Hallo, ik ben een notoire tegenstander van medicijngebruik voorgeschreven door psy. van welke orde dan ook, die medicijnen zijn mi. bedoelt om te onderdrukken en wegdrukken van aanwezige emos, om dan in het gareel te lopen , Aldus: Ben.
Hoi Ben, hartstikke tof dat je dit bericht met ons wilt delen, je slaat de spijker op zijn kop. Psychiatrie bestaat enkel uit suppressie, en staat alle natuurlijke processen naar herstel in de weg. Hetgeen je hierboven schrijft klopt helemaal. Psychiatrie is een pseudo-wetenschap en geen geneeskunde, maar politiek…
maar zonder medicatie kan op vele fronten de boel escaleren, dus hoe kan je dan op tijd de “patient redden”, zonder hulp van lullende psychen met dikke pakken ordners vol informatie? Aldus: Ben.
Er zijn zat alternatieven die escalatie kunnen voorkomen, maar onderzoeken die dat bevestigen worden tegengehouden of op andere manieren gefrustreerd, daar is genoeg van terug te vinden in de literatuur. En ik durf met onderbouwing door te verwijzen naar de vele officiële internationale waarschuwingen die de laatste paar jaar zijn afgegeven over medicatie, te stellen dat psychiatrische medicatie waarvoor die waarschuwingen zijn afgegeven, zowel de gewelds als de suïcidefactor verhogen. Zie: www.bijwerkingenpsychiatrischemedicijnen.nl
Kortom ik heb hele lange tijd van mn leven te maken gehad met die zogenaamde “hulperds”, maar of die mensen hebben bijgedragen aan de mens die ik nu ben?, hooguit heb ik daaruit geleerd, dat hoe minder ik naar ze heb geluisterd, hoe beter ik in mn vel kwam te zitten. Ik wilde dit even kwijt, zonder ook maar iemand te willen kwetsen. Aldus: Ben.
Schandalig dat mensen zo belazerd worden, goed omschreven, en ik ben blij voor je dat je ze door heb, en nog beter er goed voor staat zonder vaste cliënt te blijven van deze pseudo-wetenschappers. En je kwetst niemand met jou ervaring die precies aangeeft waar wij voor strijden, en hopelijk meer ogen opent. Het miljarden tekort waar W. Bos mee opgezadeld zit, kan die het beste bij deze destructieve psychiatrische branche weghalen. Dat verdient mijns inziens zichzelf dubbel en dwars terug, en kan beter besteed worden dan aan suppressie. Groetjes van Hyperactief