Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Van psychiatrische medicatie af ???

• Hyperactief A-P

Van de psychiatrische medicatie af ??? Zie:

www.dewegterug.nl Groetjes v Hyperactief

• &&&

ja en wat vind jij daar nou van hyper?

• Hyperactief A-P

ja en wat vind jij daar nou van hyper? Aldus: &&&.

Hoi &&&, ik vindt het een prima zaak als mensen besluiten deze bende (psychiatrische medicatie) te laten voor wat het is, en alle verantwoorde methoden zijn welkom. Nog beter is het als mensen gaan beseffen dat ze nooit aan deze troep moeten beginnen. Maar we hebben in dit land een flink aantal ouders die de vernietiging van hun kinderen niet in (willen) zien. Groetjes v Hyperactief

• &&&

vreemd genoeg zijn er nog steeds mensen die zeggen dat ‘het helpt’. die mensen luisteren ‘misschien’ beter naar hun lichaam en hun gevoel, dan wij…???

• Hyperactief A-P

vreemd genoeg zijn er nog steeds mensen die zeggen dat ‘het helpt’. die mensen luisteren ‘misschien’ beter naar hun lichaam en hun gevoel, dan wij…??? Aldus: &&&.

Hoi &&&, bedoel je dat er mensen zijn zie zeggen dat psychiatrische medicatie helpt ??? En zo ja, dan luisteren hun juist niet beter naar hun lichaam en gevoel, dat kan namelijk niet, omdat je natuurlijke gevoel dan onderdrukt wordt. Mensen die beter naar hun lichaam en gevoel luisteren, zullen juist minder snel naar medicatie grijpen. Groetjes v Hyperactief

• &&&

tsja. misschien moeten ze hun eigenwijsheid dan wat meer onderdrukken ofzo? de hoeveelheid mensen die zeggen dat ze er niets aan kunnen doen, omdat het een ontbrekend of een te veel aan stofjes in de hersenen is…..zucht…. psychia inductie praat

• Hyperactief A-P

Er moet nog heel veel gebeuren om het volk van het geïndoctrineerde gedachtengoed af te krijgen &&&. Ik heb met regelmaat het verwijt van mensen gehad dat ik geïndoctrineerd zou zijn, ik neem het ze niet kwalijk, de tijd om te ontdekken dat ze verkeerd geïnformeerd zijn hebben de meesten niet. De mensen achter de schermen weten precies hoe je een volk bekwaam en onbekwaam maakt. Die testen zijn volop uitgevoerd, en de grondleggers van de wereldfederatie op het geestelijke gezondheidsgebied weten alles hoe je een volk in toon (frequentie) kan laten dalen. Ook hun openbare uitspraken van destijds zeiden genoeg omtrend de plannen die ze in petto hadden, en het resultaat daarvan is door de hele samenleving heen te zien. Het ene schandaal volgt het andere op, want met de daling van toon, daalt ook de ethiek en de actie, en hoef je dus van het volk nauwelijks actie te verwachten… Wat weer precies in het plaatje past van de mind control en uitgedacht is voor de Nieuwe Wereldorde… Groetjes v Hyperactief