Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Psychiatrie werkt!

• Theo

Lieve mensen,

Ik ben ervaringsdeskundige en wil het volgende kwijt.

2 jaar geleden was mijn leven bijna afgelopen. Ik had zin om er een einde aan te maken. Tot ik alle moed bij elkaar geraapt had om een psychiater te contacteren.

Deze heeft mij uitstekend geholpen. Twee maanden later was ik een nieuw mens. Ik werd doorverwezen naar een psycholoog, die mij nauw opgevolgd heeft.

Bij alle psychische problemen kan ik maar één ding aanraden (ik heb héééél véééél geprobeerd!!!!): zet de stap naar de psychiatrie.

Theo

België / Antwerpen

• Hyperactief A-P

Hoi Theo, gelukkig voor jou heb je de juiste mensen gevonden, maar niet iedereen heeft dat geluk. Veel psychiaters hebben banden met de farmaceutische industrie en onderdrukken menselijke emoties met onnatuurlijke chemie oftewel gevaarlijke middelen. Dus spreek niet voor anderen, en al helemaal niet voor de hele psychiatrie, want de institutionele biologische psychiatrie werkt zeker niet. Groetjes v Hyperactief

• Michel

Is dat echt waar dat psychiaters banden hebben met farmaceutische industrieën, hoe kom je aan die wijsheid ?en heb je daar bewijs van Hyperactief, vooralsnog geloof ik daar helemaal niets van, en wat versta je onder “ institutionele biologische psychiatrie”? en wat is dan wel natuurlijke chemie, zoals jij dat noemt.

• Hyperactief A-P

Is dat echt waar dat psychiaters banden hebben met farmaceutische industrieën, hoe kom je aan die wijsheid ?en heb je daar bewijs van Hyperactief, vooralsnog geloof ik daar helemaal niets van, Aldus: Michel.

Hoi Michel, als jezelf met regelmaat de media volgt dan had je kunnen weten dat er veel belangenverstrengeling is. Zie in deze twee linken de boekbeschrijving achterzijde :

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=1040&t=1040

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=1041&t=1040

Zoals je ziet zijn het bronnen uit verschillende invalshoeken, en zo zijn er nog veel meer. Ethtische artsen trekken regelmatig aan de bel over dit soort belangenverstrengeling. Ook de DVD: “Psychiatrie een industrie des doods” geeft een helder inzicht in scholing/ “stoornissen” in de DSM stemmen en de farmaceutische industrie. En hoe ik aan die wijsheid kom, is dat ik mij al zeer vele jaren verdiep in deze materie en tevens gebruik kan maken van een groot internationaal netwerk met kennis hierover.

en wat versta je onder “ institutionele biologische psychiatrie”? en wat is dan wel natuurlijke chemie, zoals jij dat noemt. Aldus: Michel.

Met institutioneel bedoel ik dat mensen geen keuze hebben als ze in dit circuit komen, vaak omdat kinderen op scholen niet goed gaan, getest worden en doorgestuurd. De biologische is een stroming binnen de psychiatrie die zonder enkel medisch en/ of wetenschappelijk bewijs menselijk gedrag als “ziek” bestempeld. Ik had het over onnatuurlijke chemie (psychiatrische medicatie), maar onder natuurlijke chemie wordt verstaan de stoffen die jou hersenen aanmaken op bepaalde emoties. Dat er bij bepaalde mensen een tekort aan die stoffen zouden zijn is pure PR praat. Groetjes v Hyperactief

• Michel

Het hele leven heeft zijn Pro's en Contra's, wat te denken van een Religie door de eeuwen heen, en de invloed daarvan. Met de huidige Serotonine is niks mis mee, en van een koppel-verkoop is geen sprake.

• Alkien

Ik geef even een aansluiting bij deze zowel op Theo als Michel.

Ik zou jullie aanraden bepaalde sites eens te gaan lezen.

Lees ook eens op :

http://home.hetnet.nl/~aanklaagster/index.html

Daar zul je alles onder elkaar aangegeven zien dat wat jullie “denken” anders is.

Doe geen dingen waarvan je de herkomst niet eerst gecontroleerd hebt.

En bij de Psychiatrie is dat niet mogelijk…………ja, door je medicatie voor te schrjven en daarna ben je monddood……….want het helpt……….:( ja van de wal in sloot, en suicide…………willen jullie dat ???

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Het hele leven heeft zijn Pro's en Contra's, wat te denken van een Religie door de eeuwen heen, en de invloed daarvan. Aldus: Michel.

We zitten hier niet op de religiepagina Michel, maar geestelijke problemen hebben veel religies prima opgelost, met de psychiatrie binnen te halen heeft men de verkeerde groep binnengehaald.

Met de huidige Serotonine is niks mis mee, en van een koppel-verkoop is geen sprake. Aldus: Michel.

Juist omdat er geen serotonine tekorten zijn, is dat wel aanvoeren bedrog. Trouwens snelle conclusies trek jij zonder ook maar één bron echt aangeschaft laat staan gelezen te hebben… Groetjes v Hyperactief

• Michel

Zoals ik al aangaf, alles is te belichten vanuit een bepaalde invalshoek, maar blijf objectief, en ga elkaar niet wentelen in dezelfde gevoelens van, we hebben het gelijk aan onze kant, en van: lees het maar ! Ik kan je X literatuur voorschotelen, die gehakt maken van je theorie welke je thans aangeeft, en die dat dan ook daadwerkelijk wetenschappelijk kunnen onderbouwen.

• Alkien

Oke Michel. Als jij mij die lectuur kan doen toekomen die het ontzenuwen dan graag. Zie mijn info.

Ik ben heel benieuwd naar wat daarin staat wat jij volgens jou zeggen in onze theorien tegenspreekt ?

Of zie ik het nu verkeerd ;)

groet,

Alkien.

• Hyperactief A-P

We blijven juist objectief Michel, op topnivo wordt hetgeen wij beweren ook niet ontkend. En ik kan je verzekeren dat er heel wat “wetenschappelijke” leugens op internet staan, en heel wat onderzoeken die de PR niet ten goede kwamen die weggehouden zijn, en waar nu zeer vele officiële internationale extra waarschuwingen van losgekomen zijn. Zie hiervoor: www.bijwerkingenpsychiatrischemedicijnen.nl Groetjes v Hyperactief