Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Onderzoek naar impotentie door antipsychotische medicijnen

• Mitch Plat

Onderzoekers hebben in 1992 ontdekt dat mensen die behandeld worden met antipsychotische medicijnen vrijwel allemaal lijden aan de aandoening neuroletpica-geïnduceerd uitvalsyndroom. Behalve Parkinson, akathisie, afgestompte emoties en tardieve dyskinesie hebben patiënten die de medicijnen nemen een verhoogd risico op blind worden, fatale bloedstolsels, aritmie (hartritmestoornis), hitteaanvallen, gezwollen borsten, lekkende borsten, obesitas (eetstoornis), sexuele disfunctie en impotentie.

Dat laatste, het impotent worden, willen we middels een onderzoek via deze website proberen aan te tonen. We roepen hierbij iedereen op die antipsychotische medicijnen gebruikt of gebruikt heeft om bij de huisarts een fertiliteitstest aan te vragen. De thuistests zijn niet betrouwbaar en dus worden enkel de resultaten van een bij de huisarts aangevraagde fertiliteitstest geaccepteerd.

De resultaten kunt u opsturen naar fertiliteitstest@psychiatrie.nu.

http://www.psychiatrie.nu/impotentie-onderzoek.html

• Hyperactief A-P

De resultaten kunt u opsturen naar fertiliteitstest@psychiatrie.nu.

www.psychiatrie.nu/impotentie-onderzoek.html Aldus: Mitch Plat.

Beste Mitch Plat, alles wat ondernomen wordt aangaande onthullingen. onderzoeken en aantonen van misstanden binnen de psychiatrie, of door gebruikte methoden/ middelen of behandelingen, en bundelen van krachten zijn van harte welkom. Maar kun jij mij vertellen wie de mensen achter deze site zijn, want dat is me nog steeds niet duidelijk, en bevreemd mij ? Bij wie komen die mails terecht, wat gebeurd ermee etc. ? Ik stel deze vragen, daar ik het heel belangrijk vindt dat mensen weten met wie ze te doen hebben, en niet het risico lopen om via een achterdeurtje weer bij de psychiatrie binnen te komen, begrijp je ??? Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Sexuele problemen/ impotentie door psychiatrische middelen bevreemd mij overigens niets. Heel veel mensen hebben hier op diverse forums al over geschreven, en helaas lijkt het mijns inziens ook hier er op, dat er eerst een probleem gemaakt is, om vervolgens met “de oplossing” te komen, zoals de nieuwe goudmijn potentie verhogende middelen bijvoorbeeld. Het mes snijd dan aan twee kanten… Een ziekmaakindustrie die geld oogst door wat er eerst gezaaid is… Nu het bewijs nog, maar dat moeten de onderzoeken daarnaar wel in de juiste handen komen !!! Groetjes v Hyperactief

• Mitch Plat

Voor zover ik weet willen de mensen achter psychiatrie vandaag geheim blijven, ik ben zelf betrokken als webmaster en help mee om aandacht te trekken voor belangrijke onderwerpen.

De organisatie heeft iig. geen enkele band met de Scientology Kerk en wil neutraal zijn.

• Hyperactief A-P

Voor zover ik weet willen de mensen achter psychiatrie vandaag geheim blijven, Aldus: Mitch Plat.

Hoi Mitch Plat, dus het antwoordt op mijn vraag bij wie/ wat/ hoe waar deze onderzoeken terecht komen is geheim. Persoonlijk zou ik toch erg graag weten in wiens handen privégegevens komen aangaande een onderzoek. Oftewel iets onderzoeken of ergens tegen strijden waar je onvoorwaardelijk achter staat, doe je met open vizier, tenminste als je niets te verbergen heb en serieus genomen wilt worden.

ik ben zelf betrokken als webmaster en help mee om aandacht te trekken voor belangrijke onderwerpen. Aldus: Mitch Plat.

Vreemd dat je dan begint met zover ik weet, zelfs jou taak als webmaster is dus behoorlijk geheim…

De organisatie heeft iig. geen enkele band met de Scientology Kerk en wil neutraal zijn. Aldus: Mitch Plat.

Schijnbaar is het materiaal op jullie site waaronder de DVD “Psychiatrie een industrie des doods” en andere artikelen van CCHR erg goed daar dit gewoon overgenomen is… En jij had inmiddels allang kunnen weten dat de religie Scientology los staat van de doelen van het NCRM/ CCHR, oftewel in het opzicht van de strijd en onderzoek neutraal is. Ook wordt nergens een geheim van gemaakt, sterker nog, het is gewoon een voor iedereen bereikbaar rechtspersoon. En wat betreft de media, zie in deze link (onder) de link met de andere kant van het verhaal. http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2352&i=1910&t=1910 Zo kom je in het geheim toch nog wat te weten over wat jullie publiceren en dat is weer niet geheim…:D Groetjes v Hyperactief

• Mitch Plat

De organisatie achter Psychiatrie Vandaag wil neutraal blijven.

CCHR wordt nu eenmaal in verband gebracht met de Scientology Kerk en veel mensen doen om die reden de door de CCHR gepubliceerde informatie af als “Scientology Onzin”.

Psychiatrie Vandaag wil graag een middenweg begaan en relaties opbouwen met gerespecteerde wetenschappers en neutrale/gerespecteerde organisaties om een solide offensief te vormen tegen de psychiatrie.

• Hyperactief A-P

De organisatie achter Psychiatrie Vandaag wil neutraal blijven.

CCHR wordt nu eenmaal in verband gebracht met de Scientology Kerk en veel mensen doen om die reden de door de CCHR gepubliceerde informatie af als “Scientology Onzin”. Aldus: Mitch Plat.

Je zal altijd mensen blijven houden die niet verder kijken dan hun neus lang is Mitch Plat, ik heb ook op andere gebieden ervaring genoeg om te weten dat zoiets in mensen zelf zit, ongeacht waar iets vandaan komt, niet iedereen is in staat dingen in het juiste perspectief te zien. Daarnaast wijst de praktijk wat anders uit dan jij nu suggereerd. En nogmaals, die “onzin” publiceren jullie anders toch maar mooi op jullie site, ondanks het zogezegde “neutraal” blijven.

Psychiatrie Vandaag wil graag een middenweg begaan en relaties opbouwen met gerespecteerde wetenschappers en neutrale/gerespecteerde organisaties om een solide offensief te vormen tegen de psychiatrie. Aldus: Mitch Plat.

Allemaal prima, mijn vragen en antwoorden daarop heb ik alleen gegeven dat mensen zelf een keuze kunnen maken door zelf te oordelen en te beslissen. Of een rechtspersoon die aan te spreken en te vinden is met al die kennis wereldwijd al in huis, of een geheime “organisatie” waarvan je niet weet in wie zijn handen iets terecht komt… Overigens zag ik net pas dat alle drie de door jou geplaatsde topics ook op het psychiatrie prikbord staan en dus crossposten is, wat volgens de huisregels niet toegestaan is. Gelieve hier in het vervolg rekening mee te houden.

Niet crossposten (hetzelfde bericht op meer prikborden plaatsen).

Groetjes v Hyperactief

• &&&

hyper, we zijn het met je eens: ze zorgen eerst dat je impotent wordt en dan gaan ze je spul toedienen waardoor je weer niet te houden bent en vervolgens zullen ze daarop allerlei variaties gaan ontwerpen:

weergaloos veroveraar

galante glijer

over de streep te trekken

alleen voor ingewijden

dus ja, als alleen een huisarts zo'n onderzoek mag doen en vervolgens moet je je uitslag posten als een brief aan god… dan weten wij wel welke monsanto daar weer achter zit.

*monsanto*

alleenheerser op luchtruim om genetisch gemanipuleerd zaad te verspreiden.

• Hyperactief A-P

Precies &&&, eerst maakt men een probleem, om vervolgens met de “oplossing” te komen. De hele voedselketen is ook in handen van de farmaceutische industrie, dus onderzoek dan maar eens als er alarmerende berichten over een te dikke bevolking komt, wie ook weer de “oplossing” heeft. En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar goed teveel mensen laten zich belazeren… Onder diverse psychiatrische etiketjes zitten hoogbegaafde mensen, is het dan toeval dat ze deze juist met pillen wat “dommer” willen houden en er alles aan doen om ze als gevaarlijk of problematisch te bestempelen ??? Ook dat past in de uitgezette strategie van de elite die aan de touwtjes trekken… Groetjes v Hyperactief