Ik ben verbijsterd dat na zoveel officiële internationale waarschuwingen, en een steeds groeiend aantal slachtoffers van psychiatrische medicatie, de autoriteiten nog steeds niet wettelijk ingrijpen om deze vernietiging te stoppen. Zou men bang zijn voor claims Voelt de psychiatrie nattigheid, nu opeens op topnivo de zogenaamde chemische onevenwichtigheid in de hersenen wat men jaren volgehouden heeft geschrapt en dus verlaten wordt uit de stukken
Wat ben ik blij dat ik in een tijd opgegroeid ben waar je verstand niet als een naald in een hooiberg hoefde te zoeken. Veel ouders in die tijd in tegenstelling tot nu beschermde hun kinderen nog voor deze langzame sluipmoordenaar.
Tegenwoordig gaan ouders voor de verkeerde dingen de barricaden op. Mengele zou zich omdraaien in zijn graf heden ten dage, dat in deze tijd door de farmaceutische industrie gesponsorde “schoolreisjes”, ouders hun kinderen vrijwillig naar de slachtbank brengen, om deze giftige middelen vergoed te krijgen. Ik wil mensen nogmaals op dit boek (zie link) wijzen, waarin in duidelijke en begrijpelijke taal uitgelegd wordt wat deze rotzooi met je body doet… Voor mensen die dit lezen met medicatie een belangrijke waarschuwing: Stop NOOIT in één keer zelf, doe dit altijd onder supervisie van een niet psychiatrische arts. Stoppen zonder controle kan levensgevaarlijk zijn… Groetjes v Hyperactief
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=1256&t=1256
Het boek ligt nu ook redelijk betaalbaar in de winkel, een echte aanrader…