Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Nova : ECT (Elektroshock)

  • Hyperactief A-P

    Hoi Ellen XL, zoals je al aangeeft zijn er andere methoden om uit een dip te komen. Wat betreft die kunstenares, die zou blindelings op hulp van “deskundigen” af moeten kunnen gaan, maar is niet goed geïnformeerd. En het meest schokkende vindt ik nog, dat ze gisteravond openlijk toegaven niet te weten wat het doet, terwijl ze beter hadden kunnen zeggen aanricht. Ook de geen die er nu nog voor waren, hadden geen enkel idee wat het op termijn met je kan doen. Ik vindt het werkelijk krankzinnig dat dit vergoed wordt, experimenten zijn tegen de Neurenberg code.:( Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Ik heb het relaas van deze psychiater gehoord Ellen XL, het is absoluut geen objectief onderzoek, nog los daarvan zijn dit gewoon strafbare feiten, waarmee de psychiatrie onder het motto van “behandeling” terwijl het mijns inziens mishandeling is nog steeds mee weg komen. Het wordt hoog tijd dat advocaten voor cliënten gaan scoren op dit gebied. Zoals je kan lezen en hij ook in het programma zei is er eerst met een heleboel verschillende medicatie geëxpermiteerd, terwijl juist voor dat soort medicatie extra suïcide risico's afgegeven zijn. De “martelaar” die eerst het suïcide risico verhoogd met medicatie waarvan deze als verhoogde factor bijwerkingen bekend zijn als “weldoener”, het moet niet gekker worden in dit land, en dat alles ten koste van de verzekeringspremie…:( In je hersenpan moet het er ongeveer zo uit zien:

    Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Net wat je zegt: expirimenten… :(:(

    Groetjes van Ellen

  • Ellen XL

    Ja, trouwens het commentaar nog gelezen naar aanleiding van dat artikel op www.home.nl? De meeste reacties zouden jou ook niet mistaan hebben.

    Overigens zag ik dat morgen op NOVA ook weer een uitzending kwam over jeugdigen met psychische aandoeningen die in jeugdpenitiare inrichtingen zijn opgenomen omdat er voor hun nog geen passende plaatsing is, komt. Onder het motto “men zegt dat de problemen zijn opgelost maar dat is helemaal niet zo”. Ik denk dat je dat wel interessant zult vinden.

    Groetjes van Ellen

  • Hyperactief A-P

    Yep Ellen XL, en daar is destijds de Neurenberg code voor opgesteld en die wordt geschonden door “de” psychiatrie…:( Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Hoi Ellen XL, ik heb ze net allemaal gelezen, en er stonden kei en keiharde reacties bij.:D Had ik net een hele goede reactie geschreven, en werd het geweigerd om mijn Chello mailadres. Ik dacht slim te zijn door het Chello weg te laten, krijg ik te lezen dat ik eerst de link in de mail die je opgestuurd krijgt moet aanklikken alvorens het geplaatst werd. Oftewel kon ik vergeten dus, omdat het alleen voor Home abonnee's was.:( Vast bedankt voor de tip van Nova morgen, ik ga het zeker kijken.:) Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Dat is volkomen duidelijk :(

    Groetjes van Ellen

  • Ellen XL

    Hoi Hyperactief,

    Je schreef: er stonden kei en keiharde reacties bij

    :D:D Ja he?

    Had ik net een hele goede reactie geschreven, en werd het geweigerd om mijn Chello mailadres. Aldus Hyperactief.

    Dat had ik er even bij moeten schrijven, ik dacht er later nog aan. Vervelend zeg!

    Groetjes van Ellen :)

  • Hyperactief A-P

    Hoi Ellen XL, ja de meerderheid van de reacties is niet iets om trots op te zijn voor de psychiatrie. Wat betreft dat je abonne moet zijn is geen probleem, ik schrijf er vanavond weer één en die stuur ik door naar een kennis van me, dan kan hij die plaatsen, is geen enkel probleem, het gaat erom dat het er staat, niet van wie het afkomstig is in dit geval. Groetjes v Hyperactief

  • Ellen XL

    Oh Oke Hyper, ik ga eens even kijken wat jij geschreven hebt… :)

    Groetjes van Ellen