Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Verplichte gedragscastratie in TBS !!!

• Hyperactief A-P

Laten we vooralsnog niet vergeten dat dit hele gebeuren is opgenomen, waarbij duidelijk moge zijn dat mevrouw voogd duidelijk in het voordeel is. Zij weet hoe het hoort, wat ze wel en wat ze niet mag zeggen, hoe ze op het gemoed van de kijkers kan spelen. Aldus: rina.

Hoi Rina, vandaar dat ik ook dit aan Alkien schreef:

wat betreft dat betere imago weten ze altijd precies die situaties uit te lichten waarvan iedereen kan zien dat ingrijpen nodig was, en mensen die deze instanties niet kennen een erg eenzijdig beeld ervan krijgen… Aldus: Hyperactief A-P 02-09-2007 11:37

Ze weten dat i.d.d. keer op keer te doen.

Ik ‘ken’ een gezin, kennen is eigenlijk een groot woord, maar je snapt wel wat ik bedoel, dat deze mevrouw als voogd heeft gehad en zij schijnt in het echt niet anders te werken als jij omschrijft, namelijk: mensen op veel minder afrekenen en kinderen uit huis plaatsen om veel minder. Aldus: rina.

Het verbaast me niets, mensen waar ze niets van te vrezen hebben zijn vaak een makkelijke prooi.

De ouders daarintegen zijn open en eerlijk. Laten we wel wezen, dat is nu net wat je eigenlijk tegen JZ niet kunt zijn want juist op je open- en eerlijkheid wordt je afgerekend. Ook dit gezinnetje.

Dat blijkt voor mij wel uit het stukje waarin vader op de fiets springt en wegrijdt bij het onverwachte huisbezoek van de voogd. Je voelt gewoon de pijn van zijn woorden als hij zegt: “Ja, maar de vorige keer kwam je ook onverwacht en nam je ons kind mee”. Logisch toch dat hij tegendraads wordt? Hij mág niet tegen de voogd ingaan op straffe van UHP van het kind, dus dan maar tegen de ‘hulp’. Aldus: rina.

Eerlijkheid wordt i.d.d. vaak bestraft, zeker als ze het tegen je kunnen gebruiken. En emotioneel gezien vindt ik het heel begrijpelijk, ik zou ook niet goed worden van dat gehijg in mijn nek, al was er daar wel een probleem wat ze ook toegaven. En dreigen oftewel drang op straffe van zijn ze goed in.:(

Natuurlijk ben ik het met je eens dat dat niet slim is, maar het is wel menselijk. En dáár had men op de juiste manier op in moeten springen. Niet op de manier waarop ze het nu deden. Het is buitengewoon dom een gezinshulp die niet gewenst is in plaats van 4 uur maar liefst 20 uur in te zetten, dat is vragen om problemen. Aldus: rina.

100 % mee eens.

Sorry, weinig positiefs van mij dus over deze uitzending. Het ‘goodwill-kweken’ lag me er écht iets té dik op. Aldus: rina.

Recht uit het hart, en dat goodwill kweken is de enige manier om bij dat soort instanties te mogen filmen als ze geld nodig hebben. Factor en een tijdje terug Document dat zullen ze niet snel meer laten gebeuren, want dat hebben ze geweten na zo'n uitzending, en terecht.:D Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Ook voor de JZ geldt Hyper zoals jij weet, hoe meer je jezelf verzet hoe harder je terug gepakt wordt.

Dit geldt daarom ook voor de Psychiatrie.

Dat is dan ook de reden dat veel mensen al snel bang worden en er niets meer tegen durven te ondernemen uit angst voor repressailles.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Klopt Alkien, maar jij weet als geen ander dat ik met de onterechte veroordeling van mijn zoon in hetzelfde schuitje zit, en misschien nog wel in een moeilijker parket, daar men ontkenning en hun eigen daden goed praat en ziet als zijnde een nog grotere stoornis… Ik blijf bij dit citaat:

De wereld is een gevaarlijke plaats, niet wegens zij die kwaad doen, maar wegens hen die kijken en niets doen

Oftewel ik blijf tot mijn dood strijden voor rechtvaardigheid, laffe mensen die bij de gedachte alleen al hun broek vol schijten of niet als actievoerder gezien willen worden en hun naasten vernietigen lopen er al teveel rond op deze aardkloot… Ze kunnen een lichaam opsluiten en vernietigen, maar jou als persoon (je ziel/ geest of hoe je het ook noemen wil) niet… Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Hier ben ik het helemaal mee eens. Maar dat wist je al. ;)

Doorgaan en ons niet laten afleiden door zaken die geen enkel nut dienen.

De wereld verbeteren kunnen we niet alleen, zijn er veel meer voor nodig, maar elke druppel is er eentje.

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

maar elke druppel is er eentje. Aldus: Alkien.

Bij elkaar kunnen druppels een enorme plas vormen Alkien.;) Groetjes v Hyperactief:D

• Alkien

Dat bedoelde ik dus ook. ;):)

Groetjes,

Alkien.

• Hyperactief A-P

Afgelopen avond heb ik het eerder aangeraden boek van Fernand Haesbrouck kwa beschrijving en inhoudsopgave uitgetypt. Ik besteed hier weer aandacht aan, omdat hier duidelijk en deskundig uitgelegd wordt wat medicatie doet en wat gedragscastratie is, de boekbeschrijving is onder deze link te vinden:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=1964&t=1040

Groetjes v Hyperactief