Het zal niet de eerste ….en ook zéker niet de laatste keer zijn, dat men vanuit een TBS-instelling subjectieve rapportjes schrijft, om zichzelf weer schoon/ onderuit te praten, danwel hun frustratie weten te projecteren op de direct-betrokkene, alsmede het thuisfront!!!!!
In mijn geval raakte ik dus nét hun gevoelige snaar…. en taste ik iets teveel hun
zgn. kennis aan…. wat zij/hij dus meteen omschrijven en verwoorden naar ‘ Beperkte Intelligentie ’ van het thuisfront.
De zgn. Intelligentheid zelve, is inmiddels al zo'n anderhalf jaar onderweg om een
diagnose te stellen bij de direct-betrokkene van de kliniek………….. en is daar nog steeds over in conclaaf met zijn daarin ‘huis aan huis’ psychiater !! ….. en dát terwijl deze intelligentheid zelve…….. Drs. ! als titel heeft !…….. dus mijns inziens heeft deze Drs. zélf een wel zéér beperkte intelligentie, en is dus niet capabel voor een overheids-instantie……waarvan men toch wel vakbekwaamheid van zou mogen verwachten.
Wie is er nu hier beperkt intelligent ?
Van een Drs. zou je toch minimaal verwachten dat hij inzicht heeft !
Dit soort infame uitspraken die deze Drs. verkwanseld, in een subjectief rapportje
omschrijft, zouden o.a. de heren der politici toch eens moeten wakker schudden.
Gelukkig is er nog geen man over boord….. want ook dit ondertekende exemplaar
van deze zgn. ‘ intelligente’ Drs. …… kan t.z.t. zijn onbenullige uitspraken teruglezen in een lectuur die geschreven wordt door één van zijn ééns vermeende ‘beperkt intelligente’ thuisfront netwerken….. zoals hij dat met mooie woorden weet te omschrijven.
Groetjes v Moeder.