Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Gezinsdrama België medicatie ???

• Hyperactief A-P

Moeder doet zelfmoordpoging in bijzijn kinderen

Uitgegeven: 14 maart 2007 12:15

Laatst gewijzigd: 14 maart 2007 12:28

AMSTERDAM - Een 36-jarige vrouw uit Mariaparochie heeft maandag in een hotel in het Twentse Hengelo geprobeerd zichzelf om het leven te brengen in het bijzijn van haar twee kinderen.

De vrouw is naar een ziekenhuis gebracht en verkeert niet in levensgevaar, meldt de politie woensdag. De kinderen, een meisje van 5 jaar en een jongetje van 7, raakten lichtgewond en zijn thuis bij hun vader.

De vrouw zat volgens de politie onder het bloed toen zij maandagochtend rond 06.15 uur met haar kinderen werd gevonden in de hotelkamer. Ze had veel bloed verloren en werd met een ambulance naar een ziekenhuis gebracht.

Wat zich precies heeft afgespeeld in de hotelkamer is nog niet duidelijk. De moeder kan nog niet door de politie worden gehoord. De politie doet in het belang van de privacy van de slachtoffers geen verdere mededelingen. Om die reden is het nieuws ook niet eerder naar buiten gebracht. BRON: www.nu.nl

Voor de ogen van haar kinderen heeft een 36-jarige vrouw een poging gedaan zichzelf van het leven te beroven in een hotelkamer in het Overijsselse Hengelo.

Dinsdag werd het familiedrama herdacht dat vorige week in het Gelderse Hengelo plaatshad

De vrouw die veel bloed had verloren, werd in de hotelkamer aangetroffen in het bijzijn van haar zoontje van zeven en haar dochter van vijf. Ze werd met een ambulance overgebracht naar het ziekenhuis waar ze is opgenomen.

Ook de beide kinderen waren licht gewond, maar goed aanspreekbaar. Zij werden in eerste instantie ook overgebracht naar het ziekenhuis, maar zijn ondertussen weer thuis bij hun vader.

Kinderen

Onduidelijk is nog of de vrouw, afkomstig uit het dorpje Mariaparochie, ook haar beide kinderen heeft geprobeerd van het leven te beroven of dat het kroost op een andere manier gewond raakte.

Het is de derde keer in een week tijd dat ons land wordt opgeschrikt door een familiedrama. Vorige week dinsdag vonden een moeder en haar twee kinderen in het Achterhoekse dorpje Hengelo de dood door een overdosis pillen. De vader, die drama overleefde, en zijn echtgenote hadden besloten om met het hele gezin uit het leven te stappen. Maandagavond wierp een man uit Haarlem zich met zijn twee zoontjes van vier en zes jaar voor de trein, nadat hij eerst zijn schoonmoeder had vermoord. BRON: Elsevier

• Ellen XL

Hoi Hyper,

Je schreef: Neem de agent die zijn vroeger goedkoop gekochte kapitale huis moest verkomen om de scheiding nog niet zo lang geleden maar. Ook weet jij dat als iemand uit wraak dit wil doen, een begeleider meer of minder mensen niet tegenhoud.

Ik heb daar wel vaag iets van meegekregen maar door mijn eigen hoteldebotelheid is het behoorlijk op een afstand gebleven.

Verder schreef je: Wat mij opviel was dat erbij gezegt werd dat er afgebouwd werd, terwijl wij voorbeelden voor handen hebben, waar iemand trouw slikte, maar bij een exces gemeld werd dat het kwam doordat iemand niet slikte.

Ja dat viel mij dus ook op, dat veelvuldige gelul over afbouwen. Verdorie! Ik maak het zelf ook mee met de methadonverstrekking, laten ze i.p.v. er van alles in te stouwen eens met de mensen gaan praten - of nog beter - naar de mensen luisteren.

En je schreef: Wat betreft het vervolgen wegens medeplichtigheid ben ik het helemaal mee eens, maar daar moeten we nog steeds voor doorstrijden, want ook al gaan er steeds meer ogen open, het heeft zijn tijd nodig om vastgeroeste gedachtes door verkeerde info, te voorzien van goede en zuivere info.

Ja het blijft vechten he, :D:D

Groetjes van Ellen

• Hyperactief A-P

Ik heb daar wel vaag iets van meegekregen maar door mijn eigen hoteldebotelheid is het behoorlijk op een afstand gebleven. Aldus: Ellen XL.

Hoi Ellen XL, oké mocht je nog geïnteresseerd zijn in dit onderwerp, dan is het via Google nog wel te vinden. Maar ik zou me ook zo voor kunnen stellen dat je niet alles daaromtrend wil weten.

Ja dat viel mij dus ook op, dat veelvuldige gelul over afbouwen. Verdorie! Ik maak het zelf ook mee met de methadonverstrekking, laten ze i.p.v. er van alles in te stouwen eens met de mensen gaan praten - of nog beter - naar de mensen luisteren. Aldus: Ellen XL.

Precies, het mag niet blijven gebeuren dat ze hier mee weg kunnen komen.

Ja het blijft vechten he, :D:D Aldus: Ellen XL.

Ach, gewoon de feiten blijven onthullen. Groetjes v Hyperactief:)

• Ellen XL

Hoi Hyperactief,

Een paar dagen niet gecomputerd, dus een beetje late reactie. Je schreef o.a.: Ach, gewoon de feiten blijven onthullen.

Mijn reactie is: “Tja als de bewuste mensen er maar iets mee gaan doen anders blijft het ook maar in het wilde weg heen en weer steken…”!

Groetjes van Ellen

• Hyperactief A-P

Ik blijf positief Ellen XL, ook al heeft de media vaak belangen die ze niet willen schaden, terwijl goed journalistiekonderzoekswerk ongeacht de uitkomst hun werk is, internet heeft toch zo zijn invloed, oftewel is en blijft een goed medium. Groetjes v Hyperactief

• Ellen XL

Ja dat is toch fijn om te horen :D

Groetjes van Ellen