Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

ADHD LEUGENS !!!

• Hyperactief A-P

Onvoorstelbaar, ik lees net op een ander forum dat de Belgen weer een leugenachtige ADHD uitzending uitzonden. Onvoorstelbaar, dat er nog steeds mensen zijn die hier blind in mee gaan, mensen die al jaren op internet vertoeven, maar nog net zoveel weten als toen ze begonnen, niets dus. Ik zet deze topic neer, omdat dit het zoveelste bewijs is dat er maar heel weinig mensen zijn die het kaf van het koren in de informatiestroom kunnen scheiden.

Je heb zo en zo mensen die koste wat het kost in de slachtofferrol willen blijven zitten, ook daar zijn voorbeelden te over van. En ik vraag me af of er ook geen categorie is, die eigenlijk wel vermoeden of misschien weten dat ze belazerd worden, maar waar het misschien te “pijnlijk” voor is om daar mee geconfronteerd te worden. Dat laatste is ff hardop denken van mij. Het bewuste programma liegt keihard over chemische onevenwichtigheid, die gewoonweg NIET bestaat !!!

Buitengewoon misdadig dat dit soort programma's uitgezonden mogen worden, daar dit mensen op een gevaarlijk verkeerd spoor zet, en de volgende generaties als dit niet stopt psychotisch gemaakt worden door middel van gedragscastratie met gevaarlijke middelen. Deze misdaden MOETEN gestopt worden !!! Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Ik kreeg vanwege een ADHD stukje even het blad Vrouw nummer 22 van 26 mei t/m 1 juni 2007 te leen. En na dit ADHD stuk blz.: 8 t/m 11 gelezen te hebben, kon ik gelijk mijn bevindingen hier onder de kop ADHD leugens plaatsen, bij deze dus. Op blz.: 10 & 11 staat onder de kop “Wat is het?”, daarin de glasharde leugen dat het een afwijking in de hersenen is. In hetzelfde rood gedrukte stukje wordt voor meer informatie verwezen naar de patiëntenvereniging Balans digitaal of lotgenoten adhd-xtra. De eerst genoemde wordt gesponsord door farmaceutisch geld, en op het moment dat dit gebeurde heb ik mijn abonnement gelijk opgezegt.

Daarnaast zijn site's die zich in één adem laten noemen met leugens, ook niet veel waard. Daarnaast staat onder het kopje ADHD Hype? op blz.: 10 het Trimbosinstituut dat het om 60.000 tot 100.000 kinderen gaat waarvan er naar schatting 40.000 behandeld zouden moeten worden, ook spreekt men in dit stukje van ziekte, wat ook een leugen is. Ik houdt het maar bij mijn merkloze toiletpapier, krijg ik tenminste geen leugens in spiegelbeeld op mijn kont.;) Dit soort leugenachtige artikelen waar kinderlevens mee in gevaar gebracht worden vallen mijns inziens onder de categorie riooljournalistiek van de gevaarlijkste soort. Groetjes v Hyperactief