Hey Hyper,
Heb je Arno Visser gehoord ???
Die zei dat mensen in TBS klinieken gestroord zijn, en daardoor daar zouden zitten.
Gestoorden hoorden volgens hem dus daar thuis. Aldus: Alkien.
Hoi Alkien, ja heb ik i.d.d. ook gehoord en hij beweerde in andere bewoordingen ook dat gedetineerden dezelfde psyche hadden…
Nou…..daar blijkt voor mij uit dat hij met heel die TBS commissie nog geen barst heeft geleerd, of alles aan zijn wel bekende laars lapt…. Aldus: Alkien.
Klopt helemaal, dat hele parlementaire onderzoek stelde niets voor. Want waar waren de “patiënten”verenigingen, waar was de antipsychiatrie Een parlementair onderzoek waar niet alle kanten gehoord worden is geen gedegen onderzoek. Het hele gebeuren was één georganiseerde psychiatrische PR stunt, die in de eindconclusie nog beloond worden ook.
Des te meer je de boel belazerd en des te meer je meeheult en meedraait en konkelt, des te verder je het hier schopt.
Totdat de ogen echt open gaan, maar dan zijn we al weer heel wat vernielde mensenlevens verder…
Bah weet je dat ik me om dit type mens meer zorgen maak dan om de gemiddelde TBSer ??? Aldus: Alkien.
Mee eens, ze bedoelen het goed, maar weten niet waar ze het inhoudelijk over hebben. De mens grijpt in wanhopige tijden naar nog wanhopigere middelen, is niet voor niets zo'n uitspraak. De geschiedenis herhaald zich, keer op keer… Groetjes v Hyperactief
De helft van het kwaad dat in deze wereld aangericht wordt is te wijten aan mensen die zich belangrijk willen voelen.
Zij willen geen kwaad doen - maar het kwaad interesseerd ze niet.
Of ze zien het niet of ze rechtvaardigen het,
Omdat zij zo opgaan in de eindeloze strijd
Van het achting hebben voor zichzelf. T.S. Eliot The cocktail party, London 1950