Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op antipsychiatrie.startpagina.nl

Bedriegelijke rechterlijke uitspraken !!!

• Hyperactief A-P

Ik heb het zowel van nabij, als van vele anderen meegemaakt, namelijk dat rechters geen enkele eigen verantwoordelijkheid, laat staan rechtvaardigheidsgevoel hebben. De rechterlijke (on)macht verschuilen zich achter leugenachtige rapportages van “deskundigen” uit de psychiatrie/ jeugdzorg en/ of politie. Wat het laatste betreft in zaken waar we van een (straf)rechterlijke dwaling spreken. Als de psychiater of instelling rapporteerd dat iemand gestoord/ gevaarlijk etc. is, dan neemt de rechterlijke (on)macht dat onvoorwaardelijk over. Van zelfreinigend vermogen is GEEN enkele sprake, laat staan van eerlijke rechtspraak…

Toch komen gewetenloze rapporteurs met deze fraude (nog) ongestraft weg, en officieren van justitie en rechters die zich ver verheven voelen boven het voor hun voetvolk ook. Soms dikken ze dit met hun uitgestreken gelaat nog even aan, en/ of wrijven het er nog even extra in hoe gevaarlijk of gestoord iemand wel is, zonder enig eerlijk onderzoek of afweging, maar zich als lafaards verschuilend achter legale criminelen, omdat klakkeloos aangenomen wordt dat alles wat op papier staat klopt. De dwalingen die tot nu toe in de publiciteit gekomen zijn ten spijt. Mensen die in meer geloven als dat het bij de dood ophoudt, zijn in het voordeel. Waarom?

Omdat die zich vast kunnen houden, dat de dag des oordeels uiteindelijk voor een ieder komt, omdat niemand in dit universum uiteindelijk aan de dood ontkomt, ook degeen die er niet in geloven. En hun (politieke) vriendjes, kapitaal, materialisme, titel en opgebouwde “status” stelt in die fase van het leven geen reet meer voor, dat er dan echt gerechtigheid moge zijn, de rest is ZEKER een mythe… Groetjes v Hyperactief

• rina

Het wordt nog erger, Hyper….

Lees en huiver:

http://www.jeugdengezin.nl/kamerstukken/2007/voorstel-wijziging-wet-op-de-jeugdzorg-nota-nav-verslag-en-nota-van-wijziging.asp

Een vrijbrief voor psychiatrie, jeugdzorg en rechterlijke macht.

Gedwongen opname wordt mogelijk, evenals gedwongen medicatie.

Rina

• Hyperactief A-P

Hoi Rina, ik heb het stuk gelezen, walgelijk gewoon. En gevaarlijke drugs als heroïne, zie de posting hierboven, wil men tot “medicijn” omdopen… Bedenk daarbij dat bijvoorbeeld de veelverstrekte ADHD medicatie, tot verslaving op de lange termijn kan lijden… Ik heb het laatste expres met een lange IJ geschreven, omdat het de realiteit is. Maar terug komend op dat risico van verslaving, heeft men straks dus die middelen in huis, als “medicijn”… Hele generaties niet zelf meer kunnen denkende mensen aan de doop, een zeer gevaarlijke ontwikkeling…:( Groetjes v Hyperactief

• &&&

waar hebben ze die kolenhokken eigenlijk gelaten, kunnen die niet nog wat formatieplaatsen bieden?

• Hyperactief A-P

Leg eens nader uit hoe je dat bedoeld &&&. Groetjes v Hyperactief

&&& schreef:

>

> waar hebben ze die kolenhokken eigenlijk gelaten, kunnen die

> niet nog wat formatieplaatsen bieden?

• &&&

vroeger stak je toch ieder kind dat in de weg liep in een kolenhok. tkreeg er soms eten of niet. tzat er soms dagen. soort isoleercel. soort gesloten inrichting.

• Hyperactief A-P

Oké &&& ik begrijp je nu, maar kolen zijn nu uit de tijd hier.;) Groetjes v Hyperactief:)

&&& schreef:

>

> vroeger stak je toch ieder kind dat in de weg liep in een

> kolenhok. tkreeg er soms eten of niet. tzat er soms dagen.

> soort isoleercel. soort gesloten inrichting.

• &&&

waarvoor dat isoleren dan niet?

• rina

Ze maken het nog gekker.

Is er enerzijds de bedoeling meer plekken te realiseren voor kinderen die niet in een jeugdgevangenis horen, anderzijds is men van mening dat elke instelling moet beschikken over minimaal 3 isoleercellen.

Jammer genoeg kan ik hier niets van op paier of internet vinden, is dus enkel inside-informatie.

Rina

• Hyperactief A-P

Hoi Rina, en dat terwijl er nog niet zo lang geleden in de actualiteiten (op TV) een uitzending was, waarin het zeer grote aantal ge-isoleerden ter sprake kwam. Er was iemand die zei dat ze de isoleercellen dicht moesten metselen om deze cijfers naar beneden te krijgen, omdat ze er anders toch gebruik van bleven maken. Dus ook hier scoort Nederland zeer hoog met het aantal mensen dat ze afzonderen, ik schaam me steeds meer voor dit schaamteloze beleid alhier… Waarmee ik bedoel, iemand trekt aan de bel, en vervolgens gebeurd er niets meer mee, totdat… En in reactie op &&& 18-12-2007 09:41, als het aan mij zou liggen dan was het al afgeschaft of had het nooit bestaan. Maar wie ben ik.:? Groetjes v Hyperactief