Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

China

• Ben

In China is een fabrikant veroordeeld tot de doodstraf, vanwege het op grote schaal op de markt brengen van niet goedgekeurde medicijnen, goede maatregel lijkt mij, zodoende krijgt hij een koekje van eigen deeg, .

• Hyperactief A-P

De doodstraf ben ik principieel tegen Ben, levenslang opsluiten zou beter zijn. Maar weet jij waar “onze” medicijnen over datum en dus eigenlijk rijp voor vernietiging heen gaan ??? Groetjes v Hyperactief

• Ben

Hyper, de over datum medicijnen gaan zoals met veel over datum produkten de vrije handel in, dus niet echt traceerbaar, en dus “veilig” voor de reguliere verstrekkers, die wassen hun handen in onschuld.

Maar fabrikanten van medicijnen zijn net zo schuldig als wapenfabrikanten, en hoe pak je die nou aan?

Dit soort “criminaliteit” wordt over het algemeen niet of nauwelijks gestraft in de westerse wereld, en waarschijnlijk ook niet uit te bannen.

Medicijnen zijn vergelijkbaar met drugs! Daar is veeeeel geld mee te verdienen!

• Hyperactief A-P

Hyper, de over datum medicijnen gaan zoals met veel over datum produkten de vrije handel in, dus niet echt traceerbaar, en dus “veilig” voor de reguliere verstrekkers, die wassen hun handen in onschuld. Aldus: Ben.

Hoi Ben, wat betreft de medicijnen die over datum zijn waar ik het over had is er veel goed en precies onderzoekswerk verricht door Jeffrey Robinson, in zijn boek “De Medicijnen mafia, Geld, ego en macht binnen de farmaceutische industrie” Oftewel alles is te traceren en te onderzoeken, helaas ontbreekt te vaak het lef hiervoor. Niet uit onwil, maar meer uit onmacht en angst, omdat mensen meer investeren in uiterlijk dan in innerlijk. ik heb mij vele jaren afgevraagd hoe het in Godsnaam mogelijk is, dat na zoveel goed onderzoekswerk en echte wetenschap, politici maar ook politie en justitie op hun tokus kunnen blijven zitten zonder te vervolgen, terwijl anderen voor minder aan de schandpaal genageld worden.

Ik kan je verzekeren dat er momenteel voor mij steeds meer puzzelstukjes in elkaar vallen. Het heeft niets maar dan ook niets met vriendjespolitiek en corruptie te maken, al blijven dat de dingen die het meest zichtbaar zijn, en mensen nou eenmaal iets verklaard willen hebben. Maar het heeft alles te maken met de toon (frequentie) te maken waar mensen cronisch op zitten. Onder een bepaald nivo schakelt het berekenend verstand automatisch uit, en daalt de ethiek met het nivo, zonder dat de persoon in kwestie dit zelf beseft… Het exacte hiervan is, dat je het zelf staven kan aan ervaringen van jezelf en wat je om je heen ziet. En het is bijna “eng” precies te voorspellen wat je van bepaalde mensen kunt verwachten in gedrag en ethiek… En alle psychologische en psychiatrische verklaringen die ik ook gelezen heb maakte de verwarring alleen maar groter. Oftewel i.p.v. oplossingen problemen creëeren. Hetgeen wat standaard voor waar aangenomen wordt, dient juist het meest onderzocht te worden.

Maar fabrikanten van medicijnen zijn net zo schuldig als wapenfabrikanten, en hoe pak je die nou aan? Aldus: Ben.

Mee eens, maar de wapen/ farmaceutische en de olie industrie komen van oudsher bij elkaar, en vormt inclusief de financiële wereld de machtigste schaduwregering van de wereld, ZIJ hebben de technieken om de uitvoerende macht in de wereld oftewel de marionetten/ poppekastpoppen waar een hand in zit te sturen en op toon te houden waarin ze binnen hun bereik handelen. En nee dit zijn geen complottheorieën, maar gebaseerd op feiten, er is ontzettend veel geënvesteerd in mind control projecten waarbij meer dan eens bewezen is dat mensen zonder dat ze het wisten proefkonijnen waren.

Wie van de hoge politici veel steun heeft en die voor de schaduwregering een bedreiging vormt omdat ze er geen vat op kunnen krijgen, daar kun je van te voren van voorspellen dat het slecht met ze afloopt. De dader/ s zijn natuurlijk altijd zwart gemaakte “omstreden” personen of groepen die “onzin verkopen”. En bijna iedereen trapt in deze valkuil, want mensen die rationeel denken zouden geen aandacht schenken aan mensen die onzin verkopen, daar die zichzelf belachelijk maken en uitschakelen. Juist waar de aanval keer op keer op zogezegde onzin of personen of groepen geopend wordt, zouden bij mensen alle alarmbellen moeten gaan rinkelen van daar klopt iets niet, want waarom maakt iemand zich nou zo druk maken om “onzin”. Maar zelfs die scherpe antennetjes zijn bij de meeste mensen verkracht… Toeval ??? NEE Ben, toeval bestaat niet… Aanpakken kan dus, maar dan moeten mensen wel eerst zo hoog op toon zitten om de ethiek weer terug te krijgen…

Dit soort “criminaliteit” wordt over het algemeen niet of nauwelijks gestraft in de westerse wereld, en waarschijnlijk ook niet uit te bannen.

Medicijnen zijn vergelijkbaar met drugs! Daar is veeeeel geld mee te verdienen! Aldus: Ben.

Alles is uit te bannen en te straffen, haal de klauwen uit de poppenkastpoppen door ze te ontmaskeren met feiten, doe het democratisch en maak je niet schuldig aan de misdaden die je bestrijd. Doe het voor je nageslacht, wees niet bang voor de dood, je lichaam kunnen ze slopen, maar je geest leeft voort. Overlevende politieke gevangenen in de meest bizarre regiems hebben meer dan eens bewezen dat alles behalve hun geest vermoord kon worden, houdt daar aan vast. De mens is in beginsel goed en voor voortbestaan, echt voortbestaan kan alleen door het echte kwaad te bestrijden. Mensen die vernietigen, slepen alles en iedereen mee, de geschiedenis bewijst dat keer op keer… Groetjes v Hyperactief

P.S.: Als je in het vervolg een topic opent, zet dan kort maar krachtig in de koptekst waar het omgaat i.p.v. alleen China, vast bedankt.;)