Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

geloofwaardigheid

• Ben

De psychiatrie begon bij mij jaren geleden hun geloofwaardigheid te verliezen, toen er zon hulper tegenover mij kwam zitten, mij een hand gaf, en vervolgens mij een totaal andere naam toebedeelde, en begon uit zijn dikke dosier voor te lezen over zn behandelwijze die hij op mij 6 mnd had toegepast, alleen zat hij voor te lezen uit een totaal ander dosier, van een andere patient!, wat toen volgde was erg genant, maar dit en andere voorbeelden, gaven mij de drive, om te kappen met zogenaamde hulpervaringsdeskundigen op psychiatrisch gebied, en trok ik mijn eigen lijn, wat heden ten dage nog steeds goed bevalt en met een minimum aan chemische afleidingspillen, en dat bevalt mij goed, ik ben in ieder geval mezelf.

• Hyperactief A-P

Hoi Ben bizar dat jij “behandeld” werd vanuit een ander zijn dossier, heb je daar nog actie op ondernomen of ben je daar nog mee bezig ??? Voor de rest weet ik niet of dit antwoordt voor jou eerdere posting met de titel: “goed in mn vel” bedoeld was, of dat je een nieuw onderwerp aan wilde halen ??? Mocht het als antwoordt voor die andere posting zijn, dan kan je het beste antwoorden op het bericht waar je op wilt reageren, het komt dan automatisch onder degeen waar je op reageerd. Dan weet je gelijk hoe dit forum werkt.;) Anders wordt het onoverzichtelijk. Nieuwe onderwerpen kunnen natuurlijk wel apart geopend worden. Als je een bericht leest en je scrolt naar beneden dan heb je een antwoordt vlak, dit even ter info. En nogmaals, mooi dat het nu zo goed met je gaat. Groetjes v Hyperactief:)

• Ben

Ok. hyper, maar ik ben ook zo anti psych. hulpers gedoe, ook met mn kids zelfde ervaring, en maar voorschrijven, en slikken, terwijl het “probleem” vaak ook op andere wijzes opgelost zou kunnen worden, d.m.v. kijken waarom het “probleem” zich uit, en wat daaraan te doen is, zonder chemische inbreng, maar dan stuit je tegen een economisch ijzeren gordijn, en pas je niet meer in hun stramien.

Maar als je het beter vindt, zet hem er maar onder het vorige topic gr..

• Hyperactief A-P

Ok. hyper, maar ik ben ook zo anti psych. hulpers gedoe, ook met mn kids zelfde ervaring, en maar voorschrijven, en slikken, terwijl het “probleem” vaak ook op andere wijzes opgelost zou kunnen worden, d.m.v. kijken waarom het “probleem” zich uit, en wat daaraan te doen is, zonder chemische inbreng, maar dan stuit je tegen een economisch ijzeren gordijn, en pas je niet meer in hun stramien. Aldus: Ben.

Hoi Ben, ik weet er helaas alles van, en zoals je het omschrijft is het ook precies. Geldelijke belangen en drogeren van de bevolking, daar draait het op grotere schaal om. Degeen die er tegenin gaat wordt onder het motto van geen “ziekte” inzicht monddood gemaakt. En toch zijn er nog hele legers gewaarschuwde mensen die er blindelings intrappen, alle waarschuwingen ten spijt.:(

Maar als je het beter vindt, zet hem er maar onder het vorige topic gr.. Aldus: Ben.

We houden deze gewoon voor de geloofwaardigheid van de psychiatrie in het algemeen, en de ander op het andere onderwerp. Je weet nu hoe het werkt, dus no problem.;) Maar ff terugkomend op mijn vraag, had je ze daar op aangepakt, dus dat ze jou vanuit een ander zijn gegevens “behandeld” hadden ??? Want zo'n stomme fout die ook nog eens zo lang geduurt heeft brengt de geloofwaardigheid van de psychiatrie nog verder in het geding… Groetjes v Hyperactief

• Ben

Nou hyper. ik ben nu 62, en waar ik over praat is al echt lang geleden, en wat mij betreft helemaal afgedaan.

Maar wat mij 6 jaar geleden overkwam met mn dochter van toen 14, was echt hemelschreiend, ze had het syndr. v. selectief mut. en het eerste wat werd geadviseerd door een kinder psy. was plaatsing in een gesloten inr. met medicijngebr. daarna triversum in Alkm. met medicijngebruik, toen was de maat vol en greep ik in d.m.v. de rechtbank, en kreeg voor elkaar dat zij een “beschutte” plek in Hilversum kreeg, zonder medicijnen, en beetje bij beetje kwam zij alles te boven, je begrijpt waarschijnlijk wel dat dit een zeer beknopt verhaal is, maar mijn afschuw naar alles wat met Psych. hulpers te maken heeft is tot 100 procent gestegen, mede door veel meer neg. erv. gr.

• Hyperactief A-P

Hoi Ben, ik twijfelde ook niet aan jou verhaal hoor, ik had al de indruk dat je weet waarover je praat. Bedankt voor je antwoordt, ik wist natuurlijk niet dat het al langer geleden was. Klasse dat je jou dochter uit hun handen gekregen heeft, en ik begrijp dat dit meer voeten in de aarde heeft gehad, en dat dit een beknopt verhaal is. Ik ben aan het zoeken geweest op die term van het syndroom en kreeg dit PDF bestand, waar een interessant onderzoek van medicatie in staat. De groep met medicatie gaf geen verschil te zien in behandeling met 2 groepen zonder medicatie. En de groepen die geen medicatie gehad hadden waren helemaal klachtenvrij, wat weer genoieg zegt over wat voor rotzooi dat eigenlijk is. Het stukje is hier te lezen: http://www.nvvc.nl/UserFiles/richardbraam_150307.pdf Groetjes v Hyperactief

• &&&

ja wij zijn ook blij Ben, dat het je gelukt is om in te grijpen op doordravende psychiatrische hulpverleners.

niet te geloven wat een afgrijselijke toestanden kunnen die lui toch creeeren. met name zo mbt je dochter. hupsakee opsluiten en pilletjes erin. als of het luchtdicht in een potje afgesloten moet worden.

en het is bepaald niet om te lachen, die dossierverwisseling, maar eerlijk, heb je ergens niet ook in een deuk gelegen om zo'n situatie. we zien zo'n type al helemaal zitten, met een uitgestreken gezicht de 1 of andere doemvoorspelling prediken over je toestand. hilarisch.

ja, maar niet hilarisch omdat dezelfde lui ontzettend veel vrijheden hebben. ontzettend veel vrijheden. te veel vrijheden. schromelijk te veel vrijheden en ook te veel aanbidding.

zonder meer, is in onze visie, de psychiater de meest gelegaliseerde drugsdealer ever. en een afzetmarkt…daar wordt je eng van. dan ben je toch wel heel slinks bezig als je zelfs de overheid aan je knieeen hebt, niet?

• Ben

Jaren terug ben ik opgenomen geweest voor een “slaapkuur”, daarna werd ik ontslagen door de psych. met de mededeling, dat ik int vervolg maar MANDRAX moest gebruiken!!!!!!!! [is uit de handel genomen om div. redenen, maar ook omdat het onder de opiaten viel, met alle gevolgen van dien, ik was dus verslaafd en kon in ieder geval slapen op 1 pilletje na 1maand 3 pilletjes enz. ik kreeg ze per kg., als ik weer aan die eikel terug denk, word ik weer helemaal “giftig”, Blijkt achteraf gewoonweg dat ik aan plm. 4 uur slaap p\d genoeg heb, nou dat had hij ook kunnen bedenken!, maar dan zou de kassa niet rinkelen. gr.

• Hyperactief A-P

Ben en &&&, kennen jullie de DVD “Psychiatrie een industrie des doods” ??? Zie:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=854&t=854 en

www.psychiatrie-fraude.nl/ Groetjes v Hyperactief

• Ben

Hyper., dit speelt in de wielrennerij!, dus niet alleen psychs zijn schuldig aan medicijn verstrekking.

-Lefevre eiste van Max dat hij Prozac ging slikken toen Max depressief werd in een wat mindere periode in zijn (privé)leven. Toen Max dat weigerde, omdat hij de oorzaak ervan juist aan wilde pakken, was de relatie met Patrick L. definitief over.

Verder, interessante verwijzingen heb jij. gr.