Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Vrouwelijke seriemoordenaar "geestelijk gestoord"

• Hyperactief A-P

Afgelopen avond heb ik toevallig deze reportage gevolgt, wat mij opviel aangaande de rol van psychiaters, was dat zij het etiketje Borderline opgestempelt kreeg als zijnde “geestesgestoord” Echter na 12 jaar later in de dodencel gezeten te hebben, beslisten in één kwartier tijd 3 psychiaters dat zij geestes gezond was om de dood te kunnen ondergaan. Los van de walgelijkheden van deze vrouwelijke seriemoordenaar, doen de betrokken psychiaters kwa “op hol geslagen” geest niet voor deze vrouw onder… De titel van de onlangs gepresenteerde DVD “Psychiatrie een industrie des doods” is nog steeds realiteit.:( Groetjes v Hyperactief

Reportage: Aileen, het leven en de dood van een vrouwelijke seriemoordenaar

Aileen Wournos is een van de eerste vrouwelijke seriemoordenaars die mannen ombracht met wie ze feitelijk geen enkele band had. Haar slachtoffers had ze vlak daarvoor opgepikt in de hoedanigheid van prostituee. Aileen had een bijzonder traumatische jeugd en op een gegeven moment sloegen bij Aileen alle stoppen door en vermoorde ze zeven mannen. BRON: SBS 6 (afgelopen avond)

• don

Heb het ook gezien………..pfffffffffffffff

Buiten idd wat ze gedaan had , heb ik sprakeloos zitten kijken , naar haar voor geschiedenis, jeugd enz…….

Vanaf haar 13e jaar zwerven en buiten slapen , wonen , enz..kortom overleven!

Mijn idee van de hele uitzending was dat ze dat “'overleven '”, heeft gedaan tot het moment, dat ze werd ingesloten, vervolgens , heeft ze dat moeten voortzetten die 12 jaar in de dodencel!

gr don.

• Hyperactief A-P

Mee eens don, ik heb hier een onderzoeksboek aangaande de psyche van een heel veel seriemoordenaars, en je ziet heel veel zo'n lijn van continue zware ellende er doorheen lopen. Jammer genoeg werd er toen nog geen onderzoek gedaan naar eventueel gebruikte medicatie. Maar bij deze vrouw zou het me niets verbazen als de haat tegen mannen ontstaan is in haar vroege jeugd, want de moeder hoerde en snoerde erop los en liet haar al snel aan haar lot over. Maar viel het jou ook op hoe de psychiaters er eerst een etiketje borderline op plakten voor de veroordeling, en 12 later die 3 psychiaters in één kwartier het etiketje vernietigde en haar geestesgezond verklaarde zodat ze gedood kon worden. Het zijn en het blijven pseudo-“misdadigers”, die met alles wegkomen… Althans tot nu, want ook in de VS is er al in sommige staten een ommeslag gaande, en zijn psychiaters binnen het rechtssysteem op gelijke voet gesteld met burgers, en terecht… Groetjes v Hyperactief