Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

anti

• mas

Hallo, ik wil even weten of dit bord anti-adhd is.

groetjes van mas;)

• don

??????????????????????????????????????????????????????

• mas

ja, dat hoorde ik, vandaar.

mas

• Max

Hallo Mas,

Dit is de antipsychiatrie pagina. hier zijn ze tegen alles wat psychiatrie is. Onder andere ook tegen adhd want dat is ook zo een, door de psychiatrie en hun pseudowetenschap, aangeprate stoornis (ten gevolge van hun corruptheid door de farmaceutische industrie). Ik begrijp dat het een complot is op wereldniveau.

Ik zelf ben een iets andere mening aangedaan.

Lees maar eens wat lijntjes dan snap je het wel.

groetjes Max

• mas

mmmmmm, vraag het me af…ik heb zelf adhd, en de eigenschappen die het met zich meeneemt is niet makkelijk kan ik je zeggen, geef het beestje een naam en je komt in dit geval bij adhd, maar dat wil niet zeggen dat je dan niet zonder de psychiatrie kan hoor. En als het geen naam heeft, dan zouden de symptonen vallen onder ' karaktereigenschappen" of niet? Ik ben er nog niet over uit. Waar moeten mensen dan heen als ze adhd hebben of in ieder geval aan die criteria voldoen?

groetjes

mas

• Max

Hallo Mas,

Ik weet ook niet waar de symptomen dan vandaan komen. Voor wat ik er van begrijp zou het iets te maken kunnen hebben met blokkades uit een vorig leven, of overgevoeligheid voor bijvoorbeeld kleurstoffen. Schijnt hoor, ik heb het ook maar van horen zeggen, zoals ik al zei, ik volg dat niet helemaal.

Waar mensen met adgd dan naartoe moeten weet ik ook niet, ik heb daar nog geen antwoord op gekregen.

groetjes Max

• mas

Mmmmm, ik had net een heel stuk getypt maar na een druk op de verkeerde knop is alles weg:(

Oke, ff kort. Dat van die blokkades klinkt wel leuk, alleen vraag ik me dan af waarom adhd regelmatig vaker voorkomt in een familie, lijkt toch iets van erfelijkheid. En dat het verzonnen is, en waarom dat is, dat snap ik nog wel, maar ik lees nergens wat het dan wel is, hoe het komt, wat er aan te doen, enz.enz.

Ik ben benieuwd wat Hyperactief hierover te zeggen heeft, hij heet tenslotte niet voor niets Hyperactief:D:D:D

groetjes van mas

• Hyperactief A-P

Hoi mas, nee ik onderken de problemen van een ADHD en andere karakters niet. Waar wij wel tegen zijn, is dat alle menselijke eigenschappen vermedicaliseerd worden, zonder dat er naar echte oorzaken gekeken worden. En dan bedoel ik dus echt de mensen met zo'n karakter waarbij door grondig onderzoek onderliggende lichamelijke problemen en/ of voedselallergie etc. etc. uitgesloten zijn. Nu ondermijnt “de” psychiatrie de gezondheid van velen, zonder dat de omgeving en het systeem zelf onder de loep genomen wordt. Het is makkelijker iemand een etiketje op te plakken en monddood te maken dat hij/ zij geen “ziekte” inzicht heeft, dan na te denken over echte oplossingen. Siberië in de polder zou ik de chemische onderdrukking willen noemen……:( Groetjes v Hyperactief

• mas

ja, daar ben ik het mee eens!

groetjes van mas;):)

• Hyperactief A-P

Oké mas, ook op het antwoord van jou aan Max van 30-01-2007 22:23 ??? Of is het je nu helemaal duidelijk !!! Groetjes v Hyperactief:)