Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Psychiatrie verkankert de maatschappij

• Moeder

Dat de Psychiatrie met al zijn handlangers en bijbehorende aanhang de maatschappij al vele decennia lopen te verzieken en te vernielen, blijkt maar weer eens uit de onlangs verschenen DVD ‘ Psychiatrie een industrie des doods ’ welke een ieder die dit prikbord bezoekt van harte kan worden aanbevolen.

Deze tot nu toe machtige industrie, schroomt er niet voor, de menselijke vernietiging voort te zetten op kosten van de belastingbetaler, en tevens hiermee

zich met groffe miljoenen zoniet miljarden te laten uit betalen door de zorgverzekeraars.

Hun vernietigende methodes op het welzijn en gezondheid van de mens, die deze barbaarse creaturen keer op keer weer lopen uit te denken….. is NIETS méér,

dan geld vergaren in hun eigen belangen.

Te meer redenen, om deze barbaarse schepsels hun praktijken aan banden te gaan leggen.

Deze vernietigende schepsels die met panda-ogen lopen te kwijlen-en geilen op hun heilige DSM-boekje, beseffen zelf niet eens, dat zij zelf aan álle 374 criteria voldoen uit dat boekje….. dus kortom: Dat zij zelf het toppunt van waanzin zijn.

En datzelfde zooitje ongeregelde ‘ pseudo-wetenschappers ’, hebben dus ‘gestudeerd’ voor hun eigen ‘ psychische ziekten ’ welke ze zelf tevens niet eens weten te onderbouwen en deze door hun onwetendheid projecteren op hun mede-mens.

En op deze manier, is genocide die deze hersenloze creaturen anno 2007 nog steeds plegen , weer een herhaling op ‘40-’45…. !!!!

Groetjes v Moeder.

• Alkien

Woeha Moeder. Niets aan toe te voegen en helemaal gelijk.

Dit moeten we met zijn allen stoppen, deze nietsontziende misselijkmakende rotzooi die mensen alleen maar kapot maken. En zeker niet te vergeten onze kinderen.

Perfect Moeder.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Oeps Moeder, een beetje boel boos geworden na de DVD gekeken te hebben, zo te zien wel. Ondanks dat ik al vele jaren bezig was met deze materie te onderzoeken en zo onderhand wel wat gewend zou moeten zijn, was ik ook des duivels na alle feiten op een rij in beeld gezien te hebben, waar zelfs baby's niet ontzien worden bij walgelijke proeven. En ook bij andere mensen waaronder uit een beroepsgroep die wel wat rottigheid gewend zijn, waren de reacties in overgrote meerderheid woede, en dat dit gestopt moet worden. Ik begrijp dan ook helemaal dat je dit in emotie geschreven heb, dat is duidelijk.

Toch wil ik wel wat nuance aanbrengen, daar uiteraard lang niet alles en iedereen in het veld van de psychiatrie deze methoden verdedigt. Er zijn ook mensen met het hart op de juiste plek, die deze methoden net zo hard verafschuwen, anders had ook deze DVD nooit uit kunnen komen. Daarnaast is er een groot aantal broodwerkers die dit allemaal niet weten. Laten we hopen dat deze DVD de ogen van mensen opent, en dat de juiste mensen binnen de psychiatrie de overhand gaan krijgen, en men kan gaan spreken van echte ethiek. Want daar moeten we naar toe, zo kan het echt niet langer. Groetjes v Hyperactief

• Moeder

Hoi Alkien,

Dank voor je compliment….. het is gewoon van groot belang, dat wij voortdurend

blijven hameren op de wantoestanden in de psychiatrie die zich anno 2007 nog dagelijks voordoen.

En uiteraard moeten we ervoor zorgen, dat onze kinderen weer een toekomst

krijgen, maar dan wel in een gezonde maatschappij !

Groetjes v Moeder.

• Moeder

Hoi Hyper,

Ik had deze topic niet geplaatst uit emotie, ik wilde met deze topic maar weer eens

aanhalen hoe ziek de maatschappij (psychiatrie) is.. en tuurlijk begrijp ik wel,

dat niet iedereen de psychiatrie verdedigt, dat blijkt immers wel uit de DVD.

De topic is dan ook met name bedoelt voor de zieke schepsels binnen de psychiatrie, die hun eigen besmettelijke ziektes nog steeds verspreiden om er geld aan te verdienen…. dat had ik misschien wat genuanceerder moeten uitdrukken.

Maar laten we idd hopen, dat deze DVD wereldwijd de ogen gaan openen,

bij iedereen die tot nu toe er nog geen weet van heeft wat zich al jarenlang afspeelt… en dat uiteraard de juiste mensen binnen de psychiatrie de overhand gaan krijgen.

Groetjes v Moeder.

• Hyperactief A-P

Hoi Moeder, oké niet uit emotie maar een moeder met een pittig temperament.:D Maar ik ben het helemaal met je eens, zal mijn leger outfit vast uit de kast halen en ervoor gaan.;) Groetjes v Hyperactief:)

• Alkien

Ik ben het helemaal met je eens Moeder. ;)

Groetjes,

Alkien.