Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Baby dood, moeder slikte medicatie !!!

• Hyperactief A-P

Hoi Ben, de heren “medici”, daar ligt het probleem nou juist, De institutionele biologische psychiatrie behoord niet thuis in de medische wereld, dat zijn de verkrachters van zowel de psychiatrie als de medische wereld. Wel is er een overwinnig voor alle actievoerders te melden aangaande deze psychiatrie. Ze zijn de chemische onevenwichtigheid op het hoogste nivo nu aan het schrappen, omdat ze dat niet langer hard kunnen maken. En we gaan nu de aanval op hun onwetenschappelijke “kroonjuweel” inzetten, waar ik verder niet openbaar over uit ga wijden, maar we boeken met zijn allen winst. Het eigen bolwerk begint terecht scheuren te vertonen… Gewoon een kwestie van op de feiten blijven zitten, wat het soap kijkende publiek ook denkt of vindt, ik zal niet rusten voor de leugen ingewisseld is voor de waarheid … Groetjes v Hyperactief:)

• MKS

Verschrikkelijk bericht dit. :(

Ik weet uit ervaring dat antidepressiva je echt minder alert maken zelfs een beetje onverschilliger. Dus kan best dat dat meegespeelt heeft.

• Hyperactief A-P

Hoi MKS welkom, en bedankt voor het delen van je ervaring. Groetjes v Hyperactief

MKS schreef:

>

> Verschrikkelijk bericht dit. :(

>

> Ik weet uit ervaring dat antidepressiva je echt minder alert

> maken zelfs een beetje onverschilliger. Dus kan best dat dat

> meegespeelt heeft.