Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

hoi ben nieuw

• bianca1

hallo allemaal

ik ben nieuw hier op deze site

en compliment hoor vind hier veel terug waar ik dagelijks mee temaken heb

groetjes bianca

• Hyperactief A-P

hallo allemaal

ik ben nieuw hier op deze site

en compliment hoor vind hier veel terug waar ik dagelijks mee temaken heb

Hoi bianca1 welkom alhier, THNX voor het compliment, en zou je het iets duidelijker willen toelichten waarmee je te maken heb. Ik heb er begrip voor als je dat bijvoorbeeld niet in detail wil of kunt. No problem, dat je er maar veel aan mag hebben en aan kunt bijdragen, want juist van zoveel mogelijk ervaringen waar weer van geleerd kan worden moet iedereen het hebben. Groetjes v Hyperactief:)

• Moeder

Hoi Bianca,

Welkom op dit prikbord,

Ik ben het helemaal met Hyperactief eens !!!…. Ervaringen delen…. opent weer nieuwe deuren.

Op dit forum kun je terecht met al je vragen, op en/of aanmerkingen…. en ik weet uit ervaring dat deze serieus worden genomen !

Gedeelte smart is halve smart….dus schroom niet… en blijf schrijven !

Groetjes Moeder

• bianca1

hoi allemaal

mijn vriend zit bijna 2 jaar in een tbs kliniek onterecht ma goed das een ander verhaal maar echt hhel da systeem zit krom in elkaar

• Hyperactief A-P

Oké is duidelijk bianca1, mijn zoon zit ook onterecht in TBS, en niemand maar dan ook niemand neemt zijn of haar verantwoordelijkheid, men “behandeld” op bevel van de verkeerde gegevens uitgaand, maar de strijd voor rechtvaardigheid blijft doorgaan. Jij ook sterkte met alles. Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Hoi Bianca,

Ook jij van harte welkom.

Schrijf wat je kwijt kwijt wilt, maar kijk uit met privicygevoelige gegevens.

Groet,

Alkien.

• bianca1

tnx allemaal ma ik kijk altijd uit met die dingen want je weet maar nooit

en ook wij als gezin hebben al zat teverduren gehad omdat mijn vriend tbs heeft

alleen weet ik niet waar justitie en de kamerlede mee bezig zijn met de nieuwe inbrengen het is gewoon van de zotte echt waar

ma ja zoals altijd zijn de goeie weer de pineut

• Hyperactief A-P

tnx allemaal ma ik kijk altijd uit met die dingen want je weet maar nooit

en ook wij als gezin hebben al zat teverduren gehad omdat mijn vriend tbs heeft Aldus: bianca1.

Geen dank bianca1, en gelijk heb je dat je voorzichtig bent, ook ik zet lang niet alles neer. Hetgeen wat ik neerzet moet het algemeen belang dienen en structureel binnen instellingen voorkomen. Procedures die lopen en/ of nog gestart worden zet ik nooit vooraf openbaar. Misschien na afloop, afhankelijk of anderen er ook wat aan hebben. En ik begrijp helemaal dat het hele gezin er een tik van mee krijgt, maar laat je niet ontmoedigen er door, probeer er sterker van te worden.

alleen weet ik niet waar justitie en de kamerlede mee bezig zijn met de nieuwe inbrengen het is gewoon van de zotte echt waar

ma ja zoals altijd zijn de goeie weer de pineut Aldus: bianca1.

De pest is dat heel veel kamerleden niet weten waarover ze praten in deze. Bezoeken aan de klinieken door kamerleden tijdens de Tijdelijke TBS Commissie geven een heel verknipt beeld, daarnaast worden veel kamerleden vanuit de branche zelf benaderd, en dan blijft de vuile was uit de klinieken binnenshuis… Maar goed, ook al is het soms vechten tegen de bierkaai, ik blijf hopen dat er straks een verstandiger kabinet zit, waar wel spijkers met koppen geslagen kunnen worden… De enkeling die er nu voor openstaat is te verwaarlozen… Groetjes v Hyperactief

• don

hoi, na de link van Hyperactief , ben ik dus ook nieuw,!

gr don

• Alkien

Welkom Don, Ik hoop dat ook jij hier kunt vinden wat je zoekt.

En schroom niet, als je vragen hebt.

Groet,

Alkien.