misdaden tegen de mensheid, en daar maken heel wat mensen zich in deze tijd schuldig aan, zowel mensen die het wel als niet weten of op zijn minst hadden kunnen weten, als ze eigen verantwoordelijkheidsbesef gehad zouden hebben… Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Nee Hyper, als er tijdens haar promoveren hetzelfde wordt geuit. Dan promoveert Madam op een leugen.

En ik geloof dat we in deze dit aan de hand hebben daar er overal en nergens in iets andere bewoordingen toch steeds hetzelfde woordje tevoorschijn kwam,en we dus een vrouw hebben die gaat promoveren op een leugen. Heb nog even zitten zoeken naar de rest maar een hoop is al verwijderd.

Groet,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Ja dat is algemeen bekend over dit onderwerp Alkien het is allemaal pseudowetenschap, en denk daarbij aan die Zweedse psychiater, toen die op de proppen moest komen met de bewijzen, verdween en verbrande “plots opeens zomaar” al het onderzoeksmateriaal…:( En misschien hadden ze daar (de bron waar jij het uit heb) ook wat teveel omstreden materiaal neergezet, en dan halen ze het er maar vanaf… Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Dat hoef je mij natuurlijk niet te vertellen. Maar ik had dit stukje dan ook neergezet voor lezers. En de laatste tijd zijn dit er best veel.

Groet,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Dat weet ik, maar juist de andere lezers/ sters die dat niet weten zouden er op door kunnen vragen. Groetjes v Hyperactief

P.S.: Een psychiater (althans zijn vrouw en personeel) die zijn open haard aanmaakt met 100.000 pagina's onderzoeksmateriaal is niet alledaags.:D

• Alkien

Daar is een discuusiebord toch voor.

Vragen ???

Daarom had ik het ook neergezet.

En de rest……………:D:D:D