Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Pseudo-deskundigen in de bocht !

• Moeder

Beste prikkers,

N.a.v. een berichtje op Nu.nl (d.d. 8 Januari '07 - “ Geliefden samen naar het Pieter Baan Centrum ” )

De pseudo-deskundigen hebben weer eens een hot-item bedacht voor een onderzoek in het Pieter Baancentrum……. nl: Door dit keer 2 geliefden tesamen

te laten onderzoeken in het PBC, omdat volgens ‘ gedrags-deskundigen ’ de ene geliefde in het web van de andere geliefde verstrikt zou zijn geraakt.

Een Psychiater ( Topper(s) onder de pseudo-wetenschappers) verklaarde daarom

dat zoiets alléén duidelijk kan worden door een observatie van beiden in de kliniek van justitie !

Als deze modetrent gaat doorzetten, kunnen we straks in de toekomst met de

gehele familie, kennissen- en vriendenkring etc. een weekje of 7 in het PBC rond-bivakkeren !….. met als ‘ beloning ’, dat wanneer je de kliniek verlaat, je compleet met aanhang met een pseudo-etiketje verder wordt doorverwezen naar één der strafkolonies…… waar ze vervolgens opnieuw beginnen met te observeren….

en de pseudo-etiketjes per maand worden bijgesteld, omdat de ‘ gedrags-deskundigen ’ minimaal 5 jaar aan een ‘patiënt’ willen verdienen.

M.i. is dit een afgang voor de rechtbank, die zich weer eens laat intimideren door een psychiater !!!!! ….. i.p.v. tot een onafhankelijke uitspraak te komen.

Groetjes v Moeder.

• Hyperactief A-P

Hoi Moeder, ze moeten net als in een staat onlangs in Amerika psychiaters gelijkstellen aan burgers en als "getuigendeskundigen: hun macht ontnemen. Het is te belachelijk voor woorden, de kosten van één persoon onderzoeken lagen in de gulden tijd al op om en nabij de 65.000 gulden, dus tel maar uit wat dat per echtpaar kost, ik neem niet aan dat ze met bonuskorting werken. Hetgeen wat eruit komt is zoals jezelf al aangeeft net zo veranderlijk als het weer. Daarnaast zijn en blijven daders verantwoordelijk voor hun daden, iets wat ze ontnomen wordt door het onterecht te vermedicaliseren. Eenmaal aan de grillen van de psychiatrie overgeleverd is werkvoorziening te over voor de eigen gelederen, die ze volpompt met levensgevaarlijke medicatie waar geweldsuitbarstingen uit kunnen voortkomen en als het op proefverlof fout gaat er nog financieel voor beloond wordt ook, op kosten van de belastingbetaler, welkom in Nederland anno 2007…..:( Groetjes v Hyperactief

• Moeder

Hoi Hyper,

Nee, ik geloof net zoals jij NIET dat ze met bonus-korting werken …. ha ha….!

(wel een leuke opmerking van je overigens !!!)

Deze duo-opnames (echtpaar etc) in het PBC schijnt dus vaker te gebeuren hoorde ik zojuist… maar leg ik je via mail nog wel uit.

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens !

En Jij OOK welkom in Nederland anno 2007……. wordt over een paar jaartjes emigreren Hyper !….. we worden verbannen uit ons eigen land !….. dus ff doorsparen voor een toekomst in een zonnig land…….. desnoods een bunkertje creëren in de bergen !….. Zal ons bergen met geld besparen !

( sorry…. dit hoort niet echt als onderwerp op dit forum…. maar moest ik ff kwijt)

Groetjes v Moeder !

• Ellen XL

Het lijkt me ook wel iets om als teambuilding met alle collega's (en leidinggevenden)te doen :D

Groetjes van Ellen

• Hyperactief A-P

Wat in het Pieter Baancentrum doorbrengen of emigreren zoals Moeder zei in haar topic van 08-01-2007 18:59 Ellen XL ???:D Groetjes v Hyperactief;)

Ellen XL schreef:

>

> Het lijkt me ook wel iets om als teambuilding met alle

> collega's (en leidinggevenden)te doen :D

> Groetjes van Ellen

• Hyperactief A-P

In de bergen ben je ook niet veilig Moeder, dan jagen de Amerikanen je wel weer je berggrot uit.:D Groetjes v Hyperactief;)

• Ellen XL

Ja, ja! Zoals moeders zei:

Zo'n teambuildingsweekendje in het PBC.

En dan na afloop allemaal een etiketje mee

:D;)

Ik zie het al helemaal voor me…

Wij helemaal onder invloed van al die farmaceutica,

en maar antidepressiva plassen…

Wat zal er al niet loskomen!

Groetjes van Ellen :)

• Hyperactief A-P

:D:D:D