Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Medicatie gerelateerd geweld/ suïcide !!!

• Hyperactief A-P

Ik denk dat deze link die dagelijks ge-update wordt genoeg zegt over bovenstaande onderwerp, en heel Nederland is in rep en roer als er een TBSser de fout in gaat, en hier zwijgt de politiek over als de slachtoffers in hun graf.:( Groetjes v Hyperactief

http://www.ssristories.com/index.php?sort=date

• Moeder

Hoi Hyper,

Potverdorrie zeg Hyper…. ik schrok hier even van toen ik deze link even opende…

het zegt weer idd genoeg over wat er gaande is… maar nog steeds geen acties danwel onderzoek aan wordt gedaan…. ik bedoel in de zin van; Wanneer opent de mensheid zijn ogen….. en wanneer stoppen deze praktijken !…. én hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen !…. of beter gezegd: Hoeveel slachtoffers gaan er worden behoedt en beschermd, om eindelijk eens een humane samenleving te creëren !!!.. zónder mensen meteen van pillen te voorzien.

Een beetje creatieve en sociale therapie kost natuurlijk teveel tijd… dus lossen ze het met een pilletje op…. letterlijk en figuurlijk !!!

Wel weer een goeie topic van je Hyper !

Groetjes v Moeder.

• Hyperactief A-P

Hoi Moeder, ik denk dat het wachten is op het zoveelste “DES” schandaal in Nederland, een kwestie van tijd. Moet je jezelf eens voorstellen dat nu heel Nederland op zijn kop staat als een TBSser hem peert en wat flikt, maar wat nu als straks onomstotelijk vast komt te staan dat de promotie van ex-minister Donner en minister Hoogervorst om de wettelijke BOPZ mogelijkheden te verruimen om meer dwang medicatie toe te staan, in de praktijk door de staat gefinancieerd geweld blijkt te zijn… Ze kunnen in ieder geval niet meer zeggen dat ze het niet wisten, want ze zijn vanuit meerdere bronnen gewaarschuwd… Het meest walgelijke vindt ik nog steeds, dat de psychiatrie net als de jeugdzorg alle wensen van meer geld en dwang als beloning voor hun jaren lange falen krijgt, op kosten van de belastingbetaler…:( Een commercieel bedrijf had allang naar de kl.o.ten geweest met zo'n eindresultaat… THNX voor je compliment.;) Groetjes v Hyperactief

• Ellen XL

Wat triest die link!

En zo'n lange lijst…

Groetjes van Ellen

• Hyperactief A-P

Hoi Ellen XL, en bedenk daarbij dat dit het topje van de ijsberg is. Een heleboel landen hebben geen enkele registratie op dit gebied. Medicatiedoden zijn verspreid over de gewone statistieken.:( Groetjes v Hyperactief

• Aliby

Er bestaat ook geweld wat ontstaat door niet verstrekken van medicatie.

Dus er is ook een andere keerzijde van de medaille. Dat soort gevallen worden hier natuurlijk niet belicht, moet ik daarvoor op een ander prikbord zijn?

• Hyperactief A-P

Er bestaat ook geweld wat ontstaat door niet verstrekken van medicatie.

Dus er is ook een andere keerzijde van de medaille. Aldus: Aliby.

Kom maar met bewijzen c.q. de onderbouwing hiervoor Aliby, iets roepen kunnen we allemaal, maar er zijn legio rechterlijke uitspraken waar met deskundige onderbouwing hetgeen wat je op die site vindt bewezen is. Ik ben dus heel benieuwd naar jou onderbouwing en/ of bron ???

Dat soort gevallen worden hier natuurlijk niet belicht, moet ik daarvoor op een ander prikbord zijn? Aldus: Aliby.

Hier wordt alles belicht wat onderbouwd is, en als jij hetgeen wat je hierboven beweerd hard kan maken, dan ben ik zeer benieuwd naar de bron, misschien hebben we dan een discussie, dus ik wacht af. Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Ja Hyper, wij zijn hier al enige tijd mee bekend. Ik vind het een goede link, en een flink stuk bewustwording voor mensen.

Laat maar naar buiten komen wat dit soort medicatie doet met mensen.

Groetjes,

Alkien.

• Aliby

Nou, daar ben ik gauw klaar mee.

Er lopen genoeg TBS-sers rond, die zonder hun medicatie accuut weer in de fout gaan. Dat heeft niets met caracter te maken, maar veelal met de geestelijke gesteldheid veroorzaakt door een stoornis in de hersenen. Als die niet door medicatie wordt aangepakt, zijn het lopende tijdbommen.

• Aliby

O ja sorry, ik ben ook nieuw hier. Misschien kom ik hier eens vaker om een vorkje mee te prikken.