Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Psychiatrische medicatie is vernietiging van de body !!!

• Collie

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, blijkbaar is de combinatie mondigheid vd cliënt en de houding van de psychiaters die ik trof net voldoende geweest om me uit de klauwen van de pillenindustrie te houden..

Ik persoonlijk denk dat het hoog tijd wordt voor een wijziging van de inrichting van de geestelijke gezondheidszorg in Nederland zodat de monopoliepositie van het GGZ/Riagg onderhand eens afgelopen is.

Ik begin te ontdekken dat deze instellingen een vreselijk hoog drempelgehalte hebben waarbinnen de, vaak kwetsbare, cliënten mondiger zouden moeten zijn dan ze aan het begin van hun klachten aan kunnen… en dat is op zijn minst raar te noemen.

• Hyperactief A-P

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, blijkbaar is de combinatie mondigheid vd cliënt en de houding van de psychiaters die ik trof net voldoende geweest om me uit de klauwen van de pillenindustrie te houden.. Aldus: Collie.

Hoi Collie geen dank, en jij heb het i.d.d. getroffen en jezelf goed verwoord.

Ik persoonlijk denk dat het hoog tijd wordt voor een wijziging van de inrichting van de geestelijke gezondheidszorg in Nederland zodat de monopoliepositie van het GGZ/Riagg onderhand eens afgelopen is. Aldus: Collie.

Dit standpunt deel ik voor de volle 100 % met jou.

Ik begin te ontdekken dat deze instellingen een vreselijk hoog drempelgehalte hebben waarbinnen de, vaak kwetsbare, cliënten mondiger zouden moeten zijn dan ze aan het begin van hun klachten aan kunnen… en dat is op zijn minst raar te noemen. Aldus: Collie.

I.D.D., mensen gaan voor hulp, en krijgen er vaak nieuwe (gezondheids) problemen voor in de plaats. Er zijn psychiaters die pillen voorop stellen als de “oplossing”, en het ergste is dat mensen daar vaak blindelings op vertrouwen. Groetjes v Hyperactief