Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Psychiatrie: Geloof in god zit "tussen de oren"

• Mitch Plat

Psychiaters ontkrachten het geloof en religieuze gevoelens met nieuw onderzoek dat aantoont dat de spirituele empathieën van nonnen, boeddhisten, moslims en anders gelovigen veroorzaakt worden door de hersenen.

Bron: http://www.psychiatrie.nu/religie.html

• Hyperactief A-P

Psychiaters kunnen helemaal NIETS aantonen Mitch Plat. Het CCHR tijdschrift “EEN GODDELOZE AANVAL, Psychiatrie versus religie, Rapport en aanbevelingen over de negatieve psychiatrische invloed op religie”. Geeft duidelijk en helder weer, dat het een geplande aanval is. Een pseudo wetenschap die de persoon zelf, oftewel je ziel ontkend, daar heb ik helemaal niets mee. De wereld is in hoog tempo achteruit gegaan na de psychologische en psychiatrische invloed in elk facet van de samenleving… Dit rapport is te lezen op de NCRM website. Groetjes v Hyperactief

• Alkien

Mitch, ik doe niets af aan jou relaas, maar ik denk dat je met de kop van je bericht al genoeg bewezen hebt.

Ik zie het zo :

Wat er tussen je oren gebeurd is iets wat niemand kan verklaren.

Geen psychiater niemand niet.

De enigste die het weet is de persoon zelf.

Als je iemand vraagt wat ze drie weken geleden gedaan hebben, weet 2 op de 10 het misschien nog.

Momentopnames, en geheugens zijn vrijwel ondoorgrondelijk.

En haast niet terug te halen.

Wat psychs dus ook zeggen, vraag het ze na een jaartje nog een keer…….dan moeten ze hun dossiers erop naslaan anders weten ze zelf niet meer wat ze gezegd hebben……….;)

M.a.w…….Een kilo..neee……….zoutmijnen…………….:D

Groetjes,

Alkien.