Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Oproep dodelijke dwangmaatregelen !!!

• Hyperactief A-P

Ook in Nederland worden soms kinderen die oppositioneel opstandig gedrag vertonen in psychiatrische instellingen met de buik op de grond in een greep gelegt waarbij de kinderen die dit overkomt klagen over ademhalingsmoeilijkheden. Zie onderstaande link over de slachtoffers in het buitenland, wat aangeeft dat deze dwangmaatregelen de dood tot gevolg kunnen hebben. Bij deze roep ik dan ook mensen op, om dit soort misstanden mochten die u bekend zijn ten aller tijde te melden, desnoods via de mail. Daar deze zeer gevaarlijke en verwerpelijke praktijken, die ook op jonge kinderen toegepast kan worden, gestopt dienen te worden. Groetjes v Hyperactief

http://www.ncrm.nl/webpage%20dodelijke%20dwangmaatregelen.htm

• Alkien

Ook hier kan ik over meepraten.

Mijn zoontje van 7 heeft deze maatregelen meegemaakt. En helaas gebeurd het nog steeds.

Ook hier moeten we tegen gaan optreden.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Ja Alkien, is mij uiteraard bekend, en als men in instellingen kinderen van 7 jaar met de buik en gezicht op de grond moet drukken waarbij het kind naar adem snakt dan is er iets goed mis met de aanpak.:( Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Precies Hyper, en ik sta daarvoor om dat e.d. zoiezo tegen te gaan.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Zie deze oproep :

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=18&i=186978&t=186978

Mensen, wees niet bang naar buiten te treden dat uw kind slachtoffer wordt omdat u deze nu nog legale criminelen met hun duistere praktijken in het daglicht plaatst met de angst dat ze dit verder afreageren op uw kind, want dat doen ze toch wel, op een pseudowetenschap onder het motto “medisch verantwoordt”:( Zie de DVD http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=854&t=854 waar een moeder haar smekende kind het uit de psychiatrische instelling weg te halen niet opvolgde, en het een paar dagen later kon begraven door zo'n worsteling c.q. medisch verantwoorde greep….:( En de moordenaars er tot nu toe mee weg kwamen onder het motto van “medisch verantwoordt”, en dat MOET veranderen. Iemand die met kinderen van deze leeftijd zo omgaat behoort zelf “behandelt” te worden, achter slot en grendel. Niet alle drama's zijn te voorkomen, maar DIT wel !!! Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Wil u om de privacy niet openbaar op deze topic reageren wat geheel te begrijpen is, mail ons of het NCRM dan, discretie verzekerd… Groetjes v Hyperactief

• zita

Hoi Alkien en Hyperactief,

Ten eerste wil ik jullie sterkte wensen met wat het zoontje van Alkien meemaakt op school. Gaat dit ook om een cluster 4 school?

Ik vind het te gek voor woorden dat dit soort dingen gebeuren, Ik ben benieuwd of er nog serieuse reakties komen op het politie pb, of hiertegen aangifte te doen is.

Voor mijn gevoel is het gewoon mishandeling en dus strafbaar!

Ik weet dat er, zowel op gewone scholen als speciale scholen, leerkrachten zijn die moeite hebben met hun handen thuis houden. Gelukkig heb ik het met mijn kinderen nog niet zo heftig meegemaakt.

Mijn jongste zoon is één keer flink in zijn nek geknepen omdat hij klakte met zijn tong. Dat was iets wat hij in die periode veel deed als hij gespannen was.

De oudste een keer hard tegen de rugleuning van zijn stoel getrapt door een leerkracht.

Op de vorige school van de jongste heb ik 1 keer gezien dat een begeleider van een moeilijke leerling, de leerling hardhandig tegen een bank werkte om de jongen rustig te krijgen, De adjunct directrice liep erlangs en vertelde ons dat de begeleider wist wat hij deed en dat dit nodig was. (Scheen zelfs in overleg met de ouders te zijn.) Ik snapte totaal het nut er niet van. De jongen was in de klas boos om iets geworden, gooide zijn pen naar de leerkracht en liep de klas uit. Daar liep de begeleider hem achterna en hield hem vast tot hij rustiger werd. Even buiten een rondje lopen met die jongen en praten over wat er was gebeurt leek mij een betere oplossing.

Groetjes van Zita

• Hyperactief A-P

Hoi Alkien en Hyperactief,

Ten eerste wil ik jullie sterkte wensen met wat het zoontje van Alkien meemaakt op school. Gaat dit ook om een cluster 4 school?

Ik vind het te gek voor woorden dat dit soort dingen gebeuren, Ik ben benieuwd of er nog serieuse reakties komen op het politie pb, of hiertegen aangifte te doen is. Aldus: zita.

Hoi zita THNX, en zo ff uit mijn hoofd gezegt ja het gaat om een cluster 4 school, ik zal dit morgen nog ff voor de zekerheid nakijken. Ik heb afgelopen middag van een agent goede tips gekregen over het plan van aanpak, het politieprikbord verwacht ik na vandaag eigenlijk niets meer van. De aanpak ga ik hier niet uitgebreid beschrijven daar de tegenstanders hier ook mee kunnen lezen. Je weet mijn te vinden, en uiteraard wil ik privé wel meer over uitleggen. Het probleem is veel algemener dan alleen het zoontje van Alkien.:(

Voor mijn gevoel is het gewoon mishandeling en dus strafbaar!

Ik weet dat er, zowel op gewone scholen als speciale scholen, leerkrachten zijn die moeite hebben met hun handen thuis houden. Gelukkig heb ik het met mijn kinderen nog niet zo heftig meegemaakt.

Mijn jongste zoon is één keer flink in zijn nek geknepen omdat hij klakte met zijn tong. Dat was iets wat hij in die periode veel deed als hij gespannen was.

De oudste een keer hard tegen de rugleuning van zijn stoel getrapt door een leerkracht.

Op de vorige school van de jongste heb ik 1 keer gezien dat een begeleider van een moeilijke leerling, de leerling hardhandig tegen een bank werkte om de jongen rustig te krijgen, De adjunct directrice liep erlangs en vertelde ons dat de begeleider wist wat hij deed en dat dit nodig was. (Scheen zelfs in overleg met de ouders te zijn.) Ik snapte totaal het nut er niet van. De jongen was in de klas boos om iets geworden, gooide zijn pen naar de leerkracht en liep de klas uit. Daar liep de begeleider hem achterna en hield hem vast tot hij rustiger werd. Even buiten een rondje lopen met die jongen en praten over wat er was gebeurt leek mij een betere oplossing. Aldus: zita.

Jou eerste zin was ook mijn drijfveer dit bericht aldaar te plaatsen, maar voor een succesvolle aanpak tegen deze criminelen is wat meer nodig, en wat nodig is om dit te stoppen zal in de strijd gegooid worden, daar ze er niet mee weg mogen komen… Ik kan ook een hele reeks gebeurtenissen opsommen van andere kinderen wat die overkomen is, tot aan in een internaat toe een meisje wat niet luisterde en aan haar haren door de leiding van de trap afgesleurd werd. Gevolg was, dat de hele groep daarop s'nachts weggelopen was, politiemelding, maar natuurlijk niet het hele verhaal van wat er echt gebeurd was en wat de aanleiding was…:(

In het geval van Alkien haar zoontje zitten er 3 oudere klasgenootjes die deze jongen terroriseren, op een gegeven moment gaat het jochie uit zijn plaat. Wordt vervolgens in een “time out” ruimte geplaatst waar men vanachter een balie “toezicht” op houdt. Het kind weer naar binnen werkt als het eruit probeerd te komen, waarbij al een schoen gesneuveld is omdat ie tussen de deur zat. En als hij tegen de groepsleiding begint te schoppen of te slaan in een wurggreep tegen de grond gedrukt wordt, te schofterig voor woorden. Er is mij dan ook alles aan gelegen om deze tent gesloten te krijgen. I.P.V. probleemoplossing, wordt een kind gestraft/ gefrustreerd en mishandeld, onder het motto van “behandeling” en “medisch verantwoorde” grepen….

Jij slaat de spijker op zijn kop dat je met communiceren e.e.a. oplost. Maar de psychiater vindt dat medicatie voor de depressie van het jochie bespreekbaar moet zijn, de krankzinnigheid ten top en gesubsidieerd door belastingsgeld, dit moet koste wat het kost gestopt worden, daar deze figuren letterlijk en figuurlijk over lijken gaan om hun eigen s.h.i.t veilig te stellen. Ik hoop dan ook dat veel/ heel veel Nederlanders de wereldwijde uitgezette DVD van 15 miljoen stukjs gaan zien, en in actie gaan komen het bakken met belastingsgeld kostende “monster” van de psychiatrie gaat ontmaskeren. waardoor het vrijkomende geld weer besteed kan worden aan bijvoorbeeld goed onderwijs, i.p.v. aan een branche met een gitzwart verleden die alleen zichzelf van werk voorziet ten koste van alles en iedereen…:( Groetjes v Hyperactief

• zita

Hoi Hyperactief,

Fijn dat je goede tips hebt gekregen van de agent!!

Ik zal je later hier nog even privé over mailen, want ik ben zeker benieuwd naar wat je hier tegen kunt ondernemen. Dat het probleem veel groter is dan alleen het zoontje van Alkien neem ik zonder meer van je aan. Naast de ernstige gevolgen die dit soort handelingen kunnen veroorzaken, zowel lichamelijk als geestelijk, vergeten deze zogenaamde hulpverleners/leerkrachten blijkbaar compleet de voorbeeldfunctie die ze hebben. Ze leren kinderen dat het normaal is problemen op dit soort manieren op te lossen.

Belachelijk hoe het gaat voor het zoontje van Alkien. In plaats van dat ze hem helpen en zorgen dat hij met rust word gelaten door die klasgenoten worden ze boos op hem als hij uiteindelijk door het lint gaat omdat zijn grens bereikt is. Dat zal voor hem enorm onrechtvaardig aanvoelen.

Dat advies van de psychiater komt me ook heel bekent voor. Toen mijn oudste zoon in de eerste klas van het VMBO steeds werd geslagen door een klasgenoot in de klas, gaf hij op een gegeven moment aan liever dood te zijn dan nog naar school te moeten. We zijn toen met hem naar de kinderarts gegaan voor hulp om hem op een andere school te kunnen krijgen. Het enige wat de kinderarts wilde doen was ons doorsturen naar bureau jeugdzorg en Concerta voorschrijven. En dat terwijl hij van Ritalin depessief werd….. Ook bureau Jeugdzorg zagen wij niet zitten aangezien het mij een heel normale reaktie lijkt dat je depressief word als je iederen dag op school word geslagen en de leerkrachten daar niets aan doen.

Toen hij eindelijk op een andere school zat knapte hij enorm op.

Ik ben zeer benieuwd naar de DVD en hoop dat die inderdaad heel wat te weeg gaat brengen!

Groetjes van Zita.

• Hyperactief A-P

Hoi Hyperactief,

Fijn dat je goede tips hebt gekregen van de agent!!

Ik zal je later hier nog even privé over mailen, want ik ben zeker benieuwd naar wat je hier tegen kunt ondernemen. Aldus: zita.

Hoi zita, is goed ik zie het wel tegemoed.

Dat het probleem veel groter is dan alleen het zoontje van Alkien neem ik zonder meer van je aan. Naast de ernstige gevolgen die dit soort handelingen kunnen veroorzaken, zowel lichamelijk als geestelijk, vergeten deze zogenaamde hulpverleners/leerkrachten blijkbaar compleet de voorbeeldfunctie die ze hebben. Ze leren kinderen dat het normaal is problemen op dit soort manieren op te lossen. Aldus: zita.

Helemaal mee eens, ze creëeren problemen.:( Daarnaast denkt dat jochie nu al naar zijn jongere broertje toe dat geweld een manier is om dingen op te lossen, aangereikt door volwassenen uit de psychiatrie:(

Belachelijk hoe het gaat voor het zoontje van Alkien. In plaats van dat ze hem helpen en zorgen dat hij met rust word gelaten door die klasgenoten worden ze boos op hem als hij uiteindelijk door het lint gaat omdat zijn grens bereikt is. Dat zal voor hem enorm onrechtvaardig aanvoelen. Aldus: zita.

Precies, dit heb ik van de week in een gesprek waar ik als vertrouwenspersoon bij was ook aangehaald. Men dient het daadwerkelijke probleem aan te pakken, i.p.v. het probleem groter te maken. Jij kan ook de crisisinterventie in Zwitserland en die slaan de spijker op zijn kop. Helaas hebben wij dat hier (nog) niet.

Dat advies van de psychiater komt me ook heel bekent voor. Toen mijn oudste zoon in de eerste klas van het VMBO steeds werd geslagen door een klasgenoot in de klas, gaf hij op een gegeven moment aan liever dood te zijn dan nog naar school te moeten. Aldus: zita.

Dit waren signalen die hij ook gaf, logisch. Gepest worden, ervoor afgezonderd worden, en nog eens in “gevecht” met volwassenen raken, daar wordt je wel depressief van, alleen hebben dit soort “hulpverleners” dat inlevingsvermogen vaak niet, met alle gevolgen vandien…:(

We zijn toen met hem naar de kinderarts gegaan voor hulp om hem op een andere school te kunnen krijgen. Het enige wat de kinderarts wilde doen was ons doorsturen naar bureau jeugdzorg en Concerta voorschrijven. En dat terwijl hij van Ritalin depessief werd….. Ook bureau Jeugdzorg zagen wij niet zitten aangezien het mij een heel normale reaktie lijkt dat je depressief word als je iederen dag op school word geslagen en de leerkrachten daar niets aan doen.

Toen hij eindelijk op een andere school zat knapte hij enorm op. Aldus: zita.

En dat noemt zich kinderarts.:( Jij schrijft wat velen denken, ik begrijp er dan ook niets van dat hulpverleners dat niet begrijpen, of niet willen begrijpen omdat de kassa moet blijven rinkelen. De psychiater met haar team wil 24 uurs opname, waar het jochie alleen al bij de gedachten van in elkaar krimpt, en ouders met de rug tegen de muur gezet worden daar hun “deskundig” zijn. Ik weet niet of je het programma over de isoleer gisteravond gezien heb, maar daar zal ik in de topic daarover vandaag ook nog het e.e.a. schrijven. Het ging dan daar wel over volwassenen, maar ook daar was heel duidelijk zichtbaar dat de psychiatrisch verpleegkundige geen enkele vaardigheid had naar volwassenen toe… Luister naar kinderen, hef het probleem op, maak ze weer bekwaam i.p.v. onbekwaam en ze gaan vanzelf weer goed in hun vel zitten….

Ik ben zeer benieuwd naar de DVD en hoop dat die inderdaad heel wat te weeg gaat brengen! Aldus: zita.

Hij is schokkend, maar gaat breed uitgezet worden, daar deze wantoestanden gestopt moeten worden. Groetjes v Hyperactief