Werwijdert met lange ij natuurlijk, maar ja, het is natuurlijk wel goed grazen op een ander prikbord waar het gras groener is.
Groetjes van Aliby.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nlNou Albert, ik vind het echt tegenvallen dat ik je hier tegenkom, ik post hier eigenlijk nooit maar lees wel regelmatig. Ik moet echt zeggen dat ik groot respect heb voor Hyper die al járen en járen strijd tegen alle leugens die ons voorgehouden worden. Hij heeft ( denk ik) beslist voor zichzelf om hier een soort van levenstaak van te maken, anderen mensen waarschuwen voor de gevaren die heersen op plekken waar wij geen weet van hebben. Ik vind het zacht uitgedrukt, bewonderingswaardig. Hij laat zich nooit uit het veld slaan, hoe vaak hij ook afgezeken wordt en ook dat getuigd van een groot doorzettingsvermogen.
Kijk, als je het nu hebt over de eerste beste prikker die hier langs komt met slecht onderbouwde artikeltjes, maar daar heb ik hem nog nooit op kunnen betrappen. Hij weet waar hij over spreekt. Dat je het persoonlijk bv niet zo kan vinden met elkaar kan ik begrijpen, maar dat staat los van de onderwerpen.
Het is makkelijk het hoofd in het zand te stoppen, veel makkelijker zelfs, maar of het ook verstandig is?
Nee, we moeten gewoon ons eigen verstand gebruiken, en alle voors en tegens afwegen, we moeten op de hoogte zijn van wat er achter de schermen afspeelt, en dat wordt áltijd verborgen gehouden, ik krijg de indruk dat Hyper dat uit de doeken wil doen, om ons te helpen, de ogen te openen, en niet om jou dwars te zitten of een ander, en ik dank hem daarvoor.
Zo, dat moest ik ff kwijt, even goede vrienden hoor;) maar ik wilde ff mijn mening luchten, anders gaat het ook maar zweren:D:D
groetjes van mas:)
T'is goed hoor Mas,
Ik kijk echter meer door de gordijnen, achter zijn schermen zeg maar.
Wat ik daar zie bevalt me gewoon niet, bovendien heeft hij deze reactie's op zichzelf afgeroepen. Ik zal het nog een keer herhalen, “ik heb niets tegen de boodschap, maar tegen de boodschapper” en hoe het gebracht wordt. Daarom ga ik ook niet op de inhoud in, want daar is in principe niets mis mee. Als die door een ander, een beetje respectvoller wordt gebracht, wil ik daar ook wel op een eerlijke manier mee discuseren. Dat is echter met Hyper niet mogelijk, is het nooit geweest en zal het ook nooit worden. De reden zal nu toch onderhand wel bekend zij dacht ik.
Groetjes van Albert.
Dank je wel mas, jij begrijpt het helemaal, maar bent helaas ook tegen veel zaken aangelopen waarvan wij hopen dat anderen die bespaard kunnen blijven, en herkent zo veel in wat ik geschreven heb. Ik hoop dat jou inzet en strijdvaardigheid dan ook beloond wordt, er zouden veel meer mensen zoals jij moeten zijn die de onderste steen boven willen krijgen. Maar veel mensen zijn angstig dat het op hun kind afgereageerd wordt, waardoor dit soort misstanden kunnen blijven voortbestaan. Overigens lopen mensen die in eerste instantie niets ondernemen, later alsnog het risico als het echt giga mis gaat dat ze in de pen moeten klimmen, maar dan is het helaas vaak te laat. Ik blijf het zo zien, al zijn het vaak druppeltjes op een gloeiende plaat, alle druppeltjes helpen. Ga zo door mas, jij bent ook goed bezig. Groetjes v Hyperactief:)
Aliby ik zeg het nog één keer, zolang jij bij de kleine minderheid van mensen hoort die ons het licht in de ogen niet gunnen, dan maak ik me geen enkele zorgen over mijn manier van aanpak, de meeste mensen die daadwerkelijk met ons te maken gehad hebben zijn geholpen, daar doen we het voor, ik kan niet met iedereen zijn of haar “gevoelens” rekening houden. Hier zal je het o.a. met mij moeten doen, en wordt er inhoudelijk op de topics gereageerd en anders reageer je maar niet. Persoonlijke vete's worden hier zonder meer verwijderd. Dus de keus is aan jou, je bent en blijft inhoudelijk reagerend welkom, vrienden zullen wij niet worden, maar ik zit dan ook niet voor de gezelligheid of voor vrienden te maken op dit soort prikborden, daar zijn veel leukere manieren voor… Groetjes v Hyperactief
Kijk deze zeer gevaarlijke en verwerpelijke uitspraken laten precies zien wat voor enge mensen in deze top zitten. Ik zou geen kind aan dit soort mensen durven toevertrouwen, ronduit schandelijk en zeer gevaarlijk, ik dacht dat we van eugenetica en rassentheorieën geleerd hadden, niet dus, dit soort gevaarlijke creaturen laat in één klap zien dat de geschiedenis zich keer op keer herhalen kan, daar de ramp destijds ook met dit soort uitspraken van “wetenschappers” begonnen is…… Wordt zeker vervolgt !!! Groetjes v Hyperactief
Jeugdzorg: verbied krijgen van kinderen
Uitgegeven: 13 december 2006 08:12
AMSTERDAM - Mensen met ernstige psychische problemen zouden moeten worden verboden kinderen te krijgen. Dat zegt Hans Nieukerke, voorzitter van de afdeling jeugdzorg van werkgeversorganisatie MO Groep, woensdag in het Algemeen Dagblad.
Hij voorspelt dat er het komend jaar weer enkele tientallen kinderen door hun ouders gedood worden. Volgens Nieukerke neemt het aantal ouders met psychische problemen steeds verder toe. Niet hulpverleners, maar ‘idiote ouders’ zouden hiervoor schuld dragen.
Idioten
“We zouden moeten verbieden dat die idioten kinderen krijgen. Iedereen mag kinderen krijgen maar als het mis gaat, is het de fout van Jeugdzorg”, zegt Nieukerke. Hij is de ‘chronische chagrijnigheid’ over het werk van jeugdhulpverleners zat.
Nieukerke zegt dat Jeugdzorg te weinig ervaren personeel heeft. Ook zou er te veel bureaucratie zijn en zijn de wachtlijsten te lang. De situatie is niet Jeugdzorg te verwijten, maar de politiek, stelt Nieukerke. “Die loopt al jaren achter de feiten aan.”
Apeldoorn
Vorige week zondag bracht een moeder in Apeldoorn haar 5-jarige zoontje om het leven. De pleegouders van het jongetje hadden Jeugdzorg twee weken daarvoor gewaarschuwd. Bureau Jeugdzorg stelde dinsdag dat het zorgvuldig met deze waarschuwing is omgegaan en dat er geen aanwijzingen waren dat de moeder haar kind wat zou aandoen. BRON: www.nu.nl
Hoi Hyper,
FF een late reactie van mij….. maar zoals je zelf al schrijft ;….. De schuld ligt weer bij de ‘ idiote ’ ouders uiteraard…. (volgens jeugdzorg dan )….. op deze manier weet jeugdzorg zich altijd weer te onttrekken …… wanneer zich een ernstige situatie voordoet !…. want dan trekken zij hun handen overal vanaf.
Jeugdzorg weet zich ook altijd weer te verschuilen achter argumenten …. dat er te lange wachtlijsten zijn… maar ze weten in 1 klap de oplossing voor dit soort problemen.. nl. mensen met ‘psychiatrische stoornissen’ te verbieden om kinderen te krijgen…. dan kunnen zij zich méér gaan richten op de problematiek van alledag…. nl. kinderen onnodig bij hun ouders weghalen bijvoorbeeld….. op deze manier denken zij de jeugd de toekomst te geven !…… en voor de gevolgen daarvan moet je dan uiteraard ook niet weer bij Jeugdzorg aankloppen… want ook dan wassen zij hun handen weer in onschuld.
Groetjes v Moeder.
Hoi Moeder, de ondoordachte uitspraak van deze Jeugdzorg “bons” deed me denken aan de uitspraak van de half-Joodse psychiater dr. Kallmann, die tussen 26 augustus en 1 september 1935 op het Internationale Congres voor Bevolkingswetenschappen voor de laatste keer dit zei:
'…het is wenselijk de verhindering van voortplanting ook uit te breiden tot opvallende bloedverwanten van schizofrenen en deze sterilisatie bij alle eugenetisch ongewenste personen vooral in het begin van de vruchtbaarheidsperiode te leggen.'BRON: Benno Müller-Hill (1933) Hoogleraar in de genetica aan de Universiteit van Keulen in “Met de wetenschap als excuus, De rol van psychiaters, anthropologen en genetici in Nazi-Duitsland”, Uigeverij: Anthos/ Epo, ISBN: 90 6074 172 2
Dat die amper een paar jaar later slachtoffer kon worden van zijn eigen stompzinnigheid omdat ie bij de eugenetisch ongewensten werd ingedeeld besefte die bij zijn uitspraak niet. Net als deze Jeugdzorg “bons” niet beseft dat in de DSM voor iedereen een pseudo-etiketje met psychische problemen staat, hijzelf niet uitgezonderd… De geschiedenis herhaald zich… Groetjes v Hyperactief
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?