Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Restaurant Freud !!!

• Hyperactief A-P

En dan nu even wat leuks/ luchtigs en positiefs, een restaurant die goed draait op mensen met een psychiatrische achtergrond, bezoek de site via de link onderaan (het restaurant mag natuurlijk ook) eens waar echte humor aangaande “stoornissen” in combinatie met functies op staat, geweldig. Groetjes v Hyperactief:D

http://www.restaurantfreud.nl/index.html

• Hyperactief A-P

Ha, ha, ha, deze tekst bij menu onder krankzinnig lekker is ook wel goed:

Wel even reserveren anders wordt het een gekkenhuis……

Groetjes v Hyperactief:D:D:D

• rina

Restaurant Freud is een uniek restaurant aan de Spaarndammerstraat 424. Het is dé plek in Amsterdam waar het eten verrukkelijk is en het personeel een tikje anders, zoals bijvoorbeeld:

Creatieve Kok met wisselende stemmingen

Serveerster die alleen de stemmen van de gasten hoort

Bedrijfsleider met kopzorgen

Kassiere die de tel kwijt is

Technische medewerker met een schroefje los

Barman die handig gebruik maakt van zijn ADHD

PR medewerker met waanzinnige denkbeelden

Heerlijk toch?

Een kok die de ene dag aardappel- en bloemkoolroosjes met een knorrend haasje op het menu heeft staan, daarbij als nagerecht ijs met een aangestoken sterretje om de gasten te laten meegenieten van zijn verlliefdheid. Zo'n dag dat je alleen maar een biefstuk voorgeschoteld krijgt omdat ie gewoonweg nét even geen zin heeft lang te kokkerellen. Of zo'n dag dat ie zijn ongenoegen kenbaar weet te maken aan een veel groter publiek dan alleen de gasten door Chili-con-Carne te maken.

Een serveerster die enkel oor heeft voor de gasten moet welhaast een utopie zijn.

Een bedrijfsleider die (foei toch) ondertussen zwart bijklust door zich als De Denker van Rodin ten toon te stellen.

Een kassiére die de tel kwijt is. Een ideale oplossing. Hierdoor kunnen ook de minder bedeelden terecht, zij krijgen gewoon teveel wisselgeld terug. Het verschil wordt dan wel bij de rijkelui opgeteld.

Technisch medewerker met een schroefje los. Een medewerker die absoluut niet zal lummelen, er is immers voldoende aan te draaien.

De ADHD-barman zal zonder twijfel de beste cocktail-shaker zijn van Nederland.

Meest benieuwd ben ik nog naar de waanzinnge PR-medewerker. Ik vraag me al een paar dagen af of hij me werkelijk zou kunnen verrassen.

Rina

• Hyperactief A-P

:D:D:D:D:D:D Ha, ha, ha, hij is en blijft hartstikke leuk Rina, en jij heb er ook wat leuks van gemaakt.:D Zo heb ik er ooit aangedacht om de voicemail van mijn mobiel in te spreken met bijvoorbeeld zoiets:

Bent u Schizofreen? Toets 1

Heeft u Borderline? Toets 3

Heeft u ADHD? Toets 8

Heeft u een Meervoudige Persoonlijkheids Stoornis? Toets 2/ 4/ 5/ 7/ 9 en de 0 tegelijkertijd in…

Groetjes v Hyperactief;)